top of page

אצל מעצבת האופנה לימור בן יוסף – הכל כלול לכלה

המעצבת לימור בן יוסף - המלבישה הרשמית של תחרות מלכות היופי - משיקה את מתחם היופי הגדול והמקצועי בישראל.

בימים אלה, משיקה מעצבת שמלות הכלה לימור בן יוסף את מתחם היופי שלה, המשתרע על פני 400 מ"ר, ומציעה את כל מה שכלה והמלוות שלה צריכות ביום הכי חשוב שלה - החל מעיצוב אישי לשמלת כלה, דרך תסרוקת ערב מותאמת, ועד לאיפור מקצועי ומושלם. לימור אינה פוסחת גם על מלוותיה של הכלה שנבחרו על ידה בקפידה, ומציעה להן שמלות ערב מעוצבות, שירות איפור מקצועי וכמובן – תסרוקות מותאמות.

להשלמת החוויה, ניתנים במתחם מגוון של טיפולי יופי, ספא מפנק וקוסמטיקה.

מאז שלימור בן יוסף זוכרת את עצמה, רוב חייה סבבו סביב עולם היופי והאופנה. לימור הינה אוטודידקטית ואמנית בנשמתה. עוד בתקופת התיכון, עיצבה וטיפחה תסרוקות לחברותיה, איפרה אותן, ובשיעורים הייתה מציירת ללא הפסקה. את סלון היופי הראשון שלה "פתחה" בגיל 15 על גג ביתם של הוריה. השמועה עשתה לה כנפיים וכל השכונה החלה להגיע לגג להסתפר ולהתאפר לקראת חתונות, אירועים משפחתיים ובכלל....

מאז ועד היום, המון ריגושים ואתגרים מקצועיים צלחו על ידה, ורק לאחרונה החליטה למסד את מרבית כישרונותיה תחת מתחם אחד המשתרע על פני 400 מ"ר, והיחיד בארץ המספק מענה לכל עולם התוכן של הכלה - החל מעיצוב שמלת הכלה ושמלות הערב של מלוותיה, דרך תסרוקות ותספורות ועד פדיקור-מניקור, ספא מפנק ושאר פינוקים המתקשרים ליום הכי מיוחד. כל אלה הופכים תהליך מתיש, ליום מלכותי עתיר בפינוקים.

קולקציית שמלות הכלה של לימור בן יוסף נתפרות בקפידה ובתפירת עילית בעבודת יד בלבד ומעוצבת בהתאם להשראות שלימור מקבלת מקהל לקוחותיה ומהיכרותה את עולם התוכן הנשי, רצונותיו מנסיעותיה בעולם, וביקוריה התכופים בתערוכות בזירות האופנה הבינלאומיות.

לימור מייבאת את שמלות הערב - בלעדית מזירות האופנה הבינלאומיות, כשהקו המנחה שלה הינו לבוש נוח, אלגנטי ונחשק ובעל גזרות מחמיאות ומותאמות לכל גוף.

עיקר עיצוביה מושתתים על איורים וציורים פרי דמיונה, ואת השראותיה מקבלת לימור לרוב מקהל לקוחותיה. הקולקציות שלה מגיעות בגרסת LIMITED EDITION. שום קולקציה אינה דומה לקודמתה ואין רפיטים.

לאחרונה, העניקה חסות לטקס מלכות היופי לשנת 2016 ונבחרה להלביש את 16 המועמדות הסופיות בעיצוביה הייחודיים והאלגנטיים, דבר שהתווסף להכרה הבינלאומית שלה ועורר בה בסקרנות והתעניינות רבה בקרב קניינים רבים ברחבי העולם ובכללם מארה"ב ומוסקבה.

המעצבת לימור בן יוסף (שהלבישה את מלכות היופי ובקרוב גם את מיס יוניברס) השיקה את מתחם היופי והאופנה שלה בהוד השרון. עיתונאים ובלוגרים הוזמנו להציץ ולחוות את הממלכה שלה.

התוכנית כללה: כיבוד מפנק כיד המלך, דברי פתיחה ותצוגת אופנה שחושפת את מגוון הקולקציות - בהנחייתה של הסטייליסטית המובילה בישראל – ליאת אשורי.

לימור בן יוסף וליאת אשורי - סטייליסטית מובילה

אשורי שיתפה את האורחים בנסיבות היכרותה עם לימור במהלך צילומי שער למלכת היופי 2016 וברעיון שנרקם בין שתיהן אודות עיצוב קולקציה קטנה ומשותפת.

סיעור המוחות בין השתיים היה הרמוני ומשותף - החל מבחירת הבדים ועד לגזרות ולצבעוניות. עיקר עבודתה של לימור עד כה היה בתחום הכלות, והחיבור האישי-מקצועי שלה לליאת הוליד שפה שונה לחלוטין עבור לימור לעולם חדש ונוסף, אשר בו התאהבה.

ליאת חיברה את לימור לשמלות שאינן בהכרח קשורות לכלות, אך בהחלט יכולות לשמש לערב הכי מכובד ומיוחד בשנה עם אמירה קולית וצעירה, בבדים מודפסים בסגנון הבוהו שיק וויקטוריאני ובגזרות מהמאה הקודמת, אך בבדים קלילים וקייצים.

ליאת שהייתה אחראית על הסטיילינג ועל הסטים יחד עם הכשרון של לימור בתחום השיער והאיפור – הביא לתוצאה מושלמת שהתכתבה עם סגנון השמלות.

לדברי ליאת אשורי: "לימור מוכשרת בטרוף. היא הלבישה את כל מלכות היופי בשמלות כלה, ובקרוב תלביש את המתמודדות במיס יוניברס ומיס עולם. לימור ואני, רצינו לצאת מהקופסה. חיפשנו בדים, והתבייתנו על סגנון רשת הדייגים.

לדברי לימור בן-יוסף: "מגיל 14 אני בעולם היופי והאופנה. זוכרת את עצמי מציירת שמלות במחברות ביה"ס. לפני כשנה וחצי אחדתי את כל הסניפים, ופתחתי את המתחם – כשהכל תחת קורת גג אחת. אני אוהבת את עולם היופי והאופנה. אופנה היא תשוקה".

חתמו את האירוע פינוקי יופי ושיער לאורחים על ידי צוות המקום.

ומשהו אישי על לימור...

לימור, בעלת הנתינה האינסופית, מרבה לסייע במסגרת "תרומה לקהילה" לנזקקים.

הפעם – מוגש לפניכם סרטון מרגש ונוגע ללב במיוחד אודות בחורה צעירה, ששבוע לאחר שקיבלה הצעת חתונה נתבשרה על היותה חולה בסרטן השד.

חברתה טובה, החליטה להפתיע אותה ביום מפנק במיוחד אצל לימור בסטודיו.

לימור שיתפה פעולה ברצון, ואף נתנה לה את השמלה במתנה בסופו של אותו יום מפנק.

לצפייה בסרטון "מלכה ליום אחד"

עובדות המתפרה

חנה – התופרת ויוליה - מנהלת המתפרה

בקי – עובדת מתפרה

טווח מחירי השמלות: 8,000 ₪ - 18,000 ₪

ניתן להשיג במתחם לימור בן יוסף - דרך רמתיים 91, הוד השרון

צילום תמונות: סימה להט, תומר הרמן

כתבות נוספות
bottom of page