top of page

כשיש את מטעמי בלו קאסל באשדוד - מי צריך לבשל ?

כי טריות, טעם, גיוון, שפע ואיכות ב"הטירה הכחולה" – הפכו לשם דבר - לא רק באשדוד, אלא בכל רחבי הארץ!

לשפים במתחם האירועים בלו קאסל יש וותק וניסיון עשיר בהכנת אוכל לשבת, לחגים ולאירועים. הם יודעים היטב מה הישראלים, מכל העדות, רוצים ואוהבים.

בבלו קאסל יודעים כיצד להאיר את השבת, החג והאירוע - במנות טעימות, מיוחדות, מסורתיות וחגיגיות במיוחד - והכל במחירים הוגנים.

ואמנם, את שולחן השבת של משפחות רבות בעיר אשדוד ומכל רחבי הארץ, ממלאים מטעמי בלו קאסל, הלא היא "הטירה הכחולה". לאחרונה גם העולים מצרפת, עולים לרגל אל אולמות הבלו קאסל, כדי ליהנות ממטעמי השבת הנפלאים, המוגשים במקום מידי שבוע.

יום ששי. השעה 10:00. אני מגיעה לבלו קאסל כדי לקנות אוכל לשבת. חוטפת הלם. מעולם לא ראיתי קייטרינג כה עשיר ומגוון. למיטב ידיעתי והערכתי, אין מאכל שלא ניתן למצוא אותו כאן, והכל בשפע.

פגשתי את הבעלים, יוסף נוריאלי. איש מאמין, קודם כל ב"השם", ואחר-כך בהשקעה, בהתמדה ובאחריות טוטלית, ומכאן סוד הצלחתו.

לדברי יוסף נוריאלי:

"הרעיון של אוכל מוכן עלה במוחי לפני 15 שנים. אנשים ניגשו אלי, והביעו התפעלות מהמנות שהוגשו באולם האירועים שלי. הם ביקשו לקנות אוכל בקופסאות.

בעקבות כך, החלטתי לפתוח קייטרינג של אוכל מרוקאי, דווקא באולם האירועים. הסיבה לכך היא שהמקום מרווח, יש בו חנייה בשפע, נגישות לנכים, פתחים רבים לקופות...

אנשים "קטני אמונה" שאלו אותי "מי יקנה אצלך אוכל מרוקאי"? הרי כל אישה אוהבת לבשל בעצמה... ואני, התעלמתי, הלכתי עם הלב, והלכתי על כל הקופה.

קיבלתי רשיון יצרן ממשרד הבריאות. פקחי משרד הבריאות נוהגים להפתיע אותנו. הם מגיעים ולוקחים דגימות של האוכל, כדי לבחון את ההיגיינה, ואנו עומדים בכבוד בכל מדדי התקן התברואתי.

ייצרנו קופסאות עם הוראות מפורטות כיצד לשמור על האוכל טרי, וכיצד לאחסן אותו בצורה נכונה (מקרר, מקפיא, הפשרה...)

תחילה, התמקדנו באוכל מרוקאי. הגיעו אלינו לקוחות מכל העדות, והחלו לבקש מאכלים מסורתיים שלהם. הפרסום עבר מפה לאוזן. אנשים מגיעים, טועמים, נהנים, ומספרים לחבריהם. יש לנו לקוחות נאמנים. באים וחוזרים – "מצביעים ברגליים".

היתרון של קייטרינג "בלו קאסל" הוא שאם רוצים שניצל אחד, שני פלפלים ממולאים, וכרע של עוף... מקבלים בדיוק את מה שרוצים. זה גם נוח, וגם חסכוני. הגיעה אלינו ביום ששי בבוקר לקוחה. קנתה אוכל, וביקשה שנשמור לה אותו במקרר עד שתחזור מהים. זה נותן שקט נפשי, חוסך טירחה והוצאות.

בלו קאסל מעסיק צוות שכולל כ-50 עובדים, ביניהם שפים מומחים בתחומי מזון שונים, טבחים, מגישים (כדי שהלקוחות לא יגעו במזון), עובדי ניקיון, קופאים... לקראת סופ"ש, אנשי המטבח מתחילים לבשל במשמרות החל מיום חמישי בבוקר, ברצף של 24 שעות ביממה - עד ששי בבוקר. זה מחייב לוגיסטיקה שלמה. החל ממקררי ענק, עגלות, תבניות... ועד כפפות וכובעים מטעמי היגיינה.

מגישים מאחורי הדלפק (מימין לשמאל): רן, נתנאל ואביבית - צוות לעניין

אנשים שמתארחים במלונות בסביבה, מגיעים אלינו כדי לאכול ולקנות.

אנחנו מאפשרים ללקוחות לטעום מהאוכל לפני הקנייה.

במקום פועלות 10 קופות, כדי שאנשים לא יתעכבו ויבזבזו זמן ביום ששי הקצר, ולמרות זאת משתרכים תורים".

שרית הקופאית - חייכנית, זריזה ואדיבה

התפריט לשבת בבלו קאסל כולל:

מגוון עשיר של סלטים טריים

מבחר בשרים ותבשילים מיוחדים (שניצלים, שניצלונים, פרגיות, קציצות, חמין לשבת ועוד ועוד...)

דגים – אורי בר-ששת מנהל את פס הדגים. מכנה את עצמו בגאווה רבה: "אורי בורי"

סושי – סנדי והשף ארנון מכינים סושי טעים, גם לפי בקשות מיוחדות של הלקוחות.

תוספות חמות – ירקות מכל הסוגים, טריים, מבושלים ומוקפצים, 15 סוגי אורז , למעלה מ-10 סוגים של תפוחי אדמה, פסטות...

אוכל לצמחונים (מוקפצים, ממולאים ללא בשר)

קינוחים – סימונה בן-נעים: קונדיטורית במשך 15 שנים בקייטרינג של בלוקאסל. מנצחת במקצועיות ובאהבה על אפיית קרואסונים בכל הטעמים, עוגות, מילפיי, לחמניות, חלות לשבת, לחם פרנה מרוקאי, ועוד ועוד... הכל מיוצר ונאפה במקום.

האחריות שנושא יוסף נוריאלי על כתפיו, ההשקעה הרבה וההתמדה, מביאות ברכה בעמלו. ועל כך נאמר: "אין מעלית להצלחה. יש רק מדרגות", ואצל יוסף – כל מדרגה חשובה ושווה זהב.

נסים כהן, סמנכ"ל – מקצועי, זריז, חרוץ, ובעל תודעת שירות גבוהה

אולם האירועים מהודר ויוקרתי בערב

ולעת שקיעה... קבלת פנים מענגת תחת כיפת השמיים. מקום קסום שנשקף לים התיכון.

בלו קאסל

ימי שישי: 08:00 - 15:00

טלפון: 050-8086319

הזמנות קייטרינג לאירועים כגון שבת חתן, בר/בת מצווה, ולהבדיל – אזכרות....

צילומים: סימה להט, יח"צ

סרטונים: סימה להט

כתבות נוספות
bottom of page