top of page

קונצרן קומטסו - מושג חדש בעוצמת ציוד *צמ"ה

(* צמ"ה - ציוד מכני-הנדסי הוא שם כולל לכלי רכב מיוחדים שנועדו לבצע עבודות הנדסה אזרחית כגון: בנייה, סלילת כבישים, עבודות עפר, הריסה, כרייה...)

קונצרן הענק מיפן "קומטסו" KOMATSO - נכנס לפעילות בישראל !

באירוע השקה גרנדיוזי בגני התערוכה ת"א, בנוכחות כ–1000 אורחים, הכריז מר מורישיטה מאסטושי מנכ"ל קונצרן "קומטסו" אירופה על כניסת קונצרן הענק בענף הציוד המכני הנדסי של הצמ"ה, ומכונות לתעשייה לישראל, באמצעות חברת "ניו פלדמן" מקבוצת תפארת.

מורישיטה מאסטושי

לדברי מר מורישיטה מאסטושי מנכ"ל קונצרן "קומטסו" אירופה:

''לאחר 3 שנים של מפגשי היכרות ושיחות עסקיות - כבוד גדול הוא לחברת ''קומטסו'' להיכנס לישראל ולשתף פעולה עם הפרטנר הנכון והראוי לנו - הלא היא חברת ניו-פלדמן.

אני צופה שיתוף פעולה הדוק ופורה עם חברת ניו פלדמן - מקבוצת ''תפארת אחזקות'' שבבעלות אנשי העסקים שמואל גנץ ורן גנץ. החברה רכשה במאי 2016 את חברת ''ניו פלדמן''.

לקונצרן ''קומטסו'' 182 חברות-בת. מחזור הפעילות של קונצרן "קומטסו" בשנה האחרונה היה כ- 18 מיליארד דולר, והוא השני בגודלו בעולם בתחום ייצור ושיווק כל הצמ"ה.

רן גנץ

לדברי רן גנץ, יו"ר חב' ניו פלדמן:

"לפני 3 שנים אחדנו שתי קבוצות ותיקות: תפארת המכונית, אותה ייסד אבי לפני 50 שנה, וחברת ניו- פלדמן.

החיבור הזה יוצר עתיד חדש ומבטיח בגלל:

* כלים טובים, עוצמתיים ואמינים

* זמינות חלפים

* חווית שירות

כניסת "קומטסו" לישראל תגדיל את פעילות החברה בעשרות אחוזים. החברה תקים מרכז לוגיסטי, בהשקעה של 30 מליון שקל עבור חב' "קומטסו" בישראל". במסגרת כניסת ''קומטסו'' לישראל, תגייס חב' ''ניו פלדמן'' 20 עובדים חדשים למחלקות השירות והמכירות".

לדברי אבי לוינזון - מנכ”ל חב' "ניו פלדמן":

"אמי לימדה אותי שני דברים שמלווים אותי בחיי האישיים והמקצועיים:

1. אם אני רוצה שיכבדו אותי, עליי לכבד אחרים

2. אם אני עושה משהו - הוא צריך להיות מושלם.

כשקשרנו קשר עם קונצרן קומטסו, ידענו שזהו הכלי מספר אחד בעולם. אנחנו מציעים איכות, מקצועיות ואמינות ללא פשרות, כבוד לכל לקוח, ומכאן נובע השירות המיטבי שלנו. אלה הקריטריונים הקובעים את לחם הקיום של כולנו. קבוצת פלדמן המפוארת - על בעליה ועובדיה - הם משפחה אחת. בכוונתנו לקיים 3 ימי הדגמות שטח, כדי שקהל היעד יחוש ויעבוד בכלים העוצמתיים והאיכותיים. הנתונים מדברים בעד עצמם... היקף שוק כלי הצמ"ה בשנה האחרונה בישראל מוערך בכ- 1.7 מיליארד דולר".

מימין: רן גנץ- יו''ר ''ניו פלדמן'', מר מורישיטה מאסטושי- מנכ''ל ''קומטסו אירופה'', שמואל גנץ - יו''ר קבוצת ''תפארת'', אבי לוינסון- מנכ''ל חב' ''ניו פלדמן''

להמחיש את הגודל והעוצמה...

כלי רכב אלה מצוידים בדרך כלל במנוע חזק, בשלדה חזקה ובתוספות ייחודיות שנועדו לעזור להם לבצע את העבודה: כפות, מנופים, זרועות הידראוליות...

בדרך כלל, כלי הצמ"ה הם כבדים ואיטיים. מאחר שהם אמורים לפעול בתנאי קרקע קשים, מערכות ההנעה שלהם מתוכננות לעבירות גבוהה (מזקו"ם או גלגלים רחבים). חלקם מובלים לזירות העבודה על ידי סמי-טריילרים, מובילי צמ"ה כבד או אף רכבי הובלה.

מכונת החפירה הגדולה בעולם באגר 288 נבנתה על ידי חברת קרופ בשנת 1978 ושוקלת 13,500 טון.

את הנציגות של קונצרן KOMATSO בישראל קיבלה חב' ''ניו פלדמן'' מקבוצת ''תפארת''.

אכן משפחה לתפארת !

צילומים: סימה להט, מורג ביטן

כתבות נוספות
bottom of page