top of page

Forever 21 אופנה יפה

רשת האופנה FOREVER21 מתרחבת בישראל

פותחת חנות חדשה בקניון ביג-פאשן אשדוד

עם אורחת הכבוד הדוגמנית לי לוי

החנות מציגה לראשונה מחלקה גדולה של הלבשה תחתונה לגברים ונשים

מותג האופנה FOREVER21 פתח חנות נוספת - ששית במספר, בקניון ביג-פאשן אשדוד.

עמית פרמינגר (מנהל המותג בישראל), מנהלי הסניפים, לי לוי (דוגמנית ושחקנית) - גוזרים סרט

לינדה צ'אנג, סגנית נשיא המותג FOREVER21 בתחום הסחר אמרה:

"לקוחותינו בישראל בכלל, וברמת-גן ובאשדוד בפרט, מצפים שהמותג 21Forever ימשיך להוביל את האופנה, האיכות והמחיר המשתלם. כחברה מובילה בעולם בצמיחה כלכלית, אנו רואים פוטנציאל גדול להתרחבות הנוספת שלנו בישראל".

המיקומים החדשים של הסניפים יציעו ללקוחות מבחר גדול של סחורה בחנויות ענק המשתרעות על כ-1600 מ"ר. החנויות יציעו אופנה לנשים, גברים, נערות ואקססורייז משלימים. לצד כל אלו יהיה גם קו הלבשה תחתונה וקו נעליים.

אירוע הפתיחה של סניף ביג פאשן אשדוד התקיים ביום חמישי 26.3.15. החנות נפתחה בשעה 11:00 בבוקר, ו-200 הלקוחות הראשונים שצבאו בתור ארוך - קיבלו שובר קנייה בסך 100 ₪.

ומשהו על Forever 21...

מטה חברת Forever21 נמצא בלוס אנג'לס, קליפורניה. החברה מתמחה באופנה ובאביזרים לנשים וגברים. היא מובילה את מגמות האופנה והטרנדים החמים בעולם האופנה, עם ערך מוסף של מחירים משתלמים לכיסם של קהל הצרכנים.

Forever21 היא המודל לאופנה מהירה ומתחלפת. מודל זה מתבטא בהחדרת סחורה חדשה מדי יום לכל חנויות המותג ברחבי העולם. החברה מפעילה למעלה מ-630 חנויות ברחבי העולם, ביניהן: ארה"ב עם פעילות בינלאומית בקנדה, סין, קולומביה, קוסטה ריקה, אירופה, הונג קונג, ישראל, יפן, סינגפור, קוריאה, מקסימו, פיליפינים ובריטניה.

כתובת חנות המותג בקניון ביג פאשן אשדוד: דרך אריאל שרון 1

כתבות נוספות
bottom of page