top of page

נפרטיטי היפה משיקה קולקציית קיץ 2018

רשת האופנה נפרטיטי, בבעלותה של המעצבת עדנה פז, משיקה בימים אלה את קולקציית קיץ 2018, אשר עומדת לכבוש את הקיץ הישראלי.

הרשת הוקמה בשנת 1994 על ידי המעצבת עדנה פז, וכיום המותג נמצא בבעלותם של עדנה, ובעלה גיא המסייע בניהול החברה. כל תהליך הייצור - החל בעיצוב, ועבור לתדמיתנות, גזירה, תפירה וגיהוץ - מתבצע במפעל שבקיבוץ אילון בגליל המערבי, כדי להבטיח את האיכות הגבוהה של הבגדים. את הקולקציות השונות מעצבת עדנה בשיתוף המעצבת גילה גירשטיין, וצוות עובדים שמסייע בתהליך יצירתן. צוות המעצבות של הרשת, בניצוחה של עדנה פז, מציג בעונה זו מראה חדשני ויוצא דופן, המשתלב עם הסטנדרטים הגבוהים המאפיינים את הפריטים בכל עונה.

(מימין) גילה גירשטיין, עדנה פז

לדברי עדנה פז:

"מהיום שעמדתי על דעתי, היה לי חוש לצבעים וליופי; ואמנם עבדתי כמורה לאמנות. אספתי חומרים שישמשו אותי לעבודה עם ילדים בקיבוץ יפעת. השגתי שק של שאריות סריגים. התחלתי לתפור בגדים לי ולחברותיי. העניין הוא שהחורף בארץ הוא קליל, ובדי הסריג לא הלמו את האקלים וגם לא את הצרכים. בשנת 1991 קניתי מטרים של בד, ומאז הכל היסטוריה..."

הפריטים בקולקציה החדשה של נפרטיטי מגיעים החל ממידה 40 ועד מידה 54. הם משקפים את החזון של בית האופנה ושל המעצבת עדנה פז להעצמה ולנוכחות נשית מרשימה. הדבר נעשה תוך יצירת עולם תוכן לנשים, המאפשר להן לממש את עצמן במגוון ממשקי החיים: יום-יום, קריירה, אירועים...

נפרטיטי ממשיכה לייצר ביגוד במידות הגדולות, ולצידן – הופיעו גם מידות קטנות.

הקולקציה כוללת שמלות במבחר גזרות שמתאפיינות בצבעוניות קיצית קלילה. ולצידן - שמלות ערב מפוארות במראה שכבות יוקרתי. בנוסף ניתן למצוא חולצות, עליוניות וחליפות יוקרתיות ואלגנטיות. כולן מותאמות לאקלים הישראלי, ועשויות בדים נושמים ונעימים. שילוב הבדים יוצר מראה מעניין, קליל ורענן.

בקולקציה החדשה של נפרטיטי ניתן לראות את האומץ של המעצבת עדנה פז, הבא לידי ביטוי בשילובי צבעים עזים המופיעים בפריטים רבים, כך שכל פריט הוא יצירת אומנות ייחודית ומרתקת ביופייה.

בין הפריטים בקולקציה ישנן גזרות נשיות ומלטפות, רקמות ותחרות, גווני אדום וירוק בוהקים, שילובי בדים, גוונים ומרקמים והמון צבע ויצריות מתפרצת. מראה שנות ה-60 מקבל טוויסט עדכני לשנת 2018 ומייצר קולקציה סופר נשית וטרנדית.

ניתן למצוא בקולקציה את הפריטים והגזרות המוכרות והאהובות במראה קז'ואל, בקו אלגנטי ונוח, לצד לוק ערב ואירועים, והכל - מגוון ומרשים: חליפות, שמלות ערב, בגדי יום יום בקו טרנדי ועוד.

בנפרטיטי מקפידים על חידוש הקולקציה מספר פעמים בעונה, על-מנת לשמר את הרוח הצעירה והעדכנית, ולעצב פריטים עכשוויים בהתאם לטרנדים המשתנים בעולם האופנה.

​סניפי הרשת:

  • כברי (ליד נהריה)

  • קריון - קרית-ביאליק

  • קניון אילון - רמת- גן

  • קניון הדר – ירושלים

  • קניון רננים - רעננה

וכעת נפתחה חנות נוספת באילת בשדרת המעצבים - טיילת המלך שלמה

גלריית המעצבים 08-9268639

בנוסף ניתן למצוא את אופנת נפרטיטי בחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

לרשימת הסניפים המלאה ניתן להיכנס לאתר האינטרנט: www.nefartiti.co.il

פייסבוק: נפרטיטי

טלפון: 04-9858192

המלכה נפרטיטי היתה אישתו העיקרית של אחנתון מלך מצרים.

פירוש השם נפרטיטי: "האישה היפה הגיעה" !

ואמנם... נפרטיטי מגיעה במלוא הדרה, עם אופנה מיוחדת ויפה !

צילום: סימה להט, דביר כחלון

כתבות נוספות
bottom of page