top of page

חברת הרבלייף תעניק חסות תזונתית לוועד האולימפי בישראל

חברת הרבלייף תעניק חסות תזונתית לוועד האולימפי בישראל, לקראת המשחקים האולימפיים בריו 2016 ובטוקיו 2020

החסות היא לתקופה של 5 שנים - עד למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020

חברת התזונה הרבלייף ישראל, המעודדת ומקדמת אורח חיים בריא ופעיל, המבוסס מדע ומחקרים קליניים עולמיים, חתמה על הסכם חסות עם הוועד האולימפי בישראל, במסגרתו תעניק חסות תזונתית בשווי 1.5 מיליון ₪ כולל מענק כספי ומוצרים עבור הספורטאים.

החסות אותה מעניקה חברת הרבלייף ישראל לוועד האולימפי בישראל ולמשלחות האולימפיות של ישראל, הינה לתקופה של חמש שנים: למשחקים האולימפיים בריו 2016 ולמשחקים האולימפיים שיהיו בטוקיו ב- 2020.

הכספים לוועד האולימפי בישראל במסגרת החסות של הרבלייף ישראל יוקדשו לעזרה באימונים ולצרכיהם התזונתיים של הספורטאים, חברי הסגל האולימפי. בנוסף תעביר חברת הרבלייף ישראל מידי חודש לחברי הסגל האולימפי ממוצרי התזונה של הרבלייף, התומכים ומסייעים לפעילות ספורטיבית ותורמים לאורח חיים ספורטיבי ובריא.

מוצרי התזונה אותם מעניקה חברת הרבלייף ישראל לספורטאי הסגל האולימפי, ניתנים בהתאמה אישית לכל ספורטאי, בפיקוח של המחלקה הרפואית של היחידה לספורט הישגי – הזרוע המקצועית של הוועד האולימפי בישראל, וייעוץ חיצוני של דר' יוני ירום מומחה לרפואת ספורט ומבעלי חברת מדיקס יחד עם בכירים בחברת הרבלייף ישראל.

זו הפעם הראשונה בה חברת הרבלייף ישראל מעניקה חסות לספורטאים השייכים לוועד האולימפי בישראל. עד היום העניקה חברת הרבלייף חסות לנבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית, והיא תמשיך לעשות זאת , לצד הענקת החסות הקבוצתית לספורטאי הוועד האולימפי של ישראל חברי משלחת ישראל למשחקים האולימפיים.

יגאל כרמי, יו"ר הוועד האולימפי בישראל: "הוועד האולימפי בישראל שמח מאוד על שיתוף הפעולה עם חברת הרבלייף ישראל מהמובילות בתחומה בעולם. יחד נפעל להגברת המודעות לאורח חיים בריא של הספורטאים והאוכלוסייה כולה. זהו תחילתו של מסע ארוך טווח לקידום הספורט בישראל ושינוי תפיסת עולם בקרב האוכלוסייה הרחבה לאורח חיים בריא שעיקרו הקפדה על תזונה נכונה ומבוקרת בשילוב פעילות ספורטיבית". כרמי ציין כי זו החסות השנייה המוענקת לוועד האולימפי בישראל, לאחר שלפני כחודש חברת הראל העניקה את חסותה. עוד ציין כרמי כי חברת הרבלייף נותנת חסות מזה כשנתיים למתעמלות הנבחרת האולימפית ומשראו שחסות זו מוצלחת ביקשו חסות גם לוועד האולימפי. החסות לוועד האולימפי היא במקביל לחסות לנבחרת המתעמלות".

יגאל כרמי, רון פורת - מנכ"ל הרבלייף ישראל

רון פורת: "מוצרי הרבלייף מבוססים על מחקרים מדעיים. הספורטאים ייצגו אותנו בכבוד, לאחר שייהנו מתזונה בריאה וטעימה שעוברת משדות הסויה, האלו-ורה והתה של הרבלייף, היישר לצלחתם..."

לדברי רון פורת, מנכ"ל הרבלייף ישראל: "בהמשך למדיניות חברת הרבלייף המעודדת ומקדמת אורח חיים בריא ופעיל, זו איננה רק סיסמא עבורנו, אלא דרך פעולה ואג'נדה לאורה אנו פועלים הלכה למעשה. הענקת החסות התזונתית לספורטאים האולימפיים של ישראל המיוצגים על ידי הוועד האולימפי, הינה ההוכחה לכך. חברת הרבלייף ישראל, ואני העומד בראשה, מאחלים לכל ספורטאי ישראל וחברי הסגל האולימפי בפרט, הצלחה במשחקים האולימפיים. מחזיקים להם אצבעות, מקווים ובטוחים כי ייצגו את מדינת ישראל בכבוד ובהצלחה".

לדברי ד"ר לובה גליצקיה, רופאת הסגל האולימפי: "היתרון הגדול של הרבלייף נעוץ בכך שהוא יודע לתת פתרון לספורטאים שסדר יומם מאוד עמוס ולא תמיד הם פנויים לארוחות, בין אם זה באימונים ובין אם זה בתחרויות. הרבלייף נותנת תחליף ארוחה מושלם המעניק לספורטאי, לפי התאמה אישית את כל הוויטמינים והמינרלים להם הוא זקוק לפי עצימות הפעילות הספורטיבית שלו".

ד"ר לובה גליצקיה

"הארוחות עומדות בסטנדרטים של פעילות ספורטיבית-מאסיבית. הערכים התזונתיים והקלוריים – אופטימליים, ותואמים את ענפי הספורט השונים"

ד"ר יוני ירום מומחה לרפואת ספורט, ויועץ חיצוני לחברת הרבלייף אמר כי מוצרי החברה – מבוססים על מחקרים מדעיים שנערכו באוניברסיטת UCLA. הוא ציין כי המוצרים נקיים לחלוטין מדופין, ואינם ממכרים כלל. הם מהווים תוספת למזון, אשר מקצרת את זמן העיכול (בשל הספיגה המהירה), ומשקפים תזונה נכונה ואורח חיים נכון.

ד"ר יוני מרום

"הוועד האולימפי הוא סמל לטוהר ולמקצוענות. הקשר איתו מהווה סינרגיה ארוכת טווח, לטובת שני הגופים"

בתום הנאומים העניקו יו"ר הועד האולימפי - יגאל כרמי, וחבר הסגל האולימפי - הקלע סרגי ריכטר, שי לרון פורת: חולצת הסגל האולימפי הישראלי.

חברת הרבלייף העולמית מעניקה חסויות למעל 250 נבחרות ואירועי ספורט בכל העולם, כולל לשחקן הכדורגל המפורסם כריטיאנו רונאלדו, נבחרת הכדורגל LA Galaxy וספורטאים נוספים מתחומים שונים ברחבי העולם.

ומשהו "בקטנה" על חברת הרבלייף...

הרבלייף היא חברת תזונה עולמית. הרבלייף נוסדה בלוס אנג'לס ב-1980, ופועלת היום ביותר מ-94 מדינות ברחבי העולם, כבר למעלה מ-35 שנים. זוהי חברה ציבורית הנסחרת בבורסת המניות של ניו יורק (NYSE: תחת השם HLF) עם למעלה מ-7,000 עובדים ומיליוני לקוחות. החברה דוגלת באורח חיים בריא ופעיל הנתמך במוצריה המבוססים על מדע, מחויבות לפיתוח ולמחקר תזונה, תכנית הבטחת איכות מחמירה ואחידות בקרת מוצר "מזרע למוצר". מוצר הליבה של הרבלייף, אבקת משקה "פורמולה 1", שייק תחליף ארוחה בריא, הינו מותג מוביל בעולם בקטגורית תחליפי ארוחה.

החברה מעניקה חסות ללמעלה מ-250 אירועי ספורט, נבחרות וספורטאים ברחבי העולם, כחלק ממחויבותה של החברה לחיים פעילים ובריאים הנתמכים על ידי תזונה מאוזנת. בין אלו נכלל גם כוכב הכדורגל הידוע כריסטיאנו רונאלדו.

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page