top of page

"עוף טוב" משיק שניצל עוף מתובל

"עוף טוב" לא נחה על זרי דפנה, ועכשיו היא משיקה שניצל עוף ביתי בטאץ' מתובל.

"עוף טוב" מביאה את הכיף והשמחה, לא רק לשולחן האוכל הביתי, אלא גם לכריכים שהילדים לוקחים לביה"ס או שאתם לוקחים לעבודה.

חוזרים ללימודים עם השניצלים הביתיים של עוף טוב, כי כשטעם ואיכות נפגשים - שמח בכריך

שניצל העוף המתובל:

  • עשוי נתח עוף שלם, מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה,

  • ללא תוספת הורמונים, 100% רכיבים טבעיים

  • מתאים וטעים גם בתוך כריך מזין שניתן לשלוח עם הילדים לביה"ס

סדרת השניצלים הביתיים של "עוף טוב" ובהם שניצל עוף ביתי בטאץ' מתובל (החדש בסדרה), הופכים כל כריך וכל ארוחה לטעימים, מגוונים, מזינים ושמחים יותר – פשוט כיף לאכול אותם גם בבית וגם בביה"ס.

עם השקתו של שניצל עוף ביתי בטאץ' מתובל, מונה סדרת המוצרים הביתיים של "עוף טוב" 6 מוצרים, בהם גם: עדין כזה, קריספי, עם שומשום קופצני, עם צ'יפס שמח וחזה עוף בתיבול BBQ.

שניצל נחשב לאחד המאכלים האהובים ביותר במטבח הישראלי. לצד סלט ירקות, צ'יפס או פירה, עם קטשופ או בלי כלום – שניצל חזה עוף הוא בהחלט ממלכי המטבח בארץ. אז למה שלא ישתלב גם בכריך שאנו שולחים עם הילדים לביה"ס? כריך המשלב שניצל טעים ואיכותי בתוספת ירקות וממרחים שונים, מספק לילד ארוחה מזינה וכיפית גם כאשר הוא נמצא מחוץ לבית.

האיכות הגבוהה של המוצרים בסדרת השניצלים הביתיים של "עוף טוב" והפיקוח המוקפד על כל שלב בתהליך ההכנה מוודאים כי כל מוצר שיוצא מהמפעלים של "עוף טוב" מגיע לצרכן כשהוא איכותי, טעים והכי קרוב לשניצל שמכינים לבד בבית.

כמו כל סדרת השניצלים הביתיים של "עוף טוב", כך גם השניצל בטאץ' המתובל עשוי מנתח עוף שלם, מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה וללא הורמונים ומ-100% רכיבים טבעיים.

שניצל עוף ביתי בטאץ' מתובל, מוצע במחיר של 35.90-37.90 ₪ לאריזת 600 גרם.

ניתן להשיגו בכל רשתות השיווק וחנויות המזון הגדולות. המוצר בכשרות אוירבך מהדרין.

דברים שאולי לא ידעתם על קבוצת "עוף טוב", ולא היה לכם את מי לשאול...

קבוצת ''עוף טוב'', מביאה לשולחן האוכל המשפחתי מגוון רחב של מוצרי עוף, הודו ומוצרי דג איכותיים ומזינים המצטיינים בטעמם הנפלא ומשלבים את הכיף והשמחה בכל ארוחה.

הקבוצה, בבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, נוסדה בשנת 1963 ומובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן גידול העופות. 'עוף טוב' מייצרת מוצרי עוף בקטגוריות השניצלים והקציצות המוכנים לאכילה, פסטרמות, נקניקיות ונקניקים; חלקי עופות טריים וקפואים. לאחרונה השיקה הקבוצה מותג חדש: 'דג טוב' - מוצרי דג מוכנים לאכילה אשר הפכו בתוך זמן קצר לשחקן מוביל בשוק מוצרי הדגים.

נגסתי בכריך ובשניצל העוף המתובל שבתוכו. נטרף בצ'יק, ולא נודע כי בא אל קרבי...

באתר החברה : https://www.oftov.co.il ניתן לקבל מידע רחב נוסף.

צילום: סטודיו עוף טוב, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page