top of page

רב בריח מככבת בדלתות פנים ודלתות כניסה

הטרנדים המובילים באיכות ובעיצוב:

רב בריח, חברת הדלתות המובילה בישראל, מביאה את הטרנדים החמים ביותר בעולם העיצוב, גם לדלתות הפנים ולדלתות הכניסה שלה. החברה, שמובילה את השוק בכל הקשור לביטחון, אמינות, עיצוב וחדשנות, נכנסה בשנים האחרונות לתחום דלתות הפנים ובשנה שעברה השיקה את סדרת דלתות הפנים TOP - הנחשבת למתקדמת ביותר בישראל. לאחר עבודה רבה של מהנדסי החברה, הצליחה החברה להשיק סדרת דלתות פנים שתעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר המזוהים עם החברה, ותציע ללקוח דלת פנים מתקדמת ועמידה לנזקי מים, בעלת מנגנוני נעילה שקטים ועוד, עם אחריות של 5 שנים על נזקי מים.

בדלתות הפנים, הצבע השולט הוא הצבע הלבן. הצרכן הישראלי אימץ בשנים האחרונות, וימשיך לעשות זאת גם בשנים הקרובות, את הצבע הלבן לדלתות שבתוך הבית שלו. אם בעבר דלתות בצבעי עץ שלטו, הרי שהדלתות שהיו מזוהות בעבר עם משרדים נכנסו לחיי הישראלים, והן פה כדי להישאר. הלבן הקלאסי שולט, והצרכן נהנה ממגוון עיצובים וחירוצים שונים, שמביאים מראה חדשני ומעוצב גם לדלת הלבנה.

הטרנד הגיאומטרי, למשל, לא פסח על דלתות הפנים ורב בריח מציעה מגוון רחב של דגמים העונים לטרנד הזה. הדלתות המעוצבות מסדרת TOP, זוכות לפיתוחים טכנולוגיים שמאפשרים הגנה מפני נזקי הבית (ומי מאיתנו לא אוהב לשטוף את הרצפה עם מים, והרבה מהם..), נעילה מגנטית שקטה, בידוד אקוסטי, משקוף שניתן להלביש אותו על הקיר הקיים ואחריות של החברה ל-5 שנים.

טרנד נוסף שנמצא איתנו לא מעט שנים הוא הבוהו שיק, טרנד נצחי שנמצא בכל מקום – באופנה ובעיצוב הבית. רב בריח מביאה אותו גם לדלתות הפנים ולדלתות הכניסה ומציעשה שורה ארוכה של סגנונות ועיצובים עם זכוכית סבתא, פירזולי ברזל ועוד.

בדלתות הכניסה לבית, הצבע השולט הוא הצבע האפור, על כל גווניו. רב בריח דואגת להשיק מידי תקופה דלתות בעיצובים חדשניים העונים לטרנדים הבולטים ביותר. לאחרונה השיקה החברה גוון אפור חדש, המצטרף למניפת הגוונים הרחבה של החברה, שנותנת מענה לכל הטרנדים ולכל העיצובים שמעניינים את הצרכן הישראלי. הדלתות משתלבות עם המראה של הבית, ושינוי דלת הכניסה (או דלתות הפנים) יכול להקנות לבית מראה חדש ועדכני, בהשקעה כספית קטנה.

לדברי מאיה דונרשטיין יתיר:

"רב בריח נכנסה לשוק תחרותי, עם דלתות הפנים, בסוף 2015, לאחר שקיבלנו משוב מלקוחות, חברות בנייה-קבלנים, ואדריכלים. הכנו "שיעורי בית", בדקנו פסי ייצור, ובתהליכים של ניסוי וטעייה – הגענו לתוצאה שאנו גאים בה.

רב בריח היא חברה יציבה בשוק תחרותי של דלתות הפנים. כל שלבי הייצור של דלתות רב-בריח הם על טהרת "הכחול לבן". מוסדות בטחון ברחבי העולם רוכשים את הדלתות (בחו"ל הן נקראות R B). יש לנו מפעל שמייצר שערים למוסדות.

כיום, הצבע הלבן שולט בטרנדים. בשנת 2017 הצבע האפור צפוי להוביל, צורות גאומטריות, וסגנון הבוהו-שיק".

מאיה דונרשטיין יתיר - מנהלת שיווק ופרסום

(מימין לשמאל) קלאודיה כהן – מנהלת אולם התצוגה, סיון מאיה רעות – אחראית תיק לקוחות מקצועיים במח' תקשורת שיווקית, מאיה דונרשטיין

חברת רב בריח עומדת על 15 סניפים ברחבי הארץ, ו-200 נקודות שיווק.

דלתות רב בריח ידועות באיכותן (ליבת פלדה) ובביטחון שהן מקנות.

דברים שאולי לא ידעתם על חברת רב בריח, ואולי לא העזתם לשאול...

השנים הראשונות

הכל החל בבוקר בהיר בשנת 1972... לקוחה נסערת נכנסה לבית המסחר למנעולים בו עבד אברהם בחרי וביקשה שיתקין בדלת ביתה ארבעה מנעולים שיחזירו לה את תחושת הביטחון שאבדה, בעקבות פריצה שחוותה.

בקשה תמימה זו הציתה את דמיונו של אברהם, אשר יחד עם ידידו משה דולב, פיתחו מנעול רב-בריחי שהותקן במרכזה של דלת עץ, ולאחר מכן בדלת עם ליבת פלדה. וכך, בשנת 1977, נולדה דלת ה"פלדלת" הראשונה. כאן נפתח עידן חדש ומהפכני בעולם פתרונות הנעילה והמיגון.

אתגרים ורכישות

יחד עם זאת, הדרך לא הייתה קלה... המעבר מדלתות עץ לדלתות פלדה העמיד בפני אברהם ומשה אתגרים רבים. האמונה העמוקה בצורך בדלתות ביטחון, הובילה לשיפורים מתמידים ברמה הטכנולוגית ובעיצוב הדלתות ולקמפיין פרסומי שהפך את רב-בריח פלדלת למותג מבוקש בארץ ובעולם.

הצלחתה המרשימה של רב-בריח פלדלת לא נעלמה מעיני קונצרנים בינלאומיים מובילים, ובשנת 2000 נרכשה חטיבת מוצרי הנעילה של רב-בריח ע"י התאגיד השוודי ASSAABLOY, תמורת כ- 65 מיליון דולר.

התחלות חדשות

בשנת 2008 נכנסה רב-בריח לקשיים ולהליכי חדלות פירעון, ופעילותה נרכשה ע"י היזם שמואל דונרשטיין, אשר הפיח בה רוח חיים חדשה, בעזרת צוות הנהלה מקצועי וחדור מטרה.

עד מהרה הוגדרו לחברה חזון וערכים ברורים, הושקעו משאבים רבים במחקר ובפיתוח, הוטמעו קווי מוצרים חדשים ובוצע מיתוג מחודש - והתוצאות לא איחרו לבוא:

רב-בריח הפכה למובילה בשוק דלתות ביטחון ומוצרי הנעילה בישראל וליצרנית דלתות הביטחון הגדולה בעולם, עם כושר ייצור של כ-250,000 דלתות בשנה!

צמיחה פורצת דרך

רב-בריח אינה נחה על זרי הדפנה. היא ממשיכה להתרחב לתחומים ולשווקים חדשים בתחום מוצרי המיגון והביטחון. בשנת 2011 הושקה חטיבת מוצרי הנעילה של רב-בריח, המשווקת כיום את מוצריה ב-50 מדינות בכל רחבי העולם. שנה לאחר מכן הוקמה חטיבת המיגון ובשנת 2013 רכשה רב-בריח את חברת "פז-גל" שהפכה לחטיבת השערים ברב-בריח. כחברה בעלת ראייה עסקית גלובלית, רב-בריח רכשה לאחרונה חברה קולומביאנית, המשמשת כמרכז הפצה למוצרי רב-בריח במדינות אמריקה הלטינית. בנוסף, כחלק מתהליך אסטרטגי שיוביל אותה למעמד של חברה רב-לאומית, רכשה רב-בריח 51% בחברה בריטית המפיצה את מוצריה באי הבריטי ובאירלנד וחברה באיטליה העוסקת ביצור דלתות פנים המיועדות בעיקר ליצוא למדינות שכנות.

צפי לשנים הבאות

רב-בריח תמשיך לספק לכל לקוחותיה הפרטיים, העסקיים והמוסדיים, מענה מושלם לצורך האנושי הבסיסי ביותר: תחושת ביטחון מלאה, המושתתת על תעשייה מתקדמת, חשיבה יצירתית והתאמה מלאה לצרכי הלקוחות.

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page