top of page

התיק עם "קופיף הקמע" של "קיפלינג" מתחדש לקראת סתיו-חורף 2015

מותג התיקים הבלגי Kipling משיק את קוקלציית Holidays לסתיו-חורף 2015 בחנות הראשונה והחדשה במתחם שרונה

Kipling יחצ.jpg

הקולקציות של המותג מורכבות מתתי-קולקציות קבועות אשר מישתנות מידי 3 חודשים, בצבעים ובצורות. הן כוללות תיקי נשים, תיקי עגלה, תיקי נוסעים ומזוודות.

Kipling 500שח צילום יחצ (1).jpg
Kipling 1700שח צילום יחצ.jpg
Kipling 830שח צילום יחצ (1).jpg
Kipling 1400שח צילום יחצ.jpg

לצד הצבעים הקבועים, הצבעים בקולקציה הנוכחית הם יותר חגיגיים לקראת השנה החדשה.

  • בקולקציית ה- Smooth Nylon - מבחר תיקים בצבעים חגיגיים ומטאלים.

  • קולקציית ה- Leather החגיגית נותנת מענה למי שאוהב "לנצנץ".

  • בקולקציית הבייסיק המפורסמת של המותג ממשיכים לככב ה- Animal Print על הדגמים.

  • קולקציית Travel מושקת עם הדפסים של סקי, ומלווה במסעות ובחופשות החורף.

DSCN2667.JPG

מותג התיקים הבלגי Kipling משווק בישראל משנת 1994. הוא נותן ללקוחות מענה אופנתי ופונקציונלי, שמלווה אותם לאורך שנים. ייחודם של התיקים הוא במראה השונה שלהם. זה החל כ"תאונת עבודה" כשהצבע התחמם והנילון התקמט... ומאז הכל היסטוריה...

לאחר 20 שנות פעילות בישראל נפתחה חנות הדגל הראשונה במתחם שרונה. לצד הקולקציות המובילות של המותג תהיינה קולקציות ייחודיות ואביזרים משלימים שיימכרו בחנות הדגל בלבד.

לצד השקת חנות הדגל החדשה והקולקציה, יושק שיתוף פעולה חדש עם הדוגמנית והשחקנית רונית יודקביץ העוסקת בעיצוב פנים וסטיילינג.

במסגרת שיתוף הפעולה בין Kipling לרונית יודקביץ, כפרזנטורית של המותג, יתקיימו הרצאות ללקוחות המותג והקהל הרחב במתחם החנות החדשה בשרונה בנושאי עיצוב ואופנת נשים.

הסיפור המרתק של קיפלינג

ב-1987 צפו שלושה חברים מאנטוורפן שנשים זקוקות לתיקים באיכות גבוהה, ייחודיים (לא משעממים) ואופנתיים. הם יצרו שורה של תיקי קז'ואל צבעוניים, ספורטיביים ופונקציונליים. תיקי קיפלינג ניחנו בגישה שאינה רצינית מדי. הם קראו למותג Kipling, על שמו של רודיארד קיפלינג, הסופר הנודע, מחבר "ספר הג'ונגל", אשר תיעד את מסעותיו ברחבי העולם. מכאן הדרך לקופיפים היתה סלולה...

Monkey.jpg

כל תיקי קיפלינג מגיעים עם מחזיק מפתחות בצורת קוף. קוף שמסמל שובבות ושמחת חיים. בתחילה היה רק סוג אחד של קוף שניתן היה לזהותו בקלות על ידי צורתו ופרוותו. מאז שקיפלינג פיתחה מספר קולקציות המייצגות מספר סגנונות, קיבלה כל קולקציה את הקוף שלה. כל קוף מתהדר בצבע שונה, ונקרא על שם אחד מעובדי או נציגי החברה ברחבי העולם. גיא בן-שטרית, סמנכ"ל קיפלינג ישראל, זכה גם הוא לקופיף משלו. זה היה בעקבות יוזמתו להוסיף תא בתיק שמיועד לבקבוק המים של הלקוחה הישראלית...

DSCN2681.JPG

תיקי קיפלינג הפכו למבוקשים. הם אופנתיים, שימושיים, עמידים ונועזים, משובחים ומחירם סביר. קופיפי הקמע של Kipling "ביקרו" בלמעלה מ-60 מדינות בעולם כשהם משתלשלים ממגוון של תיקי יד, מזוודות ותיקים. הם מלווים כ-35 מיליון נשים בעולם. מדי שנה נרכשים 6 מיליון תיקי Kipling ב-215 החנויות בעולם וב-450 בוטיקים הממוקמים בחנויות כל-בו או באחת מ-4,000 חנויות המחזיקות מספר רב של מותגים. לכ-40 מיליון אנשים ברחבי העולם יש לפחות תיק קיפלינג אחד.

ניתן להשיג בחנות החדשה במתחם שרונה רחוב דוד אלעזר 12 ת"א. טלפון: 03-5038894

במתחם גולף סנטר - רחוב פנחס רוזן 57, הדר יוסף ת"א. טלפון: 03-6023266

באתר לקנייה ברשת של המותג- www.kipling-il.co.il

ובחנויות ורשתות התיקים המובחרות ברחבי הארץ

טווח מחירים: 149-1999 ₪

DSCN2673.JPG


כתבות נוספות
bottom of page