top of page

יאיר שוז בע"מ מייבא ומשווק נעליים אופנתיות ובריאות


נעלי Waldläufer האורטופדיות, הנוחות והאופנתיות - מיוצרות על ידי חברה גרמנית מאז שנת 1960. הן ידועות במדינות רבות בעולם בזכות השילוב המשולש והמוצלח של נעלי איכות, אופנה ואורטופדיה.

נעלי Waldlaufer נמכרות ברוב ארצות אירופה, אמריקה, קנדה, סין, אוסטרליה, רוסיה, יפן, מונגוליה, ישראל וארצות ערב.

החברה מייצרת מידי יום כ-8,000 זוגות נעליים, וכ-2,000,000 זוגות בשנה !!

הצלחת המותג, גם בארץ וגם בחו"ל, מבוססת על התמהיל הנכון בין מחיר ואיכות.

הוזמנתי ע"י יאיר פאדל מנכ"ל יאיר שוז בע"מ להתרשם מנעלי האופנה והנוחות שלו. הפתעה ! "נעליים בטבע" ! העסק ממוקם בבית פרטי בכפר שלם, עם בוסתן של עצי פרי וצמחי תבלין.

לדברי יאיר: "במשך 22 שנים אני עוסק ביבוא נעליים מאיטליה ומגרמניה. כשהשתחררתי מצה"ל, הייתי כלייזמר. שרתי וניגנתי בגיטרה. ליוויתי את הזמרת עופרה חזה...

במקביל, עבדתי בחברה שייבאה חומרי גלם לנעליים. כעבור 2-3 שנים שימשתי כסוכן מכירות של "נעלי רוזי" בישראל. התחום ענה על צורכי פרנסתי, שהרי מאמנות – קשה להתפרנס. בשנת 1994 הפנמתי, לאחר שחברות רבות חיזרו אחרי, שאני בעצם סוכן מכירות מוכשר. הייתי חרוץ ולא בחלתי בשום מאמץ כדי לקדם את המכירות של רוזי. זה השלב שהחלטתי להתחיל "לעשות לביתי".התחלתי לעבוד עם חברות איטלקיות. נסעתי לתערוכות בחו"ל. שם התוודעתי לחברת Waldläufer . הבאתי דגמים אחדים, ומשם הכל היסטוריה. Waldlaufer ואני – גדלנו ביחד. יש לי זכיינות בלעדית של המותג הזה בארץ, ואני גאה על כך".

לשאלתי, איך תימני מתקשר עם הגרמנים, עונה יאיר:

"אני מתקשר איתם באנגלית. מזכירתי – טניה דוברת שפות, וגם גרמנית. אני נוסע פעמיים בשנה לתערוכות בגרמניה. שם אני נחשף לכל הדגמים, ושם מתבצעות ההזמנות. בנוסף לכך, אני נוסע פעמיים בשנה למפעלים. שם אני בוחר דגמים, צבעים. בונה קולקציה עפ"י הדרישות והטעם הישראלי.

קהל היעד שלי הוא דתיים-חרדים, מכונים אורטופדיים, חנויות של נעלי נוחות ואופנה.

עובדים אתי 3 סוכנים. צפון, דרום, מרכז (כולל ירושלים)".

בבית בכפר שלם, פגשתי את מיקי - סוכן הצפון. שאלתי אותו על יאיר:

" עם יאיר אני עובד 9 שנים, אבל מכיר אותו כבר 30 שנה. יאיר הוא אדם מיוחד. ישר לב, נעים הליכות ואוהב אדם, מושיט ידו לעזרה, זורם. הוא אדם חריג, במובן החיובי של המילה, בנוף הנעליים..."

ובחזרה ליאיר: "נעליים גרמניות הן איכותיות ברמות-על. האימומים מדוייקים למידה הנדרשת. הרגליים של הישראלים רחבות, ונעלי Waldläufer עונות על הדרישה. אין תיקונים. אפס תקלות. וההוכחה היא ההצבעה של הלקוחות ברגליים, או לייתר דיוק בנעליים... הם לקוחות נאמנים שממליצים מפה לאוזן לבני משפחותיהם, למכריהם, לחבריהם..."

הקולקציה של Waldläufer כוללת כמה סגנונות:

- נוער וספורט

- אופנה

- אורטופדיה ונוחות

הדבר מאפשר לכל אחת ואחד לבחור נעליים שתתאמנה לכל טעם ולכל אירוע.

מה המיוחד בנעלי Waldläufer ?

* עור וחומרים באיכות הטובה ביותר

* מדרס נשלף, בכל הדגמים ניתן להחליף לפי צורך למדרס אישי

* מידות לנשים מ-35 עד 44+

* קולקציה מגוונת לנשים עם רגל צרה או קטנה במיוחד, ועד לרגל גדולה או רחבה מאוד

4 רוחבים שנותנים מענה לכל הבעיות:

• רוחב G - לרגל צרה

• רוחב H - לרגל סטנדרטית

• רוחב K - לרגל רחבה

• רוחב M - לרגל רחבה מאוד

שתי סדרות מיוחדות לכפות רגליים בעייתיות:

דינמיק

סוליה MBT עם קשת בריאותית ועדינה. מאפשרת להחזיר את המרכז הכובד למיקומו הנכון (המקורי),

מספקת הליכה יציבה,קלה ומשחררת מתח מיותר מהגב ומהברכיים.

שילוב מושלם של 4 מרכיבים:

- סוליה רחבה ויציבה

- מתאים לעקבות צרים

- מדרס נשלף

- שתי כריות אוויר

אורטוטריט

פתרון לרגליים רגישות. אם הינכם סובלים מנפיחות ברגליים, סוכרת, עצמות בולטות ( Hallux Valgus ) או אצבעות מעוותות- הסידרה הזו בשבילכם. מיוצרת מעור סופר רך וגמיש מאוד.ביטנה אנטיבקטריאלית מונעת זעה, אינה גורמת לשיפשוף וצביעת רגלים. הסידרה כוללת 2 רוחבים – K ו-M.

סדרת Orthotritt מציעה נעליים נוספות ברוחב M וברוחב K - נעליים עם עור נמתח לרגליים רחבות מאוד. לנעליים סוליה נושמת בגובה 20 עד 35 ס"מ, בדוגמאות אופנתיות וספורטיביות.

דברים שלא ידעתם על "יאיר שוז בע"מ" ואולי התביישתם לשאול...

מותג ההנעלה Waldlaufer מתוצרת גרמניה, משווק נעליים איכותיות וידועות בעולם כולו משנת 1960. השילוב המנצח בין עמידות רבת-שנים, עור משובח ומרכיבים איכותיים, מאפשר ל Waldlaufer לייצר נעלי נוחות מסוגננות ואופנתיות.

יאיר שוז בע"מ בתל אביב הוא היבואן הבלעדי בישראל של נעלי Waldlaufer עבור חנויות נעליים בכל הארץ.

Waldlaufer מייצרת מעל מיליון זוגות נעליים בשנה, כולל נעלי נוחות לנשים ונעלי נוחות לגברים - לכל כף רגל. ייחודה של הנעל הוא הסוליה, המשפרת את יציבת הגוף ואת ההליכה, משחררת שרירים, מסירה לחץ מהברכיים ומקנה הרגשה טובה ונעימה בכל הגוף. לכל נעל רפידה נשלפת המאפשרת החלפה למדרסים אורתופדיים עבור רגליים בעייתיות.

מפעל Waldlaufer בגרמניה

מותג Waldlaufer נחשב לאחד המובילים בתחום הנעליים הנוחות והאיכותיות ביותר, ואת היתרונות מרגישים כבר מהמדידה הראשונה. חלקיה החיצוניים והפנימיים של הנעל עשויים מעור רך ועדין, ובטנת העור מונעת הזעה ומבטיחה מקסימום רעננות בשימוש.

ניתן להשיג את הנעליים בחנויות הנעליים המובחרות ברחבי הארץ.

אתר האינטרנט של החברה בישראל: http://waldlaufer.co.il

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page