top of page

קולקציית טקסטיל-בית בלעדית של המעצב גדעון אוברזון

המשביר לצרכן משיקה לקראת ראש השנה קולקציית טקסטיל-בית בלעדית של המעצב גדעון אוברזון. הקולקציה כוללת כ-30 דגמי מצעים ומגבות תואמות בבדים, הדפסים, רקמות וטקסטורות ששואבים השראה מהאורבן-שיק של Mad Man ושנות השישים ומנופי טבע.

oberzon1.JPG

הקולקציה כוללת 30 דגמים יפים ונעימים של מצעים וכלי מיטה. העיצובים שואבים השראה מהטרנדים החמים ממסלולי תצוגות האופנה, תוך מתן פרשנות למוצרי טקסטיל בעולם עיצוב הבית. קולקציית המצעים, בעיצובים וטקסטורות בלעדיים ומעניינים, משקפים תפיסות חיים של אנשים. כל המצעים והמגבות בקולקצייה עשויים מבדים איכותיים כגון 100% אחוז כותנה, ג'אקרד, סאטן ומיקרופייבר.

גדעון אוברזון: "המצעים מבטאים תפיסת חיים ייחודית המשלבת בין עיצוב לאופנה. הדפוסים והצבעים מבוססים על השראה מסדרת הטלוויזיה מד-מן, ומתובלים במוטיבים מאופנת שנות ה-60 וב"אני מאמין" שלי. כמו שבאופנה הם מתבססים על עולמות צבע, כך גם במצעים יצרתי סדרה ייחודית של מצעים שמתאימים לסטייל של אנשים שונים ולתפיסת חייהם...כמו בדו-שיח בין מזרח ומערב, כך גם ההדפסים מנהלים דו-שיח בין פרח לבין נקודה, או בין נקודה וקו. העירבול הנכון בין הפרטים העדינים והמדוייקים - יוצר את העיצוב המיוחד. כל קולקציה שונה מקודמתה. ההתחשבות היא בצורכי הלקוחות וממקום ההשראה שבתוכי".

דודי כהן, סמנכ"ל סחר של המשביר לצרכן: גדעון אוברזון מכתיב את איכות הבדים, תוך שהוא שם דגש בעיצוב על הפרטים העדינים והמדוייקים.

ההשראות לקולקציה

אורבן שיק ושנות ה-60

קולקציית מצעים בהדפסי פרחים בהשראת שמלות הנשים הקוקטיות, דפוסים, צבעים וטקסטורות שמתכתבים עם האופנה של שנות ה-50 וה-60.

משבצות בהשראת החליפה הגברית

קולקציית מצעים בהדפסי משבצות ששואבת השראה מהחליפות הגבריות וממשחקי החלונות במבנים אורבניים, רבי קומות וכדומה.

oberzon2.jpg

צבעים אלגנטיים

קולקציית מצעים בצבעוניות אלגנטיות, הבאה לידי ביטוי בגווני ניייב, אפור, טבק, שמנת ולבן עם נגיעות של צבעים עזים ומפתיעים כמו קורל, טורקיז ופוקסיה.

טבע ונוף קולקציית מצעים בהדפסים עדינים של עלים, חוטים וסוסים קטנים, המזכירים את ההדפסים על תיקי העור והמזוודות.

הקולקציה כוללת מצעים (סטים מלאים) שמחירם נע בין 249 עד 1,299 ש"ח, מגבות רקומות שמחירן נע בין 89 עד 200 ש"ח, וכן מפות עם גימור תחרה.

ומשהו אישי... כל הקולקציה אליה נחשפתי הבוקר לראשונה בקניון רננים - תאווה לעיניים ולמגע הגוף.


כתבות נוספות
bottom of page