top of page

הולנדיה משיקה אפליקציה "שינה חדשנית"

AUPING היא החברה המובילה בהולנד לעיצוב מערכות שינה. היא מיוצגת בלעדית בישראל על ידי חברת הולנדיה, ובכוונתה לסייע לישראלים ברחבי הארץ לשפר את איכות השינה שלהם.

כ י צ ד ?

אפליקציית "שינה חדשנית" מבית הולנדיה עתידה לשנות בעזרת מדדים שונים את הרגלי השינה של הישראלים. בעזרתה ניתן לבדוק את טיב המזרן שלנו בבית, לבחור את המזרן הטוב ביותר עבורנו, ולשפר את איכות השינה שלנו.

מהי איכות שינה, וכיצד ניתן לשפר אותה?

איכות השינה נמדדת בעזרת הטלפון הסלולרי המונח על גבי המיטה בעת השינה. היא ניתנת לשיפור כל הזמן באמצעות ניטור והיזון חוזר של האפליקציה.

לא מעט נכתב על חשיבות איכות השינה ועל השפעתה על אורח חיים בריא ותקין לאורך כל שעות היום: בלימודים, בעבודה ובעת כל פעילות מחיי היומיום. האדם מעביר כשליש מחייו בשינה אך לא תמיד הוא עושה זאת בתנאים האופטימליים.

חברת Auping מהולנד המתמחה במערכות שינה פיתחה את AUPING Better Days, אפליקציה חדשנית המסייעת לכל מי שחפץ בכך, לשפר את תנאי השינה שלו כך ששנת הלילה תהיה האפקטיבית ביותר מבחינתו.

איך זה עובד?

איך בוחרים מזרן ומשפרים את הרגלי השינה?

האפליקציה מאפשרת למשתמש להזין פרטים אישיים בפרופיל האישי כמו : גובה, משקל, רוחב כתפיים, רוחב ירכיים, האם הוא סובל מאלרגיות וכן להזין העדפות אישיות כמו תנוחת השינה המועדפת, תחושה בזמן שכיבה, הטמפרטורה המורגשת בזמן השינה, חשיבות יכולת כיבוס כיסוי המזרן ועוד.

מצלמת הנייד בשילוב תוכנה מיוחדת מסייעת לבדיקת המזרן, תמיכתו לראש, לצוואר ולעמוד השדרה. המשתמש מזין נתונים נוספים המתייחסים למזרן כגון : גיל המזרן, מידת גמישות או קשיחות ופרמטרים נוספים שיעזרו לכוון למזרן המתאים ביותר.

כיצד מודדים את איכות השינה?

באמצעות הטלפון הנייד המונח על גבי המיטה בזמן השינה ובאמצעות מדידת פרמטרים שונים כמו תזוזה, כמה פעמים במהלך הלילה המשתמש שינה את תנוחותיו וכד'. כל אלה בתם שנת הלילה מסייעים לקבלת ציון איכות השינה, בשילוב עם גרף המתאר את משך שלבי השינה השונים.

אלכוהול, קפה, פעילות ספורטיבית לפני השינה?

בנוסף האפליקציה מאפשרת למשתמש להזין נתונים לגבי פעולות שונות שנעשו לפני השינה כמו שתיית אלכוהול, שתיית קפה, ביצוע פעילות ספורטיבית, אכילת ארוחה בשעה מאוחרת.

תיקון עצמי של נתונים ואלו כתוצאה מהיזון חוזר של תוצאות בדיקת השינה מסייעים למשתמש לתקן ולשפר את שנתו עד להשגת תוצאות אופטימאליות.

לדברי גדי טל אלון – מנכ"ל סניפי הולנדיה: "איכות חיינו נשענת על תזונה נכונה, פעילות גופנית ושינה איכותית. האפליקציה נועדה לבדוק את איכות המזרן (מרכיב הסביבה הפיזית) , ולבדוק איך ישנתי וכיצד אוכל לשפר את חוויית השינה שלי (מרכיב התנהגותי).

לדברי פים ינסן – מנהל יצוא ומכירות בחברת הולנדיה: "המזרן נקבע על פי העדפתו האישית של הלקוח. צריך להיות גמיש לפי הגוף.

כדי ללמוד על איכות השינה, יש לקחת בחשבון את המרכיבים הבאים: העדפה אישית של קושי המזרן, תנוחת השינה (גב, בטן, צד), גבר/אישה, האם השינה על המזרן נועדה ליחיד או לזוג, מספר ממוצע של שעות השינה בלילה, התנהגות לפני השינה כגון אכילה, צפייה בטלוויזיה, שתיית אלכוהול... התנהגות בעת השינה כגון נחירות, דיבור...

האפלקציה מקנה מודעות וכלים יישומיים לשיפור איכות השינה".

גדי טל-אלון, ופים ינסן

לדברי אבי ברססט – מנכ"ל הולנדיה: " בערב ראש השנה, לפני 35 שנה, הקים אבי - יצחק ברססט, את הולנדיה. הוא היה חקלאי מצטיין במושב אורות. במהלך העבודה - שבר את גבו, ולא יכול היה להמשיך בחקלאות. הוא עבר למסחר רהיטים, ומכאן "התגלגל" למזרנים, כי חיפש פתרון לבעיות הגב שלו. הוא קרא ספרות בנושא, ומצא מיטה בהולנד שהיצרן שלה הבטיח שתפתור את בעיות גבו. הוא ייבא את המיטה מחברת AUPING לשימושו הפרטי, ומכאן... הכל הסטוריה.

בשנת 1981 הוא החליט להקים את חברת הולנדיה, ומאז אנו עובדים ביחד.

יצחק ברססט - נשיא ומייסד הולנדיה

חיברתי את ספר השינה הראשון בעברית. הוא נקרא "לילה במתנה". יש בו עצות בגובה העיניים על שיפור איכות השינה שלנו".

אבי ברססט

ומשהו "בקטנה" אודות הולנדיה:

רשת 'הולנדיה' בבעלות משפחת ברססט. היא מונה שמונה סניפים ברחבי הארץ ומרכז לוגיסטי בשדרות. היא מייצגת בישראל את החברות הבינלאומיות: TEMPUR, AUPING, ELGANTE.

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page