top of page

ויטמיקס - בלנדר שמביא בשורה למטבח


מסתבר שהעתיד כבר כאן...

VITAMIX - מותג הבלנדרים האמריקאי, מאז שנת 1921, משיק את סדרת Ascent החדשה, אשר מציגה בגאווה את הדור הבא של הבלנדרים:

בלנדר חכם ומקצועי למטבח הביתי, לשליטה מלאה במטבח ולתוצאות בישול מדוייקות ומושלמות.

ויטמיקס מיובא לישראל על ידי חברת "אופק חדש".

הבלנדר "יודע" להכין מרק, לערבל גלידה, לטחון גרגרים לאבקה, ואפילו ללוש בצק

(מימין) אסנת חג'ג' - מנהלת החנות, סבסטיאן - נציג ויטמיקס באירופה ובמזרח התיכון

הדור החדש של הבלנדרים של ויטמיקס מציג סדרה שלמה של אביזרים משלימים ומיכלים בגדלים שונים.

ואם לא די בכך... סדרת Ascent החדשה, מתקשרת ב-Bluetooth עם הטלפון הסללורי ומבצעת בדייקנות של שף, ובאופן אוטומטי, מתכונים מתוך אפליקציה הכוללת מאות מתכונים של החברה.

מימין: אפי - בעלים של "אופק חדש"-מוצרי בריאות, וסבסטיאן

חברת ויטמיקס האמריקאית נוסדה בשנת 1921 ונחשבת למובילה עולמית בתחום הבלנדרים. מדובר בחברה הראשונה בתחומה בעולם שעושה שימוש באותה תשתית טכנולוגית המיועדת למסעדות, מלונות ובתי קפה גם בקו המוצרים הביתי. בימים אלה משיקה החברה בישראל את ויטמיקס מסדרת Ascent החדשה: בלנדרים חכמים ומקצועיים למטבח הביתי עם 10 שנות אחריות.

הבלנדרים החדשים, שהם דור העתיד של עולם הבלנדרים, כוללים תכונות חדשניות המסייעות בשליטה מלאה במטבח ובהגעה לתוצאות מושלמות בכל פעם מחדש.

חברת ויטמיקס הייתה הראשונה בעולם להמציא בלנדר שמסוגל להכין מרק חם, לערבל גלידה, לטחון גרגרים לאבקה דקיקה ואפילו ללוש בצק. לבלנדר ויטמיקס טכנולוגיית ערבול ייחודית המאפשרת להגיע למרקם מעולה במגוון של מתכונים: ממרחים, גלידות וסורבה, שייקים, מרקים חמים (ללא צורך בגוף חימום), רטבים, תחליפי חלב, טחינת קמחים ותבלינים, לישת בצק, קיצוץ ירקות קשים, קרח, פירות קפואים ועוד.

יכולת הטחינה וערבול המזון הייחודית אינה מתבטאת רק במרקם ברמה של מסעדת גורמה, אלא גם בטעם. המוצר מתאים למגוון רחב של קהלי יעד רווקים או בעל משפחות, תינוקות, ספורטאים, צמחוניים, טבעוניים, לעוקבים אחר תזונת פליאו, תזונה ללא גלוטן וחובבי בישול באשר הם.

לדברי אסנת חג'ג' - מנהלת החנות: "מגיע אלינו צוות מיומן מתחומים שונים בעולם הבריאות. אני, למשל, באה מתחום הספורט והשיקום. אנו מייבאים את הציוד למטבחים שמאופיינים בתפישה בריאותית - לצמחונים, טבעונים, פלאו, ו...אנשים שרוצים ומחפשים שינוי תודעתי בצריכת המזון הבריאה שלהם.

המכירה נעשית בחנות, באתר, ובקרב משווקים מורשים בכל רחבי הארץ".

אסנת חג'ג'

מאפייניה הבולטים של סדרת Ascent החדשה הם:

העתיד כבר כאן - הבלנדר המחובר הראשון:

סדרת האסנט - פורצת דרך. היא מאפשרת התממשקות באמצעות BLUETOOTH עם אפליקציית המתכונים של ויטמיקס שבה מאות מתכונים ותכניות שונות (בשפה האנגלית), אותם ניתן להכין אוטומטית דרך האפליקציה.

בלנדר קל ואינטואיטיבי לתפעול:

סדרת ה- Ascent מציגה אפשרות לרכישת אביזרים משלימים המותאמים אופטימלית לכמות:

כוס אישית בגודל 600 מ"ל, בעלת בידוד כפול ופיית מזיגה לנשיאה של שייקים, קערה של 225 מ"ל להגשה, הכנה ואחסון ממרחים ומטבלים, מזון לתינוקות, רטבים וסלטים ועוד.

זיהוי גודל המיכל להתאמת זמן ערבול אופטימלי:

טכנולוגיית SELF-DETECT – מזהה את גודל המיכל שהונח על גבי המכשיר. בסיס המנוע מתאים באופן אוטומטי את זמן הערבול המדוייק עבור כל מתכון ועבור כל גודל מיכל.

הטעם - ל"ויטמיקס" יש יכולת עיבוד וריסוק של המזון ברמה הגבוהה ביותר, באופן שמשחרר טעמים מהמרכיבים, כפי שמוצרים אחרים לא מצליחים לעשות. זאת הסיבה שמי שרגיל לכמות מסויימת של בצל או שום במתכון, יגלה שבויטמיקס הוא נדרש לשים הרבה פחות, כדי לקבל את אותה השפעה.

המרקם - אכילה היא חוויה חושית. למרקם של האוכל, יש השפעה ישירה על ההנאה מאכילתו, וזה בולט עוד יותר אצל ילדים ותינוקות. לויטמיקס יש יכולת להגיע למרקמים שונים, כפי שלא מגיעים במוצרים אחרים.

לדברי סבסטיאן מקרתי - נציג ויטמיקס באירופה ובמזרח התיכון:

"חברת ויטמיקס נוסדה בשנת 1921. תחילה, היא התמחתה וייצרה בלנדרים בלבד. כיום - היא מייצרת בלנדרים לשימוש ביתי ומסחרי, ומקום מושבה בקליוולנד ארה"ב.

מיכלי הבלנדרים עשויים Tritan - פולימר חזק. ​המראה שלהם עדכני-מודרני, והם פונקציונליים ובטיחותיים. לא לחינם הם זוכים לאחריות ארוכת טווח.

סבסטיאן מקרתי בפעולה - קוקטייל מקפיץ בבלנדר ויטמיקס

ועוד ממשיך ואומר סבסטיאן... כל תקלה מדווחת לחברה, שם היא נבחנת בדקדקנות על ידי צוות המו"פ. אם נמצאה נכונה - הבלנדר עובר תיקון ושדרוג.

הצפי שלנו: בקרוב הבלנדר יסחט פירות למיץ, יטחן בשר ויצור פסטה".

הדגמים בסדרת Ascent החדשה:

דגם A3500i

  • בעל צג דיגיטלי וחמש תוכניות מובנות בגוף המכשיר להכנת: שייקים, גלידות, מרקים, ממרחים ותכנית לניקוי עצמי.

  • כפתור פולס לטחינה גסה, קיצוץ או לישת בצק.

  • כפתור מהירויות המאפשר בחירה בין 20 מהירויות שונות

  • מנוע עוצמתי – 2.2 כוחות סוס בשילוב עם סכינים בחיתוך לייזר

  • בקרב חכמה ותכונות נוספות של הבלנדר מאפשרים לטחון בקלות, במהירות וביסודיות כל רכיב מזון כולל רכיבים כמו קרח, פירות קפואים, תמרים או גרגירי קטניות בצורה היעילה ביותר.

  • מסך מגע מתקדם עם טיימר דיגיטלי מובנה המציג את הזמן הנותר לסיום ההכנה

  • טיימר מובנה לתכנות מתכונים מותאמים אישית. הבלנדר עוצר את הפעולה באופן אוטומטי בתום הכנת המתכון.

  • טכנולוגיית SELF-DETECT – מזהה את גודל המיכל שהונח על גבי המכשיר ובסיס המנוע מתאים באופן אוטומטי את זמן הערבול המדוייק עבור כל מתכון וכל גודל מיכל

  • חיבור BLUETOOTH עם התחברות ישירה ל- Vitamix Perfect Blend – אפליקציית המתכונים של ויטמיקס הכוללת 17 תכניות ומעל ל- 500 מתכונים להכנה אוטומטית.

  • מיכל 2 ליטר נמוך – עשוי טריטאן, מיוצר בארה"ב ועומד בתקני מזון מחמירים ללא BPA, בגודל ורוחב מושלמים לעבודה נוחה, הכנת ארוחות משפחתיות ועוד. המיכל כולל סגירה בטיחותית קלה ומהירה ומנגנון בטיחות המונע את הפעלת המכשיר ללא המכבה. מכסה המיכל שקוף לעבודה נוחה יותר. ניתן לנקות בפונקציית השטיפה העצמית של המכשיר וכן במדיח כלים.

  • מנגנון אינטרלוק המאבטח את השימוש ומונע מהמכשיר לפעול במידה והמכסה אינו סגור או המיכל אינו יציב או מאובטח.

  • מוט דחיסה המאפשר לדחוף את המזון באופן מאובטח לכיוון הלהבין ומאפשר הכנת מנות ללא הוספת נוזלים.

  • 10 שנות אחריות לשימוש ביתי. אחריות מלאה על כל החלקים.

מחיר: 4690 ₪

דגם A2300i

  • בעל צג LCD עם טיימר דיגיטלי מובנה המציג את הזמן הנותר להסיום הכנת המנה.

  • כפתור פולס לטחינה גסה, לקיצוץ או לישת בצק

  • כפתור מהירויות בעל 10 מהירויות שונות

  • מנוע עוצמתי של 2.3 כ"ס

  • טכנולוגיית SELF-DETECT – מזהה את גודל המיכל שהונח על גבי המכשיר ובסיס המנוע מתאים באופן אוטומטי את זמן הערבול המדוייק עבור כל מתכון וכל גודל מיכל

  • חיבור BLUETOOTH עם התחברות ישירה ל- Vitamix Perfect Blend – אפליקציית המתכונים של ויטמיקס הכוללת 17 תכניות ומעל ל- 500 מתכונים להכנה אוטומטית.

  • מיכל 2 ליטר נמוך – עשוי טריטאן, מיוצר בארה"ב ועומד בתקני מזון מחמירים ללא BPA, בגודל ורוחב מושלמים לעבודה נוחה, הכנת ארוחות משפחתיות ועוד. המיכל כולל סגירה בטיחותית קלה ומהירה ומנגנון בטיחות המונע את הפעלת המכשיר ללא המכבה. מכסה המיכל שקוף לעבודה נוחה יותר. ניתן לנקות בפונקציית השטיפה העצמית של המכשיר וכן במדיח כלים.

  • מנגנון אינטרלוק המאבטח את השימוש ומונע מהמכשיר לפעול במידה והמכסה אינו סגור או המיכל אינו יציב או מאובטח.

  • מוט דחיסה המאפשר לדחוף את המזון באופן מאובטח לכיוון הלהבין ומאפשר הכנת מנות ללא הוספת נוזלים.

  • 10 שנות אחריות לשימוש ביתי. אחריות מלאה על כל החלקים.

מחיר: 3690 ש"ח

לדברי דפנה אמון - שפית לתזונת בריאות-טבעית

"הרומן שלי עם ויטמיקס החל דרך מתכונים של רטבים, שייקים, סאלסות, ממרחים, פודינג, גבינות, מרקים, סמודי... רציתי לבסס את התזונה שלי על שפע של ירקות ופירות. הכל טרי וקל וללא חומרים משמרים.

מכאן עברתי להדגמת המתכונים עם הסידרה החדשה של הבלנדרים המתקדמים ביותר של ויטמיקס.

שייקים בדרך כלל הם משעממים, מונוטונים. יוצרים תחושה ששתינו, אבל לא אכלנו. למדתי להכין "סמודי בול" - שייקים בקערות, ומעליהם "טופינג אכיל" (כמו גרנולה) שהוא לעיס, משביע ובריא, וגם מצטלם יפה. אוכלים אותו בכייף. מכניסים לבלנדר בננות טריות, תפע"צ, עלי בייבי, תרד, קרח, ומעט מים, בוחרים ומכוונים זמן ותכנית לשייק הרצוי, והכל נעשה אוטומטית".

דפנה אמון מציגה בישול בריא בקלי-קלות, בבלנדר ויטמיקס החדש

אז למה כדאי לבחור בויטמיקס?

קודם כל הטעם...

ישנן הרבה סיבות לרכוש בלנדר ויטמיקס, אולם אם תשאלו רבים מהמשתמשים הביתיים, או את השפים, מבין כלל הסיבות, במקומות הראשונים יופיע הטעם. אז איך זה יכול להיות? לויטמיקס יכולת עיבוד וריסוק של המזון ברמה הגבוהה ביותר, באופן שמשחרר טעמים מהמרכיבים, כפי שמוצרים אחרים לא מצליחים לעשות. זאת לדוגמא הסיבה שמי שרגיל לכמות מסויימת של בצל או שום במתכון, יגלה שבויטמיקס הוא נדרש לשים הרבה פחות, כדי לקבל את אותה השפעה. לא בכדי עבור רבים, הויטמיקס הוא המרכיב הסודי של המתכון. ישנם יצרנים שמתפארים על האופן שבו הבלנדר שלהם טוחן פלאפון. ויטמיקס לעומתם מוכיחים איך הם מכינים אוכל בצורה הטובה ביותר.

המרקם - חברו של הטעם

אכילה היא חוויה חושית. למרקם של האוכל, יש השפעה ישירה על ההנאה מאכילתו, וזה בולט עוד יותר אצל ילדים ותינוקות. לויטמיקס יש יכולת להגיע למרקמים שונים, כפי שלא מגיעים במוצרים אחרים. כאשר מכינים תחליף חלב, מרגישים מרקם "חלבי". מי שיכין שייק לתינוק, יגלה שהמרקם כל כך חלק, ושונה ממוצרים אחרים, שהוא מצליח לעבור בפייה של הבקבוק. לא משנה מהי המשימה: שייק, ממרח, מרק חם, גלידה, בהתחלה תופתעו, אולם מהר מאוד תתרגלו לסטנדרט החדש ממנו תיהנו כל יום

רב כישרונות, קל לתפעול ולניקוי.

פלורנסיה - מדריכה לתזונה טבעית ו"מלכת הקינוחים בבלנדר"

ידידותי למשתמש

אם יש משהו משותף לכל המטבחים, לא משנה עד כמה הם גדולים, תמיד אין לנו מספיק מקום על השיש. זה מאלץ אותנו להיות פרקטיים, ולשים על השיש את המוצרים שמשתמשים בהם הכי הרבה. אצל רבים ויטמיקס הוא מוצר המטבח השימושי ביותר: שייקים, ממרחים, גלידות וסורבה, מרקים חמים, רטבים, תחליפי חלבים, טחינת קמחים ותבלינים, לישת בצק, קיצוץ ירקות קשים, ועוד. היפה בויטמיקס, שהכל מאוד פשוט ונוח לתפעול, גם אם נצמדים למתכון, וגם אם אנחנו במצב רוח יצירתי וממציאים את המתכון תוך כדי תנועה. לא פחות כיף וחשוב הוא הנוחות בגמר התפעול. שטיפה קלילה והפעלה עם מים ומעט סבון, וויטמיקס מנקה את עצמו במהירות ויעילות.

מתאים גם לכמויות קטנות

בין אם תרצו להכין כמות גדולה ובין אם תרצו להכין כמות קטנה בדגמי אסנט תוכלו לעשות זאת ללא קושי בזכות כוס אישית וקערית קטנה (ברכישה נפרדת). הבלנדר מזהה באופן אוטומטי איזה מיכל נמצא עליו ומתפקד בהתאם לסוג המיכל.

הזמינו את השף הביתה – מתכונים באמצעות האפליקציה

בכל אחד מדגמי האסנט תוכלו להכין מתכונים באופן אוטומטי באמצעות האפליקציה לטלפון הנייד או לטאבלט (באנגלית). כל שנדרש הוא לבחור את המתכון הרצוי. באמצעות האפליקציה תוכלו להכין מנות בדייקנות של שף, ובקלות של משחק ילדים. חשוב להדגיש שהאפליקציה אינה באה להחליף את השליטה הידנית במכשיר הויטמיקס שלכם, אלא מהווה אפשרות נוספת.

אמינות ואחריות

רבים לא יודעים שויטמיקס לא רק מקום ראשון בתחום הבלנדרים לשוק הביתי, אלא גם במקום הראשון בבלנדרים לשוק המסחרי. רשתות בתי קפה, כגון סטארבקס (רשת בתי הקפה הגדולה בעולם), ורשתות מיצים ושייקים (כגון ג'מבה ג'יוס בארה"ב) בחרו בבלנדרים של ויטמיקס. באופן דומה גם רשתות במקומות אחרים בעולם, ואף בישראל, בחרו בבלנדרים של ויטמיקס. היכן שנדרשים ביצועים חסרי פשרות, אמינות ועמידות, רואים כי לקוחות מסחריים בוחרים שוב ושוב בויטמיקס. לאורך השנים ויטמיקס השקיעה סכומי עתק בפיתוח בלנדרים, ובמקרים רבים, אותה טכנולוגיה ורכיבים שמאפשרים את הביצועים והעמידות הגבוהים בבתי קפה, מסעדות ומלונות, מגיעה לבלנדרים המשמשים את המשתמש הביתי. כך מתאפשרת תקופת אחריות מלאה ארוכה בהרבה מהנהוג בשוק של בין 7 ל- 10 שנים. בניגוד למוצרים אחרים בשוק, בלנדר ויטמיקס מיוצר בארה"ב. גם הקנקן מיוצר בארה"ב, תחת תקני בטיחות מגע עם מזון המחמירים ביותר ופיקוח קפדני.

(מימין) הילית - אשת מכירות, ואסנת חג'ג'

כאשר רוכשים מוצר חדש, רבים מהלקוחות לא ערים לנקודה עדינה וחשובה, שהיא רלוונטית מאוד לבלנדרים. בלנדרים רבים מתבססים על החדות של הלהבים כדי להגיע לביצועים גבוהים. כך קורה שרוכשים בלנדר חדש, והוא מתפקד יפה במשך חצי שנה, ואז כאשר הסכינים פחות חדות, הביצועים מתחילים לרדת. כלפי חוץ הכל נראה תקין, והטכנאי יסביר שהבלנדר תקין, אבל הוא כבר לא יעבוד כמו חדש. לא כך בויטמיקס, הסכינים (שהוכנו בדייקנות בלייזר), במיכל של ויטמיקס אינן חדות מלכתחילה, והביצועים יישמרו לאורך זמן, בדיוק כפי שהיו כאשר היה חדש.

קהילת המשתמשים - צרכנים נאמנים

לאורך השנים התפתחה קהילה עצומה של מיליוני משתמשים בויטמיקס. חדי העין יזהו ויטמיקס בסרטים, במטבח של ידוענים וספורטאים ידועים, ובמטבחים של שפים. כמות המתכונים שניתן למצוא לויטמיקס היא אדירה, וכך גם כמות סרטוני ה- YouTube. לא משנה אם גרים לבד, או עם המשפחה, אם נולד תינוק בשעה טובה, אם אתם ספורטאים, אם אתם טבעונים, צמחונים, פלאו, תזונה ללא גלוטן, או אם אתם חובבי בישול, או רק נהנים לארח בימי שישי, תגלו שויטמיקס הוא הבחירה הטובה ביותר. די לעבור ולקרוא את חוות הדעת הרבות בארץ ובעולם, כדי להתרשם. ואם לא די בכך... ניתן להתרשם באופן אישי מהמוצר באולם התצוגה של היבואן, בכל מתכון בו תחפצו, וגם לאחר הרכישה - היבואן ממשיך לתמוך בהדגמות אישיות והסברים, כדי להפיק את המירב מהרכישה.

צילומים: סימה להט, אריק אלון, סטודיו ויטמיקס

כתבות נוספות
bottom of page