top of page

ליאונרדו קוסמטיקה מובילה מהפך בעולם הקוסמטיקה

LEONARDO SKIN CARE GROUP חוגגים 10 שנות פעילות מוצלחת והעצמה נשית

באירוע מכבד ומפנק שנערך במסעדת C2 בקומה ה-42 במגדלי עזריאלי, הושק ליין חדש של קרמים איכותיים לטיפוח ולהצערת עור הפנים.

להקת JAMAN

ליין המוצרים כולל מגוון תכשירים מתקדמים לצרכים שונים וביניהם הענקת לחות עשירה, טיפוח עור הפנים, ניקוי עמוק ויסודי, תכשירי אנטי אייג'ינג, מיצוק והצערת העור. כל המוצרים בליין החדש עומדים בתקנים המחמירים ביותר וכוללים שילוב חומרים פעילים המסייעים בהענקת מראה רך, זוהר ובריא מתמיד.

מעגל הלקוחות העסקיים של ליאונרדו קוסמטיקה כולל את הקוסמטיקאיות ומכוני היופי המובילים בישראל ומהיום הם יוכלו להעניק ללקוחותיהם פינוק מלא ושירות ללא תחרות, עם מוצרים איכותיים וחדשנים שיסייעו להשגת תוצאות מירביות ומראה צעיר וחיוני.

לדברי רוני בר, הבעלים של ליאונרדו קוסמטיקה:

"בעשור לקיומנו, התגברנו בהצלחה על אתגרים רבים. למדנו על בשרנו שלהישגים גדולים נדרש אומץ, מאמץ ונחישות".

רוני מודה לרעייתו איריס – "העזר כנגדו", לילדיו, ולצוות המסור והנאמן שעומד לצידו, מפרנס ומתפרנס בכבוד מעולם הקוסמטיקה.

איריס בר (שניה מימין), רוני בר (שני משמאל) והדיילים עם המוצרים

רוני בר, מבעלי החברה, הוא המנהיג הראשי של המהפך שמובילה ליאונרדו קוסמטיקה בענף הקוסמטיקה בישראל. רוני מגיע מעולם העסקים הקר. בעצמו עבר שינוי כשהחליט להיכנס אל נישת ההעצמה הנשית, באמצעות מוצרי יופי בסטנדרט בינלאומי, כפי שהוצגו בכנס מוסקבה-תל אביב האחרון.

לי לוי - הפרזנטורית של ליאונרדו קוסמטיקה: "כשמדובר בגוף שלי – אני בוחרת בטוב ביותר!"

החוזקות של ליאונרדו קוסמטיקה באות לידי ביטוי ביכולת להיות רלוונטיים למגוון קהילות של נשים: נשות עסקים, נשים חד-הוריות, צעירות ומבוגרות יותר, שהמשותף לכולן הוא העוצמה הנשית שהן מקרינות, והביטחון העצמי בהתנהלותן בחיים.

ליאונרדו קוסמטיקה הוא "מפעל חיים" הבנוי על חדשנות, יצירתיות ומענה מדוייק לצרכים נשיים. הדבר נעשה תוך הענקת פתרונות בתחום היופי והטיפוח, ומתן מסר חד וברור של נשיות ללא פשרות.

לי לוי, גולן נהרדעא (יח"צ), איריס בר

עכשיו יותר מתמיד, נשות העולם ניצבות בקדמת הבמה, וליאונרדו קוסמטיקה לוקחת חלק בתהליך זה. ליאונרדו קוסמטיקה שומרת על ייצור קפדני מתמיד של קולקציות מוצרי-עילית, תוך נגישות לכל מגזרי הנשים, ומעקב תמידי אחר הטרנדים האופייניים להם, והדרישות הייחודיות לכל מגזר.

אתר החברה: http://leonardo-tech.com

פייסבוק: Leonardo - Skin Care Systems

אינסטגרם: leonardo_skin_care

צילומים: סימה להט, רפי דלויה, דביר כחלון

כתבות נוספות
bottom of page