top of page

פאן אקספו - תערוכת אמנים ב"כחול לבן"

תערוכת Fun Expo 2018 התקיימה במרכז הירידים ת"א, ביתן 13, ב- 8/11/2018, בין השעות 9:00 - 21:00, והכניסה למבקרים היתה חינם.

בתערוכה, אמנים ישראלים הציעו מבחר ענק של מתנות, שוות לכל כיס ולכל תקציב. מתנות לחגים, לאירועים, ולכל מטרה - תכשיטים, ציורים, כלי בית, בובות, סבונים, נרות, מארזי שי...

והכל על טהרת "כחול לבן".

תערוכת Fun Expo 2018 היא מעין חלון פתוח לרווחה אל עולם של אלפי הצעות ורעיונות לחגיגות וימי כיף, מתנות, חפצי נוי ומוצרים לבית, שירותים בתחום הבריאות והיופי, מסעות פרסום אטרקטיביים, הצעות לפנאי, רעיונות לאירועים ומסיבות.

Fun Expo 2018 מאחדת את הספקים - אומנים ובעלי מלאכה, בעלי עסקים קטנים ומומחים בתחומי האופנה, האסתטיקה, ארגון אירועים ועוד - עם הלקוחות - החל מלקוחות פרטיים ועד ועדי עובדים, מנהלים, נציגי איגודים מקצועיים, מנהלי חברות.

זהו מהלך חשוב שפותח לאנשים יצירתיים ולבעלי עסקים קטנים את הגישה למאגר רחב של לקוחות, ויתרה מכך... לראשונה בישראל, העסקים הקטנים בתחומי האומנות, האופנה, האסתטיקה, הבריאות וארגון האירועים - התאחדו כדי להציג לראווה את יכולותיהם ואת התוצרים היפים והמיוחדים של העסקים שלהם.

תערוכות וירידים תמיד היו רכיב חיוני בפעילות עסקית של כל חברה, ודרך מצוינת להרחיב את מאגר הלקוחות ולהגדיל מכירות. התערוכה מאחדת עסקים קטנים ויזמים פרטיים. היא מכריזה בקול רם על חשיבותם של העסקים הקטנים, על חשיבותה של אומנות היצירה והיופי במדינה. זהו צעד חשוב גם לקראת מכירות, וגם לקראת השיווק הגדול ורמות חדשות בהתפתחות העסק של כל אחד מהמשתתפים.

(מימין) מריה פריגר - יו"ר עמותת UNITY ART HOUSE, אלונה שלייפק - סמנכ"ל עמותת UNITY ART HOUSE

לדברי מריה פריגר:

"רצינו לקיים את התערוכה במקום יוקרתי וגם נגיש. שיהיה נוח להגעה. כך הגענו למרכז הירידים בתל-אביב. המקום מאפשר למבקרים לשוטט ברווחה ובניחותא בין שורות הדוכנים, לרכוש מוצרי אמנות וליהנות מהיופי, המגוון והיצירתיות של האמנים המציגים. תכנון התערוכה לקח למעלה משנה, והביצוע - ימים ספורים. זו היתה לוגיסטיקה שלמה, שהתוצאה המרשימה מדברת בעד עצמה".

לדברי אלונה שלייפק:

"בתערוכת FUN EXPO משתתפים כ-150 בעלי עסקים קטנים - כולם אמנים ויוצרים בתחומים מגוונים, וכמו-כן למעלה מ-100 נציגי חברות גדולות.

(מימין) גלינה אידלמן סמית, מריה פריגר, אלונה שלייפק

לדברי גלינה אידלמן סמית - SMITH MEDIA:

"תערוכת FUN EXPO נותנת במה ליוצרים ואמנים ישראלים, בעלי עסקים קטנים. הכל כאן על טהרת ה"כחול-לבן".

עמותת UNITY ART HOUSE מעניקה ליוצרים ולאמנים ייעוץ עסקי, שיווקי, פלטפורמה פרסומית, וכל זה בעלות של כ-600 ש"ח לשנה. העמותה לא מקבלת מימון חיצוני. חברים בה כ-300 אמנים, ובתערוכה ובאירועי העמותה משתתפים כ-3,000 אמנים".

לינה מבית שנסול SHANSOL - גאה בביגוד ובתיקים ייחודיים (טל' 050-6218080)

בטי מאיר - בטיקה עיצובים וסדנאות

אצל בטי ניתן לרכוש, להזמין וללמוד ייצור של תכשיטים וחפצי-נוי מחומר פולימרי, מצופים בצבעי זכוכית.

(טל' 052-8799573)

טיפולי פנים בקלינקה של ג'וליה (JULIA'S CLINICׂׂ) - קוסמטיקה רפואית, טיפולים אסתטיים, אבחון העור, (איזור תעשיה פולג נתניה, טל' 052-4261843)

יופי - מתנות קולינריות איכותיות מתוצרת ישראל - מעדני טחינה בטעמים, דבש דבורים, סילאן תמרים, ריבות, ממרחי חרובים, חלבה ... גאווה של כחול-לבן! (נתניה, טל' 09-9518877)

salTherapy - משחת שיניים ללעיסה (Toothtab), אבקה לניקוי שיניים (Cleaning Time)

כוכב הלכת של האמנית היצירתית - קטרין מקארובה

אז מה ציפה לאורחי תערוכת Fun Expo 2018 ?

בגדי אופנה, אביזרים, תכשיטים... המעצבים הכינו קולקציות חדשות במיוחד - Fashion Shopping

לתערוכה, כאשר הם ממחישים רעיונות חדשים שישמחו ויפתיעו את חובבי האופנה. מוצרים בטכניקת נונו-פלטינג, אופנה עדכנית, סריגים, ביגוד ליום יום ולאירועים. תכשיטים ואביזרים, בהם הדמיון של היוצרים משתלב בטכנולוגיות חדישות והתשוקה ליופי.

מוצרים לבית - דברים קטנים ונחמדים שמנעימים את הבית. פמוטים, מנורות, סבון בעבודת יד, צעצועים רכים, בובות אספנות, פרחים, קומפוזיציות בלתי שגרתיות עם טחב חי לעיצוב הבית או המשרד, קרמיקה, זכוכית. וכמובן, הציורים - במגוון סגנונות וטכניקות.

מתחם מיוחד מוקדש לחובבי המיסטיקה - חדר המיסטיקה הגדול, שבו מוצרים מיוחדים, תכשיטים, קמעות, קלפים, נרות, אבל גם אנשים בעלי מתת מיוחדת. ניתן לגלות מה צופן תאריך הלידה שלכם, להציץ בקלפי טארוט או להציג שאלה בפני קלפים מטפוריים. לגלות מהי האבן שהכי מתאימה לכם, איזה קמע כדאי לבחור להצלחת העסק או העניינים שבלב, ולגלות את סודות העתיקות שאספה במסעותיה ילנה אבועף, אספנית עתיקות, מעצבת, מיסטיקנית ובעלת גלריה.

ביוטי… הזדמנות לקחת פסק זמן מהנה ומועיל. קליניקה מאקסיה - עיסויים מצעירים, רפלקסולוגיה, ארומתרפיה, טיפול בציפורניים, גבות, שיער וכו', פינת אומנות אקולוגית - פינה של כוכב לכת מיוחד במינו, המאוכלס ע"י יצורים משונים אך נחמדים מאוד, מעשה ידיה של קטרין מקארובה.

קסם של תכשיטי זכוכית בתצוגת אופנה מיוחדת משגרירי התערוכות הבינלאומיות Khokhlov Family Art

ארט-קפה בו מתקיימות הרצאות מרתקות בנושאים שונים

מוזיקה חיה

יעוץ מומחים בתחום ניהול העסק, מימון, פרסום ויח"צ

מוצרים לילדים

הזדמנות לגלות מהי נוירוגרפיקה ולנסות ליצור ציור עצמי וייחודי

איזורי צילום מיוחדים

ועוד הרבה יותר…

התערוכה היא הרבה יותר מחגיגת הכישרונות והיופי. אחת המטרות של התערוכה היא למשוך תשומת לב לסוגיית העמותות והעסקים הקטנים, במהלכה התקיים פורום שבו נציגי עמותות סיפרו על עיסוקים ותחומי העניין שלהם, אנשי עסקים הציגו את העסקים שלהם, ודנו במה אפשר לעשות יחד, מה הם היו רוצים לשנות, ושיתפו רעיונות לקידום עסקי.

במהלך 12 שעות קיום התערוכה, המבקרים נחשפו לחיים שלמים של עיר האומנים. יום זה, ה-8/11 - היה מסע מרתק לעולם קסום ומופלא. חגיגת של ממש !

1,100 רעיונות ואפשרויות רוכזו בשטח של 1100 מ"ר, בביתן מס' 13, במתחם התערוכות הכי נחשב במדינה - גני התערוכה.

מריה ואלונה - יזמיות ממוקדות מטרה. הן "המנוע" לתערוכה שהיא פאר היצירה

מארגני התערוכה - פורטל GLAMUR, עמותת UNITY ART, רדיו "ארץ בתמיכת סוכנויות יח"צ Goldman PR ,Smith Media.

תערוכת Fun Expo 2018 - חגיגה של יצירה וצבע, חדשנות, אסתטיקה - טעם החיים...

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page