top of page

ספר "חופשה נעימה - סרג'יו א. אפטר

לקראת חופשת הקיץ - הכירו את "חופשה נעימה" - ספר חובה לכל משפחה !

בתזמון מושלם של תחילת הקיץ, משיק הסופר סרג'יו א. אפטר - בלוגר ועורך דין, יומן מסע המציג רב- שיח מחרוזתי בין ילד להוריו על ילדות והתבגרות, ועל מה שביניהן.

"חופשה נעימה" נכתב כיומן מסע המגולל את חוויות החופש בפרספקטיבה של ילד צעיר, מול העולם החיצוני ומול העולם הפנימי שלו. הספר מתאר יחסים בין בני המשפחה, חושף שלל חוויות שהילד צובר מידי יום, ופרשנות שהוא מעניק לכל אחת מהן.

החופשה המשפחתית התחילה במונית

אל אולם ההמראות, בליווי שתי מזוודות.

טסנו במטוס גדול כמו לוויתן,

ודרך החלון הים נראה קטן!

החרוזים, האיורים והתיאורים, המאפיינים את הספר "חופשה נעימה", מזמינים את הקורא להסתכל על חופשה כעל הזדמנות לקרבה מסוג אחר בין בני המשפחה. זאת באמצעות יצירת חוויות משותפות, ותוך כדי יצירת תקשורת בין אישית. הספר שנכתב בהשראת חופשה משפחתית של הסופר וילדיו, מעורר עניין בתרבויות אחרות, במיוחד מעבר לים, ומספר בכתיבה נעימה, קלילה וכנה, על מסע של ילד קטן עם בני המשפחה שלו בארץ אחרת.

על הסופר...

סרג'יו א. אפטר בן 49, נשוי + 2 המתגורר בפתח תקווה, נולד וגדל בצפון ארגנטינה בבית שהייתה בו אהבה גדולה לספרים. בגיל 29 עלה לישראל לבדו לאחר שהספיק לראות עולם (הוא חי בארה"ב ובבלגיה תקופות ממושכות). הוא בחר במקצוע עריכת הדין ובזמנו החופשי מנהל בלוג ספרותי (משנת 2010).

"מאז ומתמיד הייתי טיפוס הרפתקני, אהבתי לטייל ולנסוע למקומות חדשים עוד מגיל צעיר, צברתי חוויות מסביב לעולם וגם הספר הזה נולד באופן ספונטני", מספר מחבר הספר, "הכתיבה שלי ברובה הייתה מאז ומתמיד מקצועית, כתבי בי דין וחוזים, ותמיד שמתי דגש על עניין הדיוק והשפה". באחד הימים החל סרג'יו לכתוב, לא עבור עצמו אלא עבור האחרים שיקראו. הוא פתח בלוג בספרדית בשם "קורא וכותב סתם" ושם הוא כתב וסיקר על ספרים וסופרים שהוא קורא בעצמו. עם לידת הבנים, החל גם לכתוב בעברית.

בטקסטים שלו נחשפים הצבעים, הקצב והרגש הייחודיים, אשר הגיעו אתו לארץ מדרום אמריקה הרחוקה ויוצרים משב רוח מרענן בספרות הילדים הישראלית. בשנים האחרונות בהשראת שני בניו, סרג'יו כותב שירי ילדים וכעת החל לכתוב גם שירה בעברית למבוגרים המתפרסמת גם היא בבלוג.

בילינו במלון כמעט שלושה ימים,

לראות מה יש בחוץ כבר היינו מוכנים.

אבא קרא: "להזדרז, אנחנו מיד יוצאים!

ההרפתקה התחילה – קדימה, לדרכים!"

עלות הספר "חופשה נעימה" 59 ₪

ניתן להשיג...

ברשת חנויות סטימצקי, באתר צומת ספרים, בחנות ובאתר של הוצאת אוריון ובחנויות ספרים מובחרות.

ניתן לרכוש את הספר גם דרך דף הפייסבוק של הסופר "חופשה נעימה - יומן מסע מעבר לים".

צילומים: יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page