top of page

רשת "גלובוס מקס" פותחת קולנוע פופ-אפ באמפי תיאטרון על גג קניון עזריאלי בת"א

לראשונה בישראל - כמו בניו-יורק, לונדון, אמסטרדם וערים גדולות נוספות בעולם, רשת "גלובוס מקס" תפתח קולנוע פופ-אפ באמפי תיאטרון, הממוקם על גג קניון עזריאלי בת"א:

Azrieli ROOFTOP CINEMA by GlobusMax.

פעילות ה- Rooftop Cinema היא פרי של שיתוף פעולה בין רשת בתי הקולנוע גלובוס מקס וקניון עזריאלי ת"א. הוא יפעל בחודשים יולי-אוגוסט 2016.

באי מתחם Azrieli ROOFTOP CINEMA by GlobusMax יוכלו ליהנות כל ערב החל מהשעה 18:30 מבר משקאות משובח, מזנון קולנוע משודרג ועשיר, ומוזיקה חיה. מחיר כרטיס כולל משקה ראשון: 49 ₪

במסיבת עיתונאים חגיגית שהתקיימת היום נשאו דברים:

אמנון תורן – מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי ומישנה למנכ"ל קבוצת עזריאלי

"בתחילת הדרך – בתי קולנוע היו בודדים, אח"כ הגיע תור הטלוויזיה, נכנסו לקניונים, יצאו מהקניונים, ועכשיו - הם חוזרים אליהם בפורמט ייחודי וחדשני. רבים ניבאו שחורות לתעשייה, אבל בכל פעם היא מתחדשת, כמו למשל: בתי קולנוע מרובי מסכים, וכיום: בתי קולנוע בוטיק לקהלי יעד ייחודיים. בשעה 18:30 ייכנסו הצופים למתחם. ייהנו מאזור הסעדה והתרגעות לפני שתתחיל ההקרנה הראשונה בשעה 20:30. כנ"ל לגבי ההקרנה השנייה שתתקיים ב-23:00. הקולנוע יפעל כל הקיץ, ונשאף גם לכיוון החגים -אם מזג האוויר יאפשר זאת. אחרי הפיילוט בת"א, נשקול בחיוב העתקת הפורמט לכל רחבי הארץ".

אמנון תורן

בנט קפלן – מנכ"ל ובעלים של רשת גלובוס מקס: "ת"א הפכה בשנים האחרונות למטרופולין מועדף עלי ועל רבים אחרים. יש בה עושר, אלגנטיות וייחודיות. אנו מביאים ניסיון עשיר בתחום, ומביאים לעיר "מתנה של מיזם".

בנט קפלן

טל אמנון – אחראי תיפעול והפקת האירוע:

"בשיתוף עם גלובוס מקס, אנו נרגשים להציג פרוייקט ייחודי במדינה. להכניס אווירת קולנוע במתחם כזה – זה לא דבר פשוט. נראה שנשיק את המתחם במסגרת אירועי לילה לבן שמארגנת עיריית ת"א. המיקום הוא מושלם (סמוך לתחנת רכבת עזריאלי). הסאונד - ברמה גבוהה. המסך ענק. צוות תיפעולי מקצועי... כל אלה מבטיחים שההנאה מהחוויה תהיה מושלמת".

אפי ליפשיץ - סמנכ"ל שיווק, גלובוס מקס:

"גלובוס מקס רואה בחוויה הקולנועית - קודם כל חוויית בילוי שצריכה לחדש ולהתחדש כל הזמן. אנחנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם קניון עזריאלי תל-אביב, לרענן את הקיץ התל אביבי ולהביא חווית בילוי קולנועית ייחודית על אחד הגגות הנפלאים של העיר.

אפי ליפשיץ

הסרט הראשון שיוקרן יהיה טרזן. בהמשך יוקרנו סרטים שהם להיטים הוליבודיים, וגם סרטים למשפחות ולילדים".

אופיר אורן - מנכ"ל קניון עזריאלי תל אביב:

"קניון עזריאלי תל אביב הוא מרכז הקניות והבילוי של ישראל. הוא מציע לקהל לקוחותיו את מיטב החוויות המובילות בעולם. אנחנו תמיד מקווים להוביל בכל הנוגע לאירועים חדשניים וייחודיים. השנה בחרנו להפתיע ולרגש את לקוחותינו בחוויה קולנועית בינלאומית וראשונה מסוגה בארץ, המתאפשרת בזכות שיתוף הפעולה עם חברת "גלובוס מקס" אשר תפעיל קולנוע פתוח תחת כיפת השמיים.

מימין: ארנון תורן, בנט קפלן, אפי ליפשיץ ואפיר אורן

מידע חשוב על פעילות הקולנוע הפתוח:

Rooftop Cinema ממוקם באמפי תיאטרון שעל גג קניון עזריאלי, כולל כ- 400 מקומות ישיבה ויפעל בחודשים יולי - אוגוסט. יוקרנו בו מידי ערב מיטב להיטי הקולנוע של קיץ 2016 כאשר החברה התקינה באמפי תיאטרון מסך קולנוע גדול ומערכת הגברה מתאימה.

באי המתחם יוכלו ליהנות כל ערב החל מהשעה 18:30 ועד תום ההקרנה האחרונה מבר משקאות משובח, מזנון קולנוע משודרג ועשיר במחירים נוחים עם שפע נשנושים מלוחים ומתוקים, מוסיקה חיה, אווירה ייחודית שאין שנייה לה תחת שמי תל-אביב ומול הנוף האורבני יוצא הדופן.

במתחם יוקרנו הלהיטים המובילים של הקיץ ביניהם ג'ייסון בורן, סוכן וחצי, סרטים לכל המשפחה ועוד הפתעות...

מחיר כרטיס למתחם יעמוד על 49 ש"ח בלבד ויכלול פרט לסרט גם משקה ראשון (בכפוף לתקנון). רכישת הכרטיסים תתבצע באתר Rooftop Cinema, אתר גלובוס מקס או באפליקציית גלובוס מקס.

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page