top of page

במסעדת "קמפניה" בראשל"צ אוכלים וצופים בסרטוני תלת ממד

"קמפניה" – מסעדת שף - מציגה לראשונה בישראל:

תרבות אירוח עם סרטוני תלת ממד, בטכנולוגייה חדשנית, על השולחן בו סועדים.

בכך מצטרפת המסעדה לחמש מסעדות בעולם, בהן יש שולחנות MAPPING.

בזמן שממתינים למנות, נכנסים לעולם אחר...

האורות כבים, הסאונד נדלק, וכל אחד מיושבי השולחן מהופנט לסרטון מצחיק, מהנה ומפתיע שמשדרג את חוויית הביקור במסעדה לאירוע יוצא דופן.

הוזמנתי לאירוע ההשקה של מסעדת קמפניה.

יעקב, אביו הגאה של איציק קדוש – הבעלים, מספר:

"במשך 25 שנים ניהלתי אולמות וגני אירועים רבים. האחרון שבהם היה "אחוזת טל". לפני שנתיים פרשתי, אבל נדרשתי על ידי בניי - איציק ואור, לסייע בפתיחת המסעדה החלבית-איטלקית-כשרה "סורנטו", שצמודה למסעדת קמפניה הבשרית. הבאתי למשפחה את הניסיון הקולינרי שצברתי במשך שנים, את טעמיי האוכל ואת סגנונות ההגשה.

(מימין) יעקב האבא, ואיציק קדוש – הבעלים של מסעדת קמפניה

גם איציק צבר ניסיון רב, קודם לכן, כמנהל מכירות באולמות ובגני אירועים, ואור שימש כטבח. את אהבתם למטבח הם ירשו מאמם דורית שהיא בשלנית בחסד. מאז היותם ילדים הם ידעו מהו אוכל טוב...

אני גאה בהצלחתם, ועוזר להם להצליח".

(מימין) הראל - אחמ"ש, דניאל - בר מן

בקמפניה מבשלים מטעמים מיוחדים שלא פוגשים במסעדות אחרות.

טכנולוגיית ה-MAPPING הייתה מוקרנת בניינים ומשטחים גדולים בעולם. כעת היא חודרת גם לתחום המסעדות. הסרטון שנקרא le petite chef - שף קטנטן ומצוייר אשר טורח ומכין מנה בפני האורחים, בזמן שהם ממתינים למנה שהזמינו. וכמובן שיש גם הפתעה המגיעה במנה האחרונה...

טכנולוגיית ה- MAPPING - היא שיטת הקרנה תלת-ממד, הקיימת בסה"כ בחמש מסעדות ברחבי העולם. היא פותחה ע"י חברת SKULLMAPPING בבעלות אנטו ורבאק ופיליפ סטרקטס, שהצליחו להפיק לראשונה סרטון שלם עם דמות מוקרנת ונעה.

החברה משתמשת בתאורה מיוחדת של "פנסוניק", המאפשרת בהירות, ניגודיות ורזולוציות גבוהות, המחדדות את הפרטים הקטנים שבסרטונים ובכך מעניקים חוויית צפייה מושלמת.

הסרטון הופק בטכנולוגיה ייחודית באולפן, כאשר הדמות מבודדת מההתרחשות, והסרט נבנה ע"י אשליה אופטית מתוחכמת.

דמותו של השף הקטן מתאימה גם לילדים, בשל מראהו המתוק, החצוף והשובב.

לדברי איציק:

"אני בן 29. לאורך כל חיי גדלתי בבית של אוהבי אוכל. מאמא למדתי לאהוב לבשל, ומאבא את השאיפה להצלחה. אני טיפוס תזזיתי. לא יכול לנוח על זרי דפנה, ומחפש לכבוש יעד אחר יעד.

את שתי המסעדות, סורנטו וקמפניה בניתי במו ידיי. התערבתי בתכנון של הארכיטקט, לא התפשרתי... בבחירת איכות וסגנון כלי האוכל שייבאתי מטורקיה, ובעיצוב השולחנות, וגם לא ויתרתי על אטרקציית ה- MAPPING שחייבה רכישת שולחן דיגיטלי ב-150,000 ש"ח...

הבאנו את השף יוסף שאווט, אותו אנו אוהבים ומעריכים. בנינו תפריט ייחודי של מטבח צפון אפריקאי, עם ורסיה עדכנית של שנת 2017.

איציק: "אני שלם עם התוצאה"

שתי המסעדות כשרות למהדרין, תחת השגחתו של הרב מחפוד – הכשרות הגבוהה ביותר.

אני אוהב את הציבור החב"דניקי. הם מביאים אור וברכה למסעדה. בשל רמת הכשרות, הם מגיעים למסעדה להתענג מהאוכל ולבלות במקום אוהב ומכבד".

מסעדת "קמפניה" - ברשבסקי 8 ראשון לציון

טלפון 054-690-9014‏

בהזמנת מקום - יש לבקש את מתחם ה- MAPPING.

כשרות - כשר מהדרין

סייפן המלצרית - שירות מהיר ומקצועי

כתבות נוספות
bottom of page