top of page

KEDS מגייסת "פנים חדשות" לרשת


חברת האופנה המובילה KEDS יצאה בקמפיין דיגיטלי חדש בשם "Join The Keds Squad", בשיתוף עם משרד הפרסום Teenk, היא ערכה אודישנים לאלפי בנות שרצו להיות חלק מהקמפיין.

משמאל: גלי זילברשטיין - מנהלת מסחרית, ארז זילברשטיין - מנכ"ל, נועה קירל ובנות KEDS

והתוצאה? נבחרת מנצחת של 15 נערות שמרכיבות את "הפנים החדשות" למותג, לעונת אביב-קיץ 2017.

הנבחרת תוביל את קמפיין האופנה של החברה, ותציג את מגוון נעלי הסניקרס האייקוניות של KEDS.

הבנות שנבחרו, שידרו רוח צעירה, אופנתיות, ביטחון עצמי, והמון עוצמה. אלה נשים צעירות שרוצות לקדם את האג'נדה שנשים זה כוח, יופי, וחכמה.

הזמרת ואושיית הנוער, נועה קירל, חשפה את הזוכות בתחרות The Keds Squad שישלימו את הנבחרת לעונת קיץ 2017

להלן צילום ו"כמה מילים" על הנערות שנבחרו + צילומים מאירוע ההכרזה:

היא מוכיחה שדברים טובים באים באריזות קטנות ומשובחות.

מלאת פלפל, אוהבת לצאת עם חברות, אבל מאוד קשורה למשפחה שלה.

חולת אופנה ובארון שלה אפשר יהיה למצוא ג'ינסים קצרים וארוכים, ובכל הצבעים. היא יודעת שמה שמשלים לה את האאוטפיט למושלם - זה סניקרס!

אוהבת לצאת עם החבר, אוהבת מאוד להיות עם החבר.. החבר היה אפילו בהשקה. נראה שזה סיפור אהבה. היא אוהבת אופנה נשית וצמודה. היא כולה "גלאם".. אוהבת את הים. העונה האהובה עלייה ביותר היא הקיץ.

בערב היא עולה על נעלי עקב, אבל ביום יום - היא צמודה לסניקרס שלה.

יהב רון: https://www.instagram.com/yahav_ron החיים של יהב סובבים סביב ריקוד. היא מורה לריקוד. אמא שלה היתה מורה לריקוד. הצעדים הם בדם שלה. היא חולת ספורט וכושר, ולא מפספסת גם זמן איכות עם החברות. היא פצצה של אנרגיה, ברגע שהיא נכנסת לחדר, אי אפשר לפספס את בואה, והיא תמיד בנעלי ספורט או סניקרס.

שקד צוקרמן: https://www.instagram.com/shaked.z שקד מיישמת את הפתגם "מים שקטים חודרים עמוק". בהתחלה היא ביישנית ובוחנת, אבל ברגע שהיא מרגישה בנוח, היא המסמר של כל מסיבה. דוגמנות ופרזנטוריות אינן חדשות לה. היא עובדת קשה כדי לעשות את מה שהיא אוהבת לעשות: להצטלם.

לירון סוויסה: https://www.instagram.com/liron.swisa איך אפשר לעמוד בפני בחורה שיש לה את הגוף המושלם, את הסטייל המושלם ואת הגומות המושלמות האלה? לירון היא חיית מסיבות. אוהבת לרקוד להשתולל עם החברים שלה. היא פאשוניסטה בדם. תמיד תמצאו עליה משהו בייסיק עם טוויסט. לעולם לא יהיה לוק רגיל.

רינת זוארץ: https://www.instagram.com/rinatzoarets את רינת עצרו לא פעם ולא פעמיים לשאול אם היא קרובת משפחה של השופטת שלנו נועה קירל, כי יש דמיון מפתיע. במקצועה היא מאפרת, ואוהבת כל מה שקשור לאיפור וטיפוח. היא מתרגמת את האהבה הזאת לעבודות איפור מהממות ותיק עבודות מכובד. היא מספרת שהיא הכי טום בוי שיש. מסתובבת כל היום בג'ינס וטישירט.

נועה פורז: https://www.instagram.com/noa_poraz נועה היא פיה - הפנים הכי עדינות והכי רומנטיות שיש. בימים אלה היא עסוקה בקמפיינים ש"קטפו אותה", ובצדק. היא אוהבת להתכרבל מתחת לשמיכה, כשיש לה זמן עם החתול, והיא הכי אוהבת להצטלם ולהעלות תמונות לסנאפצ'ט. על כך יעידו 20 אלף עוקבים! [if !supportLineBreakNewLine]

עמית תורג'מן: https://www.instagram.com/amit_t1 אצל עמית וה-40 אלף עוקבים שלה, הסוד הוא ליהנות: לרקוד, לשיר, לצאת עם חברות וכל הזמן רק לעשות כיף, כי אנחנו צעירים! האהבה של עמית היא בגדים, עוד בגדים ואם אפשר קצת להוסיף עוד בגדים.. הסגנון שלה מתחיל בג'ינס וטי שירט עם סניקרס, עד לשמלות נשף עם שובל. כל מה שנותן לה הרגשה טובה. [if !supportLineBreakNewLine]

איילת השחר משה: https://www.instagram.com/ayeletmoshee אחת הבחורות היותר חזקות שאנחנו מכירים. איילת מגיעה ממשפחה דתית, והיא עושה את צעדיה הראשונים בעולם החילוני. היא מאמינה שתוכל לגשר בין שני העולמות מבלי לזעזע את המערכת, ולהראות לבחורות צעירות ודתיות שאפשר גם וגם, אם עושים את זה נכון. היא תמיד חלמה לדגמן, וחושבת שהסטייל שלה הוא מקורי ומיוחד. היא אוהבת לחפש פריטים שאין ברשתות, אלא בחנויות קטנות ברחוב, שבהם היא מוצאת את הפריט שאין לאף אחת אחרת. מיוחדת, אמרנו כבר?

אביב רייסמן: https://www.instagram.com/aviv.reissman השטותניקית של החבורה. אביב אוהבת לצחוק ולהצחיק. היא תמיד רוקדת ותמיד שרה. אוהבת ים. מבחינתה - חוף הים, חברות, כוס קולה קרה וזהו... היא מרוצה עד הגג. היא פחדה שהיא לא תתקבל בגלל הגשר. ב"קדס" חשבו שזה מוסיף לה הרבה אופי !

עמית ורעות זאנטקרן האחיות האולטימיטביות שלנו https://www.instagram.com/azantkeren https://www.instagram.com/rzantkeren כל אחת ביחד ושתיהן בנפרד - זאת חגיגה של אנרגיה חיובית, סטייל ויופי שפשוט אי אפשר להכיל... ביחד הן מתחזקות את אחד הבלוגים הטובים ביותר בארץ. הבלוג מדבר על האהבה הכי גדולה שלהן - האופנה! שתיהן מצלמות, עורכות, כותבות, מדגמנות, מסקרות, מעצבות...ממש מפעל של אופנה.

שחר קריספין: https://www.instagram.com/shahar_krispin המוכרת הכי מדליקה ברשת. מאז ומתמיד היא חובבת אופנה, אוהבת להצטלם, מחוברת לטלפון כי אסור לפספס שום פריים לסטוריז. [if !supportLineBreakNewLine]

אין ספק שבנות נבחרת KEDS כל כך "יפות ואופות" שבא לבכות...

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page