top of page

לסטודיו C נולד סניף ודיסק חדש

* הסניף החדש - בקריית עתידים ת"א, מצטרף ל-35 סניפים ול- 25,000 לקוחות

* דיסק האימונים החדש (מס' 2) – מופץ בכל סניפי הרשת

באירוע חגיגי, נחנך הסניף החדש בקיריית עתידים בת"א, בהנחייתה המקצועית של עו"ד נילי טבצ'ניק - דוברת רשת סטודיו סי. ולצלילי שיריה ונגינתה של נוי רוטנברג.

עו"ד נילי טבצ'ניק

האירוע נערך במעמד מר פיני כהן ומר שמשון הראל, בעלים משותפים של חברת אמריקה ישראל להשקעות.

פיני כהן קובע מזוזה וגוזר סרט

מימין: הגב' מיכל ארז - מנהלת סניף עתידים, הגב' אורנה הראל – מנהלת מחלקת יח"צ, רו"ח סמדר אשכנזי רייויט - מנכ"ל רשת סטודיו סי, מר פיני כהן - יו"ר רשת סטודיו סי ויו"ר חברת אמריקה ישראל, ושמשון הראל - מנכ"ל חברת אמריקה ישראל.

הסניף הוקם במשך חודש וחצי בלבד – זמן שיא לסטודיו סי. הוא הועתק למיקומו הנוכחי, כאשר 450 מתוך 550 הלקוחות הגיעו איתו למקום החדש והמושקע. ועל זה נאמר: "הצביעו ברגליים"!

ה"צוות לעניין" של סטודיו סי

הסניף, כמו בכל סניפי הרשת, מציע מגוון רחב של שיעורים כדי שכל לקוחה תבחר את השיעור והשעה המתאימים והנוחים לה, תשתלב באימון בהדרגה, ותתמיד בו לאורך זמן. הכל מותאם, כולל דיאטה אישית נשית ע"י דיאטנית קלינית – לפי הצרכים, הרצונות והיכולות של הלקוחה.

הנשים מעידות על כך שהפכו בזכות האימונים לחטובות, גמישות פיזית ומחשבתית, ועם הזמן גם בפחות מאמץ.

המסרים שמשדר סטודיו סי הם:

  • הדרך - שלנו. התוצאות – שלך

  • שם המשחק: מיקוד והתמדה

  • תרגישי טוב עם עצמך... תתאהבי בעצמך

  • האם את מוכנה למבול של מחמאות?

ואמנם... בסניפי הרשת, מאז הקמתם לפני 25 שנים, נוהגים לפי הכלל: נאה דורש ונאה מקיים.

רו"ח סמדר אשכנזי רייויט, מנכ"לית רשת סטודיו C - חנכה את סניף עתידים בת"א, שהוכתר בסימן "נשים יוצרות". משמאל: נטלי עטיה

באירוע ההשקה, הציגה גלית פרי - סמנכ"ל ההדרכה ברשת סטודיו סי, את דיסק האימונים השני, הכולל אימון מחזורי, פילאטיס ועוד.

לדברי גלית פרי: "הדיסק החדש שהופק ע"י שירי וגלית, נותן מענה מקצועי לכל מי שלא מצליחה להגיע לאימון, או רוצה להתאמן בבית. יש בו מגוון רחב של אימונים המשלבים אביזרי ספורט שונים – כתוספת או כהשלמה לאימון".

אנשי סטודיו C. במרכז סמדר אשכנזי-רייויט ומיכל ארז זכאי

מועדון 100 קלוריות נתן חסות לאירוע.

רוני גורדון – יזמת ובעלים של מועדון 100 קלוריות באריזה

סטודיו סי חולק כבוד ל"נשים היוצרות": רובי פורת שובל, נטלי עטיה, שירלי בייטל נתיב, נוי רויטנבגרג, ד"ר ענת רובינסון ורות סופר.

מימין: גב' אורנה הראל-מנהלת יח"צ, רובי פורת שובל, ועוה"ד נילי טבצ'ניק, דוברת החברה ומנחת האירוע

נטלי עטיה ורובי פורת שובל

שירלי בייטל נתיב

  1. רובי פורת שובל – שחקנית-מחזאית, עם הצגה חדשה בבימה: "הצמה של אבא". גם היא מתעמלת בסטודיו סי בהרצליה ובת"א כבר 20 שנה. בהצגה "בוסטן ספרדי" היא משחקת כבר 19 שנה עם אותם בגדים, בלי שהגדילו לה את המידות. רובי פורת שובל אמרה באירוע לעוה"ד נילי טבצ'ניק, דוברת החברה, שבדעתה לפנות להנהלת הבימה כדי שכבר יחליפו לה את הבגדים כי הם כבר התבלו, למרות שמידות הגוף שלה נותרו כשהיו מאז שההצגה עלתה בבימה לראשונה לפני 19 שנה, הודות לשיטה המנצחת של סטודיו סי.

  2. נטלי עטיה – שחקנית ובעלת הבלוג NAYAbynataly, התעמלה בסניף סטודיו סי בת"א.

  1. שירלי בייטל נתיב – מחזאית, פזמונאית ויוצרת. שתי הצגות פרי עטה רצות בימים אלה בתיאטרון הלאומי הבימה - 'הוראות הפעלה' ו-'מתים על ביורוקרטיה'. שירלי מתעמלת בסטודיו סי בגני תקווה כבר 8 שנים לפחות.

  2. נוי רויטנברג – יוצרת מוסיקלית. תושבת ת"א. היא החלה לעבוד בסטודיו סי לפני שלוש שנים, כאחראית משמרת בסניף מגדל המאה בת"א, ובשנתיים האחרונות קודמה לנהל את סניף אפקה בת"א. בסוף החודש היא מסיימת את תפקידה כדי להתפתח ולהתקדם בתחום המוזיקה. השיר החדש: "הילד שלי", מילים: נוי רויטנברג, לחן: בעז חיימוביץ' הוא סינגל שני מתוך אלבום הבכורה שלה: "רסיסים". הסינגל "הילד שלי" ייצא לתחנות הרדיו באמצע ינואר 2017, ומשתתפי האירוע זכו לשמוע את ביצוע הבכורה האקוסטי שלו.

נוי רוטנברג

  1. ד"ר ענת רובינזון - מנתחת עיניים בכירה בבית החולים בלינסון, המככבת בכתבת שער המגזין האחרון של סטודיו סי, בה היא מספרת שהצילה את מאור עיניהם של מאות אנשים במדינות עולם שלישי, לטפח תחביב ייחודי של צילום וידאו מטרקטורון מעופף, לגדל שלושה ילדים, ועל הדרך גם להיות אחת המתאמנות המתמידות ביותר בסטודיו סי, בסניף סטודיו סי - צמרות, הממוקם בין הרצליה לרמת השרון, במשך 23 שנה. (תמונה 0603).

ד"ר ענת רובינזון

  1. רות סופר – יועצת ראש העיר לשוויון מגדרי ומנהלת תחום קהילה, בעיריית תל-אביב-יפו. (תמונה 0554).

רות סופר

צילומים: סימה להט, זאב שטרן

כתבות נוספות
bottom of page