top of page

20 שנה לאינפקטד מאשרום

היכונו למופע הגדול ביום חמישי - 21.4 – לייב פארק ראשל"צ, החל מהשעה 20:00

ההרכב הבינלאומי המצליח - Infected Mushroom - חוגג 20 שנות פעילות מוזיקלית באירוע מוזיקלי חסר תקדים, שיימשך למעלה מ-4 שעות רצופות, ויכסה שני עשורים של יצירה. המופע המיוחד יתחלק ל-3 מערכות מוזיקליות, שייצגו כל אחת, פן אחר באיפיון היצירתי של ההרכב.

עיתונאים ובלוגרים הוזמנו למועדון אוטו בת"א, כדי לחגוג 20 שנות פעילות מוזיקלית עניפה לכבודם של "אימפקטד מאשרום".

באירוע המענג אמר אבי יוסף, מנהל אמנים בחברת התקליטים BNE:

"אנו שמחים להשיק קרנבל מוזיקלי. מופע גרנדיוזי של 4 שעות ברצף. המופע מתחלק ל-3 מערכות מוזיקליות:

  1. אקוסטי

  2. מופע להקה מלא בליווי שני גיטריסטים

  3. מסיבת טראנס – שיתוף פעולה עם כל חברינו המוזיקליים וההרכבים הרבים מהעבר"

אבי יוסף והצמד המוכשר עמית וארז - "אינפקטד מאשרום"

לדברי עמית דובדבני:

"זהו מופע ראשון בעולם לציון 20 שנות פעילות מוזיקלית. כל חבר שפנינו אליו – נענה ברצון להגיע למופע. בשלב זה אנו מתכננים מופע חד פעמי.

לרגל ההשקה תהיה מכירה מוקדמת לכמות מוגבלת של 1,000 איש במחיר 169 ש"ח. לאחר מכן המחיר יעלה ל-149 ש"ח. בפעם הראשונה בישראל, לחיילים בבסיסי צה"ל יוענק מחיר מיוחד: 139 ש"ח. השנה אין מתחמי אח"מ. כולם אח"מים!!!

מכירת הכרטיסים החלה באתר מיוחד im20.com ובאתר זאפה – אתר המכירות הטלפוני והדיגיטלי (קבוצת זאפה מפיקה את האירוע)".

עמית דובדבני וארז אייזן - אינפקטד מאשרום

וקצת היסטוריה...

Infected Mushroom – הכל החל לפני 20 שנה... השנה היא 1996. עמית דובדבני וארז אייזן נפגשים בקריות, באולפן קטן וצנוע. הטראנס לא היה זר לשניהם והחיבור - מתבקש. עמית כבר השתפשף בתור דיג׳יי מסיבות (דיג׳יי דובדב), ארז צבר קילומטרג' כבר מגיל 16 בקרב סצנת הגואה טראנס (ארז שידאפו) .

השניים חוברים זה לזה ומקימים את ההרכב הבינלאומי - המצליח ביותר שיצא אי פעם מישראל: INFECTED MUSHROOM. במהלך 20 שנות יצירה מוזיקלית, הם מוציאים 10 אלבומים, עשרות סינגלים, קליפים מוטרפים ומושקעים, טרקים שראו אור בפסי קול ובמשחקי קונסולה ומחשב, והיו לישראלים הראשונים שנכנסו לרשימה הנחשקת של DJ Mag Top 100. ב-2005 נכנסו ישירות למקום ה-26, וב-2007 הרקיעו למקום 9.

הם הקיפו את הגלובוס אלפי פעמים ועלו על אין ספור במות. הופיעו בכל רחבי העולם ובכל הפסטיבלים המובילים והנחשבים. הם מארחים חברים מכל רחבי העולם וביניהם אתLady Gaga : Zedd, Jonathan Davis(Korn), Matisyahu, Steve Aoki, Perry Farrell (Janes Addictio) וכמובן את החברים מישראל וביניהם ברי סחרוף, משינה, החברים של נטאשה, הדג נחש, היהודים, התקווה 6, מיומנה ועוד.

ואכן את חגיגות ה–20 יציין ההרכב באירוע מוזיקלי חסר תקדים ושאפתני, שנכתב ומעובד בימים אלה על ידי עמית וארז, במיוחד לחגיגות ה-20.

בשיחת טלפון מלוס-אנג'לס, ארז ועמית מתרגשים ואומרים: "וואלה?, אמיתי?, כבר 20 שנה?, אפילו אנחנו לא מעכלים, זה ים זמן - 20 שנה. אנחנו מתחילים להתרגש, כן, אפילו אנחנו מתרגשים, זה מופע מורכב ושאפתני כי אנחנו חייבים לסבך ולהגזים ולעשות דברים הכי קיצוני שיש ושמחים לארח שורה ארוכה של חברים שפגשנו והכרנו לאורך 20 השנה האחרונות״.

"הפעם אנחנו הולכים רחוק יותר, נועז יותר, ויצירתי יותר ומעמידים מופע של 4 שעות רצופות כי בכל זאת לא כל יום חוגגים 20 שנה על הבמה. המופע המיוחד יתחלק ל-3 מערכות מוסיקליות ויכסה שני עשורים של היצירה המוסיקלית שלנו לא מדובר במופע רגיל, לא מדובר במסיבה, מדובר בקונצרט אלקטרוני-אקוסטי שטרם נראה עדיין על במות בישראל וההתרגשות שלנו לקראת החגיגות עצומה. "

מערכה ראשונה - מופע להקה אקוסטי, אינפקטד אנפלאגד. בחלקו הראשון של המופע החגיגי יבצע ההרכב את Converting Vegetarians בהופעה חיה ויארח את להקת מיומנה ואת מישל אדאמסון (סולנית Shpongle) הבריטית, מערכה זו תהיה מאופיינת בכלים חיים, פסנתר, גיטרות אקוסטיות, כלי הקשה, זמרות ליווי ועוד.

מערכה שניה - הרצועה המרכזית של המופע : מופע להקה מלא ובו ההרכב יבצע במתכונת הכה מזוהה איתם שלל להיטים משני העשורים האחרונים ועם מצעד של אורחים וביניהם ברי סחרוף, רמי פורטיס, הדג נחש, JViewz, התקווה 6, ועוד.

מערכה שלישית - החלק השלישי של הערב ובו נעבור למסיבה בניצוחם של עמית וארז שיעזבו את כלי הנגינה ויחזרו למקורות, לסט דיג׳יי וגם בו שרשרת של אורחים מבכירי הסצנה האלקטרונית וביניהם הכוכב הבינלאומי Astrix, ההרכב העולה RIOT, הדיג׳יי האהוב Yahel ועוד הפתעות.

מכירת הכרטיסים תחל בתאריך 19.1.16

מחירי הכרטיסים ינועו בין 169 ₪ לבין 239 ₪. מחיר מיוחד לחיילים: 139 ₪

את הכרטיסים ניתן לרכוש בחנויות 'כוורת', רשת הנוחות של האגודה למען החייל בבסיסים.

למיני סייט, כרטיסים online ופרטים נוספים: הקליקו www.im-20.com

הפניות:

1. אתר הבית - http://infected-mushroom.com

4. סאונדקלאוד - http://soundcloud.com/infectedmushroom

6. טוויטר - http://twitter.com/infected

לינקים לקליפים:

Infected Mushroom - Becoming Insane

Infected Mushroom - Pink Nightmares

Infected Mushroom - Smashing the Opponent

U-R-SO-F**KED

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page