top of page

מסעדת "בליקר בייקרי" בחולון – עניין של טעם טוב

אם בא לכם לפתוח שולחן על טהרת מאכלי החלב, הצמחונות והטבעונות במיטבה – לכו ל"בליקר בייקרי" בסיירים סנטר - אזור העסקים החדש של חולון. מחכות לכם שם מנות מגוונות, מיוחדות במינן, כשרות וטעימות במיוחד. מקום עם אווירה נעימה, צוות מפנק בניהולו של אביב זסלר, ולא פחות חשוב מכך...חנייה חופשית. אז מי צריך יותר מזה כדי לפנק ולהתפנק, לארח ולהתארח?

DSCN2584.JPG

הבוקר של בליקר עשיר במיוחד. הכי הכי אהבתי את קראוסון בייקרי שכלל סלמון מעושן, גבינת שמנת, עגבניה, ביצי עין וסלט עלים. מנת דגל נוספת היא מחבת מהשדה (שקשוקה בצבע ירוק) הכוללת זוקיני, תרד, מנגולד ופטריות עם שמנת וביצי עין, מוצרלה מעושנת, סלט, מטבלים ולחם דגנים.

מחבת מהשדה(שקשוקה ירוקה9.jpg
DSCN2577.JPG

עוד בבוקר אפשר למצוא את בוקר בכפר (אומלט עשבי תיבול) או את מנת אחרי הגשם (פטריות מוקפצות עם חלומי) מוגשת על בריוש וביצי עין.

16.jpg

אם בא רק לנשנש, רביולי סלק וריקוטה בחמאת מרווה או פלאפל תרד ופרמז'ן ...היא המנה האולטימטיבית.

מהגינה - סלט טונה וסלט פירות העונה, סלט הפועלים (בורגול עם עדשים ומגוון ירקות). גם סלט הקינואה והפורטבלו מככבים בבליקר.

קציצות הקינואה היא אחת המנות המפורסמות שמושכת אנשים מרחוק בכדי לטעום אותה...לחובבי ההמבורגר הצמחוני יש המבורגר פטריות ומוצרלה עם איולי, עשבי תיבול, ביצת עין ותפוח אדמה אפוי.

DSCN2576.JPG

עוד במנות העיקריות - לזניה אנטיפסטי וקיש יערן/ בטטה שמוגשת עם תוספות מרעננות של ירקות טריים ומטבלים תוצרת בית.

קיש בטטה.jpg

השייקים של בליקר - על בסיס יוגורט כמו שייק יוגה - יוגורט על בסיס טחינה גולמית עם תמר, אגוזים, קינמון, צימוקים, גרנולה ודבש...ושייק עוגת גבינה - גבינה לבנה, גרידת לימון, דבש ופירורי עוגיות. ישנם שייקים על בסיס פירות כמו פיג'י עם תות ואוכמניות שחורות או ג'מאיקה עם תפוח אדום לימון ונענע.

אין ספק שיש עוד דרך טובה לשבוע מתוך הנאה צרופה, לשמור על הגיזרה והכי חשוב... להרגיש טבעי בחורף הזה.


כתבות נוספות
bottom of page