top of page

חברת "הנקל סוד" משיקה את "לוכד הצבעים" COLOUR CATCHER

הנקל סוד נכנסת לקטגוריה חדשה בשוק הכביסה, ומשיקה בישראל (בהשקעה של 1.5 מליון שקלים) מותג בינלאומי אשר חולל מהפכה צרכנית בכל שוק בו הושק: COLOUR CATCHER

המותג החדש COLOUR CATCHER מבוסס על טכנולוגיות בינלאומית חדשניות ובלעדיות של Henkel העולמית.

המוצרים ישווקו בפריסה ארצית בכל רשתות השיווק והפארם.

השקת המותג החדש תלווה בפעילות שיווקית הכוללת קמפיין טלוויזיה ודיגיטל נרחב, מסעי יח"צ ואינפלואנסר, פעילות קד"מ, שיתופי פעולה עם חברות אופנה ועוד..

לדברי שרון ישראלי, סמנכ"ל השיווק של חברת הנקל סוד:

"המותג הבינלאומי COLOUR CATCHER חולל מהפכה צרכנית בכל מדינה אליה נכנס. המוצר מציע ערך צרכני גבוה של נוחות, חסכון בזמן, חסכון כספי ומעל לכל בגדים שנראים נפלא לאורך זמן. גם בישראל אנו צופים כי המותג יתפוס נפח משמעותי בקטגוריית מוצרי הכביסה מכיוון שהינו מביא עמו בשורה אמיתית וחדשנות לקהל הישראלי אשר מאמץ חדשנות עם ערך אמיתי ומחפש תמיד את הדבר הבא".

חברת "הנקל סוד" מכריזה על מהלך שיווקי רחב היקף בעלות הנאמדת בכ 1.5 מליון שקלים בקטגוריית הכביסה. במסגרת המהלך תיכנס החברה לקטגוריה חדשה בתחום תוספי הכביסה על ידי השקת המותג COLOUR CATCHER עם פיתוחים טכנולוגיים בלעדיים בקטגוריות השונות.

COLOUR CATCHER

דפים למכונת הכביסה מספר 1 בעולם למניעת תאונות צבע בכביסה וללא צורך במיון צבעים בכביסה.

צבעים ולכלוך משתחררים מהבגד בכל כביסה, במיוחד אם מדובר בבגדים צבעוניים, כהים, מכותנה או כביסה בטמפרטורות גבוהות, ועלולים לעבור לבגדים אחרים במכונת הכביסה.

לדפי COLOUR CATCHER טכנולוגיה ייחודית למניעת מעבר צבעים, הדף פועל כמגנט ולוכד את הצבעים והלכלוך אשר השתחררו מהבגדים במהלך הכביסה ומאפשר הגנה מקסימלית. את התוצאה, כמובן, רואים על הדף!

דברים שאולי לא ידעתם על חברת הנקל סוד, ולא העזתם לשאול...

חברת הנקל סוד בע"מ מתמחה בפיתוח, שיווק ומכירה של דטרגנטים, טואלטיקה, קוסמטיקה, דבקים וטכנולוגיות. החברה היא בבעלות מלאה של הנקל, שרכשה את חטיבת סוד מחברת שמן, הפועלת מ- 1924 ומסמלת את ראשית התעשייה הישראלית. מוצרי החברה מלווים את ישראל מטרום הקמתה ועד היום. בהנקל סוד בע"מ נמצא שילוב ייחודי של שיווק מותגים בינלאומיים מובילים כגון מוצרי הכביסה של Persil, מוצרי טיפוח ועיצוב שיער Indola, Gliss וצבע לשיערPalette , שניהם מביתSchwarzkof , לצד מותגים ישראליים ותיקים, שפותחו בארץ ומוכרים היטב לצרכן הישראלי, כמו אבקת הכביסה ומרכך הכביסה סוד והמותג הוואי. חברת הנקל העולמית הנה חברה ירוקה בעלת אינטרסים אקולוגיים. בישראל נמנית החברה על 10 הספקים המובילים ברשתות השיווק. מנכ"ל החברה בישראל הנו דני שרף.

המוצרים ישווקו בפריסה ארצית בכל רשתות השיווק והפארם.

צילומים: אפרת אשל

כתבות נוספות
bottom of page