top of page

Table Talk מגיע ללב תל אביב

Table Talk - ביסטרו קוסמופוליטי ברחוב דיזינגוף 64 ת"א (פינת בר גיורא)

המבנה בו שוכן הביסטרו, נבנה ברחוב דיזינגוף בשנת 1935 ונפתח לאחר חודשים של שיפוץ. זהו מבנה באוהאוס בעל שלוש קומות וחצר מרעננת. לכל קומה אופי שונה - בר חיצוני תחת כיפת השמיים, מרפסת ביתית בין עצים וקומה מבודדת לאירועים פרטיים.

Table Talk נוסד על ידי קבוצת חברים מכל העולם, במטרה ליצור סביבה תרבותית וחברתית בה אפשר לשוחח, על משקה אהוב ואוכל טעים.

המונח Table Talk נולד במאה ה-16 ומתאר ז'אנר ספרותי המבוסס על שיחות וציטוטים של אנשי תרבות, אמנות ופוליטיקה באירופה. על בסיס אותן שיחות, שהתנהלו סביב שולחן, נכתבו ספרים רבים. את הרעיון בגרסתו המודרנית, הביאו היזמים לתל-אביב.

יזמי Table Talk, דימיטרי בוריסוב ואלכסנדר טורקוט, מגיעים מעולמות שונים. בוריסוב, בעל ניסיון עשיר בהפעלת בתי קפה קז'ואליים ומסעדות שוקקות חיים‎, המשלבות בין אוכל ותרבות ברוסיה ובאירופה. טורקוט, איש היי-טק, יזם ומנהל קרן הון סיכון. מרבה בנסיעות על הקו בין ניו יורק, מוסקבה ותל-אביב.

Table Talk מזמין את אורחיו לא רק לאוכל מגוון בסגנון פיוז'ן אירופאי, אלא גם לאירועי תרבות. כך למשל, נפתחה במקום תערוכה של הצלם אלכס ליבק, התקיימה הופעה של להקת הקאלט האנגלית טייגר ליליס ואף מתוכננות הקרנות טרום בכורה.

ב-Table Talk תוכלו למצוא מנות קלאסיות ממזרח ומערב אירופה, ואלכוהול מגוון ואיכותי במחירים נוחים. בתפריט משתנה שלא מפסיק להפתיע, דבר אחד לא מחליפים - את הצ'ייסר וודקה והדג מלוח שתקבלו מסביב לעונה.

על המקום מנצח - השף יוג'ין קובל – בעל ניסיון עשיר כשף במסעדת פביו, מנדיס (סו-שף), מסעדת פושקין (סו-שף) מסעדת היוקרה ורה (שף), בעלי קיטירינג הגורמה "הוט- קוויזין", קפה פלאמינגו (שף) ועוד.

לדברי מיכאל אוסטינוב, מנהל המסעדה:

"בשנת 1996 - לפני כ-20 שנה, ביקרתי בארץ והתאהבתי בה. הגעתי לבדי, ממוסקבה, לאחר שהגשמתי את חלומה של אמי ללמוד רפואה. עבדתי שם בבי"ח במחלקה לטיפול נמרץ. בארץ, התחלתי בנקיונות, עברתי למטבחים, והתאהבתי בעולם הקולינרי. בבית הוריי במוסקבה – כולם בישלו, ו"חיידק הבישול" היה טבוע בתוכי. התחלתי לעסוק בכל עבודות המסעדנות והאירוח. ניהלתי את אכסניית גורדון והייתי אחד מבעלי מלון עדן פרמיור בנווה צדק.

כך עברתי מעבודה עם חולים, לעבודה עם בריאים שבאים ליהנות ולבלות.

לימודי הרפואה עוזרים לי בקולינריה, כי אני מבין בתזונה נכונה ובחשיבות ההיגיינה.

לפני כ-5 שנים הגיעה ממוסקבה קבוצת אנשי עסקים שחיפשו שותפים ומקום ראוי. נפגשנו והחלטנו לחבור יחד. הבניין בבר גיורא פינת דיזנגוף נוסד בשנת 1935, והוא ממוקם במקום מרכזי. זהו "ספוט" תל-אביבי שכולם אוהבים. במשך חצי שנה שיפצנו אותו והחלפנו הכל. הפתיחה החגיגית התקיימה לפני חודשיים. בהתחלה הצענו ארוחות ערב, ולאחרונה עברנו גם לארוחות בוקר וצהריים. מגוון המנות הוא גדול. מנצח עליו השף יבגני שהגיע מאוקריאנה. הוא נותן למנות נופך רוסי.

ממרח דגים מלוחים וביצים מאודסה

סלט ירקות מתובל בשמן חמניות (רוסי)

פטה כבד עגל ממזרח אירופה

לחם שחור רוסי

לשאלתי מדוע קראתם למקום למקום Table Talk - ענה מיכאל:

"המושג מקורו במאה ה-16, כאשר ידוענים ישבו סביב שולחן ושוחחו. סופר רשם את סיפוריהם, וכך נולד הספר הראשון בשם Table Talk – שיחת שולחן סביב ז'אנר ספרותי.

במקום מתקיימות הרצאות של מרצים מובילים, ערבי יין ומוזיקה, ואוכל משובח. הרקע הוא אמנם רוסי, אבל המענה הוא לכולם".

והקינוחים... אוי הקינוחים....

בלינצ'ס עם קרפ פרש וביצי סלמון (קוויאר אדום)

קרפעלאך מתוק – בצק על בסיס ריוויון, ביצים, קמח וסוכר

Wednesday Table Talk & Music

ימי רביעי ערבי מוסיקה - לוח פברואר

Table Talk מזמין את אורחיו לא רק לאוכל מגוון בסגנון פיוז'ן אירופאי, אלא גם לאירועי תרבות כמו Wednesday Table Talk & Music – מבחר הופעות מגוונות ומלהיבות, שיחממו לכם את הלב!

1.2 - "Los Emigrantes" – ערב של מוסיקה ספרדית אנרגטית ומרהיבה, בביצועם של חברי להקת

"Los Emigrantes" המופלאה- אשר סחפה אחריה את העולם כולו.

8.2 - נערי הסווינג מחזירים לחיים את המוסיקה של ג'אנגו ריינהרדט! במופע יבוצעו מיטב קלאסיקות של הג'אז הצועני ומוסיקת הסווינג של שנות ה30-40, לצד עיבודים מקוריים לשירים פופולאריים. בואו ליהנות אתנו מערב בניחוח צרפתי, ממסע בזמן אל עבר פריז של שנות ה-30.

מנגנים: אמיר גד- גיטרה, יונתן סנטו- גיטרה, יותם אבט- בס.

15.2 - "Under Paris Skies" – ערב קלאסי של שאנסונים צרפתיים, עם האקורדיוניסט הווירטואוז, זוכה הפרסים הבינלאומיים - Iliya Zhornitskiy, שינגן יחד עם נגן הבס המופלא, Vadim Sokolyk.

22.2 - "The Sinatra's Eve" – Frank O.Z. & Tal Babitzky ייקחו אתכם במנהרת הזמן אל תקופת הזהב של המוסיקה האמריקאית... לערב של מוסיקה, סיגרים, וויסקי ואווירה רומנטית. הצטרפו אלינו לערב בלתי נשכח של מוסיקה קאנונית אמריקאית, הכוללת את מיטב השירים הפופולריים משנות העשרים ועד שנות החמישים של המאה העשרים: שירים על-זמניים שנוצרו עבור תיאטראות ברודווי, מחזות זמר, סרטים הוליוודיים ועוד, כמיטב המסורת האמריקאית הקלאסית.

שבת קסומה עם הילדים ב-Table Talk

Table Talk מזמין את אורחיו לא רק לאוכל מגוון בסגנון פיוז'ן אירופאי, אלא גם לבלות את ימי השבת בפעילות מהנה להורים ולילדים כאחד!

בכל שבת ייהנו ההורים מן האווירה הקסומה והתפריט המענג של המסעדה , ויזכו לרוגע ולשקט שלו הם זקוקים, בזמן שהילדים יקבלו את כל הפעילויות והאקשן שאותם הם אוהבים.

משחקי קופסא מרתקים, שיעורי יוגה וריקוד לילדים ותפריטים מותאמים לכל הגילאים – כל ילד וילד ימצא ב- Table Talk את הפעילות המתאימה לו. לילדים לא יהיה רגע דל ואילו להורים יהיו מספיק רגעי שקט בשביל ליהנות מהקפה של שבת...

Table Talk, דיזינגוף 64 (פינת בר גיורא)

שעות פעילות המסעדה: מ- 08:30 ועד אחרון המבלים

להזמנת מקום 03-7746655. ניתן להזמין שולחן מראש.

צילומים: סימה להט, ארנסט ארנוב

כתבות נוספות
bottom of page