top of page

"פוד אפיל" מביאה "סקס אפיל" למטבח

פוד אפיל – מותג כלי הבית המוביל בישראל

באירוע מרשים שנערך במשרדים החדשים של חברת פוד אפיל באזור התעשייה של ראש העין, הושק אולם התצוגה החדש.

במסגרת האירוע, התוודענו, אנו העיתונאים והבלוגרים, לפרזנטורית החדשה בתחום מוצרי האפייה של פוד אפיל - רחלי ור-ניר.

רחלי ור-ניר, הקונדיטורית המוערכת, נבחרה להיות הפרזנטורית של עולם האפייה. היא תשמש גם כקונדיטורית הבית של פוד אפיל - מותג כלי הבית המוביל בישראל.

רחלי: "הקינוח בכוסית הוא שכבתי. אני מבקשת שתאכלו אותו בביס אחד"

רחלי החלה את דרכה המקצועית בצפייה בסרטוני יו טיוב, ולמדה טכניקות באפייה וקונדיטוריה. כשרונה ויכולותיה פרצו לה את הדרך, והיום לרחלי יש למעלה מעשרות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, ובלוג אוכל מוביל. היא מנחה סדנאות אפייה שיש להן רשימות המתנה ארוכות, ומשתתפת באירועים קולינריים רבים.

אייל שרון – מנכ"ל פוד אפיל – יזם מוכשר, מאמין במותג, ענו ונעים הליכות...

לדברי אייל שרון:

"הבחירה ברחלי תואמת את ערכי המותג ועולם האפייה שלנו, אשר מתמחה בפיתוח מוצרים חדשניים ונחשקים מתוצרת איטליה. הבחירה נועדה להמחיש לחובבי האפייה שהכול אפשרי, ושכל אחד יכול".

רון יוחננוב – שף ומנהל השיווק של חברת פוד אפיל

לדברי רון יוחננוב: "באולם התצוגה החדש של חברת פוד אפיל, אנו מציגים קולקציות חדשות עבור הקהל המקצועי. אנו מציעים את מוצריהן של הרשתות המובילות בתחום כלי הבית כגון סירים, מחבתות, תבניות אפיה ועוד...

נתחיל בסדרות חדשות ומפתיעות. והכל – מתנות משמחות לחג, רגע לפני כניסת ראש השנה.

אנו עומדים להשקיע זמן ומשאבים רבים כדי לזכות במעמד מוביל, ללא עוררין, בתחום האפייה בארץ. רחלי היא אוטודידקטית. היא מייצרת טרנדים, מתכונים יצירתיים, אסתטיים וטעימים לחך... וכל אלה מעוררים השראה. היא תטביע את חותמה על ייצור ופיתוח של מוצרים חדשים שמתאימים לקהל היעד הישראלי".

שוחחתי עם רחלי, הפרזנטורית שזכתה לפירגון מקיר לקיר.

לדבריה: "זו גאווה עבורי להתחבר למותג הנחשב והנחשק ביותר בשוק כלי הבית – פוד אפיל. אני בטוחה שנתענג על העבודה ביחד.

אני באה מתחום הציור והאיפור. מגיל 15 אני אופה ומבשלת. נולדתי וגדלתי במשפחה חרדית. אמא היתה המנטורית שלי. גדלתי בין הסירים שלה. חזרתי בשאלה, ואני גרה לבד. בתחילה, בישול היה עניין הישרדותי עבורי. ראיתי שאני אוהבת אפייה יותר מבישול. התחלתי ללמוד לבד. בשיטת ה"ניסוי והטעייה".

כיום, עשרות אלפים עוקבים אחרי בפייסבוק ובאינסטגרם - ביניהם היה גם רון יוחננוב, שחיבר אותי ל-"פוד אפיל". ועל כך נאמר שלעולם אין לדעת מהיכן תופיע הברכה..."

באתר החדש של פוד אפיל תינתן במה משמעותית לעולם האפייה, ולהדרכה מקצועית של האופים הביתיים. רחלי תיתן טיפים, תספק עצות לחובבי האפייה, ותשתף במתכונים ידידותיים ומתוקים במיוחד. בנוסף, רחלי תסייע בפיתוח מוצרים מותאמים לקהל הישראלי בתחום האפייה.

חשבנו לתומנו שמיצינו את עולם הבישול והאפיה.

פוד אפיל מוכיחה שיש עוד הפתעות רבות בקנה, ושיש למה לצפות...

אתר פוד אפיל: http://www.foodappeal.co.il

צילומים: סימה להט, שונית וייס

כתבות נוספות
bottom of page