top of page

מי ביקש שופינג אופנתי בקניוני עזריאלי, ולא קיבל אפליקציה מתאימה?

קבוצת קניוני עזריאלי משיקה את עזריאלי app - אפליקציה ייעודית שתשדרג את חוויית הקנייה בכל קניון ולכל סגנון אופנתי.

כי לא משנה מה הסטייל שלך, שווה לעשות איתה שופינג!

קבוצת קניוני עזריאלי משיקה אפליקציה ייעודית לקניונים אשר תשדרג את חווית הקנייה של הלקוחות, החל ממתן שירותים מיוחדים ועד להצעות ערך ספציפיות ואטרקטיביות המותאמות אישית למשתמש.

זו פעם ראשונה שקבוצת קניונים בעולם כולו יוצאת עם אפליקציה ייעודית מורחבת עם כל השירותים הנלווים אותה מציעה עזריאלי app. האפליקציה מקושרת הן למערכות ניווט - GPS, ועובדת לפי הגדרות מיקום במטרה להישאר רלוונטיים וללא הטרדה מיותרת של הלקוחות. כמו כן האפליקציה מקושרת למערכות סליקה, אשר כרגע ניתן לשלם בעזרתן לחניון, ובהמשך יהיה ניתן לשלם דרכה במרבית החנויות בקניונים.

דנה עזריאלי – יו"ר קבוצת עזריאלי

לדברי דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי: "החזון שלנו הולך יד ביד עם הכניסה לעולם הדיגיטלי. עשינו צעד ראשון לשילוב בין העולם הפיזי והדיגיטלי. ב- app יש שלושה חידושים:

  1. יש בו קופון. מקליקים עליו, נכנסים לחנות, ומשתמשים בו לקנייה חד פעמית ובזמן אמת. לאחר הקנייה – נעלם הקופון מה- app.

  2. חוויית הקנייה מתחילה בחנייה. הכניסה, היציאה והתשלום – מתבצעים דרכו. בהמשך, ניתן יהיה גם לאתר את המיקום המדוייק של המכונית בחניון.

  3. ה- app הוא מעין מגזין צבעוני על מסך. הוא אינטראקטיבי, בזכות הטכנולוגיה הייחודית שמאפשרת פרסונליזציה לכל מה שאנו רוצים ומחפשים כשאנו מסתובבים בקניון.

האפליקציה מזהה היכן אני קונה, שולחת לי מידע על החנויות שמעניינות אותי, על מיקומן בקניון, ומעדכנת אותי עפ"י מקום הימצאי. היא מהווה גשר לאתר הסחר שהולך ונרקם. בקבוצת עזריאלי מזהים טרנדים לפני כולם, ולכן אנו מובילים בחדשנות; ואם לא די בכך, אנו מובילים את הגל הישראלי, בשפה שלנו, בשיווק מכוון לתרבות הישראלית. הדיגיטל אמור להתאים את עצמו אלינו ולא להיפך."

ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי, דנה עזריאלי – יו"ר קבוצת עזריאלי, ויובל ברונשטיין – מנכ"ל קבוצת עזריאלי

דברים שלא ידעתם על האפליקציה, ולא העזתם לשאול...

האפליקציה מושתתת על הבנת הרצונות ותחומי העניין של המשתמש. עם ההורדה יש להזין מספר פרטים אישיים והעדפות פרסונאליות בתהליך קצר ופשוט, ובצורה זו ממשיכה האפליקציה ללמוד על הלקוח באופן רציף ותמידי. האפליקציה לומדת על ההעדפות, ניצול ההטבות, כמות הביקורים, המלצות ומבצעים בהתאם. בנוסף מתעדפת אותם לפי הבחירות שערך המשתמש.

זוהר – סמנכ"ל השיווק של קבוצת עזריאלי

האפליקציה של קניוני עזריאלי מציעה מגוון של שירותים, כאשר הדגש בכולם הוא על התאמת התוכן ללקוח הספציפי. ברגע שאדם נכנס לקניון, הוא מקבל התראה ממוקדת על הקניון בו הוא נמצא, ובהתאם להעדפותיו האישיות. בנוסף יקבל מידע על מבצעים, אירועים וקופונים רק בעת השהייה בקניון, כשהמידע הינו רלוונטי. יתרה מזאת, האפליקציה עוזרת להתמצאות בכל קניון ומציגה הכל על מפה פשוטה, קלה לניווט.

הביקור בקניון מתחיל לרוב עוד בחניון, שם יש פיצ'ר של חנייה אוטומטית בה השער מזהה את מספר הרכב ונפתח עצמאית וכן תשלום בעבור החנייה, אשר מוצעת למחזיקי האפליקציה בהנחות שונות על פי תעריפי הקניונים ומתבצעת באמצעות האפליקציה עצמה. האפליקציה מתפקדת למעשה כמעין "תוכנית נאמנות" ומתן ההטבות הפרסונלי מתבצע באמצעותה. כך, לקוחות מקבלים קופונים ומבצעים הרלוונטיים רק למשתמשי האפליקציה ומותאמים עבורך במיוחד, מתנה ביום ההולדת, ניקוד על צבירה של נקודות באפליקציה ועוד.

האפליקציה זמינה להורדה הן למחזיקי iphone והן לאנדרואיד בחנויות האפליקציות.

ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי

לדברי ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי:

"אנו נרגשים להיות המובילים בתחום, ולהשיק אפליקציה ייעודית לקבוצת קניוני עזריאלי - עזריאלי app. האפליקציה תציע פיצ'רים ייחודיים שמטרתם שיפור כולל של חווית הלקוח, ומתן הטבות והצעות ערך רלוונטיות יותר. קבוצת קניוני עזריאלי ממשיכה לשים את קהל לקוחותיה במרכז ותמשיך להיות קשובה לצרכים ולרחשי ליבם".

במסיבת העיתונאים לרגל השקת האפליקציה, אמר ארנון: "בשלב הראשון, הנפקנו כרטיס מתנה שנרכש on line. עכשיו הגענו לשלב השני: אפליקציה בטלפון חכם. היא נשלחה לכ-7,000 נסיינים, מהם אנו מקבלים משובים חיוביים. ברגע שנרשמים (מזינים פרטים אישיים), המערכת מתחילה ללמוד את הלקוח בהיבטים הבאים:

  • העדפות: מהו "קניון הבית" שלו, הפניית מבצעים וקופונים בקניון זה, או בקניון אחר שאליו הגיע. ההטבות בקופונים מתעדכנות כל הזמן.

  • מותגים ורשתות מועדפות

  • תחומי עניין (אופנת נשים, הנעלה...)

  • חנייה (בקרוב). השער ייפתח אוטומטית בכניסה וביציאה, הפנייה למקום חנייה פנוי, חיוב אוטומטי של 50% הנחה

האפליקציה מאפשרת חוויית קנייה מלאה ללקוח, ומאפשרת לרשתות לנהל את המלאי שלהן בצורה מיטבית, באופן רציף וללא התערבות חיצונית".

קבוצת קניוני עזריאלי היא קבוצת הקניונים המובילה במדינה ובבעלותה 14 קניונים בפריסה ארצית:

קניון עזריאלי (תל אביב), קניון עזריאלי רמלה, קניון עזריאלי איילון ,קניון עזריאלי הנגב, קניון עזריאלי ירושלים (מלחה), קניון עזריאלי חולון, קניון עזריאלי הוד השרון (מרגלית), קניון עזריאלי מודיעין, קניון עזריאלי גבעתיים, קניון עזריאלי חיפה, קניון עזריאלי עכו, קניון עזריאלי קרית אתא, קניון עזריאלי הרצלייה, Outlet קניון עזריאלי אור יהודה outlet.

אין ספק שקבוצת קניוני עזריאלי לקחה על עצמה את האתגר להובלת החדשנות הטכנולוגית בכלל, ואת יישומה בתרבות ה"כחול-לבן" בפרט.

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page