top of page

אבנים – תכשיטי אמנות לעם...

קולקציית התכשיטים לחורף 2017

חנות התכשיטים אבנים ברחוב שינקין 4 תל-אביב, נמצאת בבעלותו של אריק סיטב – יבואן, צורף ומעצב תכשיטים.

אריק החל דרכו בעולם התכשיטים כמוכר צעיר של תכשיטים ביפן, נפאל והודו, שם טייל ולמד צורפות. הוא הגיע לכפרים נידחים, שם מצא אבני חן מיוחדות ואותנטיות, היישר מהמיכרות, עוד בטרם הגיעו לערים הגדולות. הלימוד שם היה בסיסי, על גבול הפרימיטיבי – הכל נעשה בעבודת יד. הוא ישב במפעלים והשגיח על השיבוץ. כך למד את שיטות העבודה הבסיסיות.

כשחזר ארצה, למד אריק תכשיטנות באורט יד-סינגלובסקי ואצל מורים פרטיים. עבד בירידים ובדוכנים, ותמיד נמשך לאבני החן ולתכשיטים היפים והיקרים.

עם השנים יצר אריק קולקציה שהתפתחה לקווי תכשיטים בסגנונות שונים. חלקם מעוצבים בסגנון מינימליסטי המשלב חרוזים, אבנים, פנינים, בעבודת יד, חלקם בסגנון עמוס יותר, חלקם בסגנון גותי, וחלקם בסגנון אותנטי המזכיר מדינות שונות בעולם.

לדברי אריק: "אני בונה דגמים, משתמש בטכנולוגיה מתקדמת, ונהנה מיתרונות העיצוב הממוחשב. התפישה שלי היא להגשים חלומות ללקוחותיי. פיתחתי למשל תליון אישי עם משוואות מתמטיות, תליון עץ החיים...

החנות היא כמו גלריה או מוזיאון של תכשיטים יוקרתיים במחיר שפוי. אנו מתמחים בעיצוב אישי. מתאימים ללקוח את התכשיט, בוחרים אבן אנרגטית שהולמת את אישיותו. זהו החלק המרגש והמהנה ביותר בצורפות ובתכשיטנות".

חנות אבנים היא חנות קטנה ומקסימה בלב תל אביב. המגוון הרחב והייחודי יוצר תשוקה לתכשיט לא שגרתי.

התכשיטים בקולקציית החורף 2017 קיבלו פרשנות עכשווית בעלת אמירה ומסר.

בקולקציה החדשה יש טבעות כסף בציפוי זהב (עם אחריות לשנתיים), טבעות גדולות של עץ החיים עם תליון תואם, טבעת כתר, טבעות בשילוב אבנים, טבעות חלקות עדינות...

אריק שומר על חדשנות ומקוריות בחומרים החדשים. הוא בוחר לשלב אותם בפריטים שלו, ושומר על עיצובים ייחודים ובאיכות בלתי מתפשרת.

השילוב של מתכות יוקרתיות עם חומרים פשוטים, ועיצוב התכשיטים המעודן, נותן המון כבוד לחומר עצמו. נגיעותיו של אריק מורגשות בכל הקולקציה. הן מכניסות ייחודיות בכל פרט, ומייצרות יופי שאי אפשר להתעלם ממנו.

קולקציית אבנים מציגה מבחר מאוד מגוון, עשיר ומרשים. קולקציה מפתיעה שבה המרקמים, החומרים, הצבעים והצורות מאפשרים לך לבטא את ה’אני’ שלך, דרך פריט בודד או באמצעות שילוב של פריטים שונים. ההתאמה האישית הופכת את חוויית הקנייה למהנה וכיפית במיוחד.

אריק שומר על השילוב בין רוחני-שאנטי לאופנה, תוך התאמה של סוג האבן לאופי הלקוחה. כך הוא יוצר תכשיט בהתאמה אישית.

אריק מקפיד לתמוך ולעודד . הוא מחזיק קולקציות שלמות של מעצבים ישראלים ובוחר אותן בקפדנות, תוך שמירה על טעם אופנתי ואיכות חומרים.

ג'ניפר דהן – צורפת, מעצבת תכשיטים, ומפתחת מודלים ייחודיים – עובדת לצידו של אריק. היא למדה צורפות בצרפת, ואוהבת לעצב תכשיטים שמחים. למרות שרמת המיומנות של ג'ניפר – גבוהה, היא בוחרת לא לעמוד באור הזרקורים.

חנות "אבנים" מציעה מבחר של תכשיטים לנשים ולגברים.

הקולקציה של "אבנים" מחולקת לפי קווי עיצוב שונים:

  • קולקציית כסף - קולקציית הכסף היא הלב של החנות. מבחר ענק של תכשיטי כסף: טבעות עדינות משובצות אבנים טבעיות המיובאות מהודו, נפאל, אינדונזיה ומהכפרים הכי נידחים וכלה בתכשיטי גורמי מאיטליה, צמידים ואבנים באיכות גבוהה מאוד ובמחירים אטרקטיביים.

  • קולקציית זהב - קולקציה של תכשיטי אופנה, מעל 500 מודלים של תכשיטים. אריק אוהב את העבודות העתיקות שנעשו בעבר בתכשיטים ומשתמש בהן גם היום ובכך יוצר קולקציית רטרו-שיקית. לאלו שאוהבי זהב צהוב, החנות מכילה בתוכה מגוון רחב של תכשיטי כסף מצופים בזהב צהוב איכותי ביותר.

קהל היעד של "אבנים" הם אנשים דעתנים, בעלי טעם מפותח, ויודעים מה הם אוהבים ללא השפעת מותגים. הם מוזמנים להגיע, להתאהב בקסם שלה, ולקחת חלק בעיצוב הלוק "המתוכשט", החדש והייחודי שלהם.

אבנים, רחוב שנקין 4 ת"א

צילומים: סימה להט, רפי דלויה, נתי גולד

כתבות נוספות
bottom of page