top of page

במסעדת אנג'לינה (Angelina) בהוד השרון נותנים כבוד לאוכל ולסועדים

אנג'לינה - קפה ביסטרו מקומי באווירה פריזאית. מציע תפריט פשוט המבוסס על טעמים מוכרים, בביצוע מוקפד ובמחירים שווים לכל נפש.

העיצוב החם והמרפסת המקסימה משרים אווירה נעימה ונינוחה.

לאנג'לינה הגעתי בעקבות סיפור תמים של ידידים. חמותם וחמם, מעולם לא נהנו מאף מסעדה שהוזמנו אליה. הם נהגו להתלונן, דרך קבע, על האוכל ועל השירות הלקוי. לאחרונה קרה נס: באנג'לינה התאהבו! החלטתי לבוא ולבדוק "הכצעקת"?!

את פניי קיבלה בעלת המקום, ליאת זהות. עו"ד ומפתחת פרוייקטים חינוכיים בדימוס, וכיום - מעורבת בכל מה שקשור בניהול המסעדה. התפעלתי מהאצילות ומהאינטלגנציה הרגשית של ליאת. ידעה בדיוק מתי להצטרף לשולחני, מתי לפרוש, מתי להזמין ומה להזמין...

ליאת מספרת: "כייף לי לענג אנשים דרך האוכל. אנג'לינה היא "אי של שפיות" שיש בו הנאה ושמחה. את העסק הקמנו לפני 10 וחצי שנים. בן זוגי ושותפי למסעדה, דוד, הוא כלכלן ויועץ מסעדות, בתי קפה וברים בארץ ובעולם. בהיותי בהריון עם בתי השלישית, היבעתי מישאלה: "רוצה ביסטרו משלי". ראיתי בדמיוני את המקום. שילוב של שחור, עץ... דוד הגשים לי את החלום, ואפילו יותר ממה שדמיינתי. חברים ומכרים הזהירו אותנו מפני נפילה, שכן באותם ימים לא היה כלום בהוד השרון. הם הציעו "לצמצם נזקים" ולפתוח בית קפה, אבל מסעדה? ועוד לא כשרה? – שומו שמיים !!! למרות הכל דבקנו בחלום, וטוב שכך. קראנו למסעדה "אנג'לינה" על שם בית קפה אהוב עליי בפריז. בשנים הראשונות דוד הריץ את המסעדה עם שותפים. בהריון הרביעי עם הבן, החלטתי לעזוב את כל עיסוקיי ולהתמסר לאנג'לינה. הקמתי מועדון לקוחות, והתחלתי להיות מעורבת עם הצוות המדהים, בתפריט המזון והיינות...

העבודה באנג'לינה מעניינת, מאתגרת ודורשת יצירתיות. כל הזמן ממציאים מנות חדשות, מוותרים על אחרות. לא שוקטים על זרי הדפנה.

80 עד 85 אחוז מקהל היעד של המסעדה הם לקוחות נאמנים שחוזרים בתדירות גבוהה. הפרסום עובר מפה לאוזן. רבע מלקוחותינו מגיעים מתל-אביב, והשאר מאיזור השרון.

לפני שנתיים, כשהמסעדה נשרפה (עקב טיגון צ'יפס במטבח), הלקוחות אמרו שנשרף להם הבית... סגרנו את המסעדה למשך חודש ימים, עבדנו יום ולילה וחידשנו אותה".

באנג'לינה ממוקם ארון יינות. מעליו תמונה של האמנית בת צבי. ליאת אוהבת אותה במיוחד. היא עשוייה שכבות בדים. בעקבות השריפה, הקיר נחרך סביב התמונה, ואילו היא נותרה שלמה.

בתפריט - ארוחות בוקר ייחודיות: ביצים עלומות על לחם תירס עם סלסת פלפלים בצ'ילי, אגס בנדיקט על בריוש ופרנץ' טוסט ופירות בקרמל עם קרם פרש. המנות מוגשות בליווי שמפניה וקפה.

בתפריט העסקיות והערב: מגוון מפתה של פירות ים, מנות בשר, כריכים וסלטים.

שף המסעדה הוא תומר וייסהוף. ארכיטקט בהכשרתו. איש מוכשר ונעים הליכות.

את הארוחה פתחנו ביין טוליפ לבן – יקב שמעסיק אנשים עם מוגבלויות, וביין "הרי יהודה" אדום.

עברנו למנות פתיחה:

סלט זוקיני - בשמן כמהין, יוז’ו, קשיו וגבינת פרמז’ן

פטה כבד עוף - בציפוי אגוזי לוז, קונפיטורה שלנו וצנימים

המנות הראשונות:

קרפצ’יו מוסר ים - עם פלחי הדרים, כוסברה, נענע וצ’ילי אדום

שרימפס בשום ושמן זית - צ’ילי, פטרוזיליה ולימון

מנות עיקריות:

פילה מוסר ים בליים וזעפרן - על ניוקי ירקות גינה בחמאה ויין לבן

פילה לבן בגריל - במרינדה של צ’ילי, שום ואורגנו, ברוטב ציר בקר. מוגש על פירה

ולקינוח סיימנו עם קרם ברולה, טראפלס וקרפ סוזט עם גלידת וניל.

באנג'לינה השירות מצויין. האוכל טעים ואיכותי. האווירה נעימה.

ומי צריך יותר מזה כדי לגעת בחיים הטובים?

צוות המסעדה המקצועי והאדיב (מימין לשמאל): עילי האחמ"ש, איתי המלצר, ניר שבי הסו-שף, הכתבת, ליאת זהות הבעלים, ואדוה האחמ"שית

בסמוך לאנג'לינה נפתחה לפני 7 שנים הפיצריה זזה: פיצה איכותית מבצק שנעשה בתהליך התפחה ממושך. ב"זזה" מציעים פיצות במשקל, ובתוספות טעימות ולא שגרתיות.

אנג'לינה - Angelina בשרים וסטייקים, אוכל צרפתי, ארוחות בוקר, פירות ים, קפה הבנים 14 , הוד השרון טלפון: 053-9444151 אתר אינטרנט: http://angelina.rest.co.il

צילומים: סימה להט

כתבות נוספות
bottom of page