top of page

"דיור אינטריורס" - רהיטים מפנקים לאנשים מתפנקים

חברת הריהוט הוותיקה 'דיור אינטריורס' בחרה לפתוח את השנה החדשה באירוע השקת הקולקציה החדשה לשנת 2019.


אחרי 40 שנות פעילות בשוק הישראלי, משיקה חברת "דיור אינטריורס", באירוע מרשים ומענג, שפה פרסומית ולוגו חדשים שנועדו לשקף קונספט של חוויה משפחתית מפנקת: "רהיטים מפנקים לאנשים מתפנקים" - עולם חוויתי המתרכז במשפחתיות וברגעים הקטנים והמפנקים של החיים המתרחשים בפינות הבית השונות.



בבוקר חורפי התקבלו האורחים באולם התצוגה המרהיב של החברה, הממוקם בא.ת פולג בנתניה, על ידי ציון שגב, הבעלים והמייסד של 'דיור אינטיורס' שחגגה השנה 40 שנה, ושרית פיינשטיין, מנכ"לית החברה. בין האורחים: אדריכל אורי שרביט, אדריכל אמיר גרגיר, המעצב איתי גידו ועוד רבים אחרים.


ציון שגב - הבעלים והמייסד של 'דיור אינטיורס' שרית פיינשטיין - מנכ"לית החברה


באירוע הוצגה בפני קהילת אדריכלים, מעצבים ועיתונאים - קולקציית הריהוט החדשה - תוצאה של תהליך המיתוג החדש.


בולטים בקולקציית הריהוט לשנת 2019 הם החידושים האחרונים של HJORT KNUDSEN מדנמרק -מותג הריהוט הסקנדינבי המוביל בתחומו בעולם, המאופיין בעיצובים אייקוניים ופיתוחים טכנולוגיים מתקדמים.


'מדד פינוק' חדש פותח על מנת למקם את 'רמת הפינוק' של הלקוח על גרף הפינוק של החברה. פיתוח זה מאפשר לחברת דיור אינטריורס לשדרג ולמקסם את הפינוק לו הוא מורגל עד היום.



לדברי שרית פינשטיין, מנכ"לית החברה:

"דיור אינטריורס מהווה סוג של בית ומשפחה הן בעבור לקוחותיה והן בעבור עובדיה. מהמקום הזה של משפחתיות בחרנו לשדרג ולמקסם עבור לקוחותינו את רמת הפינוק המגיעה להם בזמן הרגעים הקטנים והחשובים בחיים. היה ברור שגם כאן במעמד ההשקה של קולקציית הרהיטים החדשה לשנת 2019 נמשיך באותו כיוון".


שרית פינשטיין, מנכ"לית החברה

"להגיע לעבודה, ליהנות מהדרך ומהעשייה, להתאהב בתהליך העיצוב והייצור, והכל - לטובת הצרכן הישראלי"

סברינה בלהסן - תקשורת ויחסי ציבור

"רהיטי דיור אינטריורס מאופיינים בפשטות טבעית, מוארת וחמימה. הקווים נקיים, גווני עץ בהירים וטבעיים, צבעי פסטל אחידים ואסתטיים. כל זה משקף את "תרבות האנטי-שויץ"


שרית עם ענת זוהר

בלוגרית האוכל 'אלונה זוהר' קידמה את פני הבאים במשקאות חורף מפנקים ובהם סחלב חם בשילוב שקדים גרוסים וקינמון וצ'וקולטה מעוטרת בשמנת ובסוכריות קופצות.

אודות החברה, הריהוט והעיצוב...

חברת הריהוט והעיצוב דיור אינטריורס מוכרת כחברה מובילה בדנמרק. דגמיה משווקים במדינות צפון אירופה וסקנדינביה ובהן דנמרק, שוודיה, ונורבגיה, גרמניה, הולנד, שווייץ צרפת, אנגליה וישראל. מפעליה של החברה ממוקמים ברחבי אירופה והיא מעסיקה למעלה מ- 2,000 עובדים.


החברה ממוקמת ברשימת 10 החברות המובילות באירופה בתחום הריהוט והיא מדורגת בהתאם למחזורי מכירות ואחת המשפיעות ביותר בתחומה בעולם.


בשנים האחרות משתלט הסגנון הדני על ענף הריהוט. הריהוט הדני אינו רק המינימליזם העיצובי אלא גם הפונקציונליות, חומרי הגלם האיכותיים והטכנולוגיה שניתן למצוא ברהיטים של חברת Hjort Knudsen - החברה הדנית שמוכרת לדנים.



מזה ארבעה עשורים שחברת 'דיור אינטריורס' משמשת השראה לעולם העיצוב והריהוט הודות לפריטי הריהוט ומערכות הישיבה האיכותיות שהיא מעצבת ומייבאת לישראל. לאורך השנים הציגה החברה בפני קהל לקוחותיה פריטי ריהוט המצטיינים באיכותם הודות לשילוב של טכנולוגיה מתקדמת, חומרי גלם איכותיים וידע מצטבר של שנים ארוכות של אומני נגרות וריפוד מאיטליה. כל אלה לצד ההבנה העמוקה של צרכי הלקוח הישראלי הולידו פריטים שלעתים תכופות הותאמו במיוחד לדרישות המקומיות, בהיבט של גודל, חומרי גלם ומאפיינים נוספים הנובעים מתרבות האירוח המקומית.


משמאל:צביה וילצ'יק - מייסדת הקהילה לפיתוח עסקי בענף העיצוב והבנייה


עיצוב מרהיב, פונקציונליות, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ונוחות השימוש אלו המאפיינים העיקריים המלווים את עיצוב 'דיור אינטריוס' למן יום הקמתה. החתירה התמידית הזו אחר הרהיט האולטימטיבי, כזה שיביא את בשורת העיצוב האחרונה בתחום ויחד עם זאת ישמש את בעליו לאורך זמן הובילו את בעלי החברה, ציון שגב, לשיתוף פעולה עם חברת Hjort Knudsen ותג רהיטים מוביל בתחומו במדינות סקנדינביה ובמערב אירופה, ובכך החזירה לישראל את העיצוב הדני שהיה כל כך פופולרי בשנות ה-60, וכיום הוא זוכה לעדנה מחודשת בעולם כולו. http://www.hjortknudsen.com

Hjort Knudsen - מותג רהיטים מדנמרק המוביל את תחום העיצוב הסקנדינבי המתמחה בפריטי עיצוב מקוריים, נוחות, אלגנטיות, עיצוב מינימליסטי ולא מסורבל עם קימורים מרהיבים ואסתטיקה בדגש על עבודת עיצוב אמנותית איכותית - אלה הם המאפיינים הבולטים שלו.


העיצוב הוא חלק מה-DNA של התרבות הדנית. נראה כי תור הזהב של העיצוב הדני שהיה בשיא תפארתו במחצית השנייה של המאה ה- 20, חוזר ובגדול, בשנים האחרונות. העיצוב הדני שמאפייניו העיקריים הם עיצוב פונקציונלי, קווים פשוטים ונקיים בדגש על מונוכרומטיות ואסתטיקה ברמה גבוהה ונוחות השימוש התפתח במחצית השנייה של המאה ה- 20, בהשפעת אסכולת הבאוהאוס הגרמני. באותה תקופה החלו מעצבים דנים רבים לעשות שימוש בטכנולוגיות תעשייתיות חדשות בשילוב עם קווים מנחים של פשטות ופונקציונליזם לעיצוב רהיטים והצליחו להעניק לרהיטים אלו סגנון על-זמני.



החורף הצפוני הקשה העמיד בפני המעצבים ויצרני הרהיטים במדינות הסקנדינביות אלו את הצורך במתן מענה לצרכים של הישארות בבית לאורך חודשים ארוכים, קינון ובילוי בחיק המשפחה. בהתאם לכך, שימושיות היא אחת ממילות המפתח בעיצוב בסגנון זה. הרהיטים פונקציונליים, מתאפיינים בעיצוב קווים פשוטים ונקיים, נוחים ולעתים תכופות משלבים פתרונות אחסון חכמים.

מעבר למערכות הישיבה המעוצבות לחברה גם מגוון רחב של כורסאות וכיסאות המשתלבים בחלל המגורים יחד עם מערכות ישיבה סלוניות. טווח המוצרים נע בין אלו הדנים המסורתיים ועד לחדשים ולחדשניים בתחומם וכולם מוצעים בבד ובעור.


מוצרי החברה מוצעים במבחר עשיר ביותר של בדים ועורות איכותיים והרהיטים השונים מיוצרים בעצים מובחרים אופייניים לצפון אירופה ובהם אלון טהור, ליבנה ועץ אשור.


לדברי שרית פינשטיין, מנכלי"ת החברה:

המוצרים שלנו עשויים מחומרי גלם איכותים, מבוססים על ידע מצטבר של שנים, ומותאמים לשוק המקומי בהיבטים של גודל, חומר ומרקם. בנוסף, נעשה בהם שימוש בטכנולוגיות ייחודיות ומתקדמות המאפשרות לחויית הפינוק אותה אנו רוצים להעניק להם להתממש בכל בית.


"הריהוט הסקנדינבי עושה קאמבק. עיצוב וייצור עם טכנולוגיות חדשניות שמאפשרות לפנק ולהתפנק"


בשונה מהשוק הישראלי המציג בפרסומיו את הרהיטים בפני עצמם בחרנו להכניס את המשפחה אל תוך הפרסומים שלנו לעתים אפילו באופן הומוריסטי ומוגזם המראה כמה מתקשים הלקוחות להיפרד מהפינוק (והרהיטים) לו הורגלו אפילו בזמן יציאה לחופשות משפחתיות".


שרה מאיר

"מה כבר ניתן לחדש בעולם הרהיטים? כולם הולכים על איטלקי, יוקרתי, איכותי... ואנחנו, בדיור-אינטריוס, מבדלים ומוסיפים: "משפחה, אנשים, אוירה חמה"


המהלך מלווה במקבץ סרטונים המדברים בשפה הפרסומית החדשה שיעלו בערוצי המדיה השונים בטלוויזיה ובדיגיטל ובוצע על-ידי משרד שרה מאיר, מיתוג ופרסום אסטרטגי לעסקים נועזים.

בתהליך המיתוג הושקעו כ- 500,000 ש"ח.


ציון שגב, שרית פיינשטיין והאדריכל אורי שרביט


צילומים: סימה להט, רפי דלויה


כתבות נוספות
bottom of page