top of page

בבית קורטיקו - נולדו מתוקתקות גדולות

בית קורטיקו משיק קופסאות מזון מתוקתקות...

מי לא אוהב לתקתק עניינים במטבח?... מתוקתקת מבית קורטיקו היא שחקנית חדשה ומפתיעה בתחום קופסאות אחסון המזון, שאי אפשר בלעדיהן במטבח.

במתוקתקת יש את כל השילובים הנכונים שהופכים אותה למושלמת - מסוג הדברים שחייבים לנסות ולחוש כדי להבין...

  • אטימה שקטה, ועם זאת מוחלטת

  • שמירה מצויינת על טריות המזון

  • גדלים נוחים

  • מגוון צבעים המאפשר הפרדה וזיהוי מהיר בין סוגי המזון

  • עיצוב נעים והרמוני עם ברק מנצנץ

  • נעימה למגע

מהחברה נמסר כי מתוקתקת תוכננה ועוצבה כך שתיענה למירב הפונקציונאליות, ובאיכויות ייצור גבוהות במיוחד.

היא מתאימה למיקרוגל ולמדיח הכלים, וניתן להשיגה בצבעים אופטימיים: כחול, ורוד, ושקוף.

אז כמה את מתוקתקת?... לאור הביקוש, הובילו בחברה מהלך של חשיבה יצירתית מחוץ לקופסא, ושקדו על ייצור אחות גדולה למתוקתקת, במידות גדולות יותר. קורטיקו היצרנית השכילה להיענות חיש-מהר לביקושים.

המתוקתקות שבינינו ישמחו להכיר את הקופסאות החדשות מבית "מתוקתקת": לאחות הקטנה (650 מ"ל) נולדו שתי אחיות חדשות גדולות: 1200 ו- 1600 מ"ל. הקופסה, שכבשה מקום של כבוד במקררים ובלבבות, מציעה כעת מנעד רחב של אפשרויות אחסון ושמירה על אוכל טרי וטעים, ובנוסף לכך, גם יתרון שבא לידי ביטוי בסדר מופתי במקרר ובמטבח.

מגוון הגדלים החדש מבטיח אחסון אופטימלי לכל סוגי המזון, בכל כמות שצריך, והצבעים מקלים מאוד על הזיהוי והסידור במקרר. במבט אחד מזהים ושולפים, ודלת המקרר לא נשארת פתוחה אף שנייה מיותרת.

אז מה יש בה שהמטבח לא יכול בלעדיה?.. איכות מעולה שרואים ומרגישים בה מיד, אטימה הרמטית ושקטה, שמירה מצויינת על טריות המזון, שימוש בטוח במיקרוגל, במקפיא ובמדיח, וגם למזון תינוקות ( ללא ביספינול). מתוקתקת היא גם יפה וזוהרת.

מניסיוני הרב עם המתוקתקות, אני מבקשת להעיד ממקור ראשון שהן איכותיות, ידידותיות בשימוש, ומתקתקות ביעילות ובנוחות את עבודתי במטבח.

אני צופה המשך הצלחה גדולה גם עם "המתוקתקות הגדולות" – תרתי משמע.

צילומים: יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page