top of page

נירלט – צובעת את ישראל. כי רק מי שצובע (אופס... מנרלט) - יודע !

שנה לאחר מבצע "צוק איתן" - חברת נירלט מקימה מפעל חדש בקיבוץ ניר-עוז שבעוטף עזה.

על-אף השלכות המבצע והמצב הביטחוני, נירלט ממשיכה להתבסס ולצמוח. החברה תשקיע 24 מיליון ₪ בהקמת מפעל לייצור צבעי שמן, כולל השקעת קיבוץ ניר-עוז במבנה.

במסיבת העיתונאים שהתקיימה במרכז נירלט בדיזיין סנטר (רחוב לחי 2 בני ברק) לרגל השקת המוצרים החדשים לקיץ 2015, נשאו דברים עודד פרנקל- מנכ"ל נירלט, ושיר זכאי – סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי.

לדברי עודד פרנקל - מנכ"ל נירלט

"שנה לאחר מבצע צוק איתן, נירלט הקימה מפעל צבעים חדש בקיבוץ ניר-עוז, על פני שטח של כ-45 דונם בעוטף עזה. המיקום המדוייק: 2 ק"מ מגבול הרצועה, מול "חירבת חיזעה". בחרנו במקום הזה, כי אנו רואים בהקמתו שליחות ציונית בהגנה על גבול המדינה. אנחנו רוצים לפתח את התעשייה, וליצור מקומות תעסוקה בנגב. המפעל סובל במשך שנים רבות מהתקפות טרור ב"טיווח ישיר". בצוק איתן נפלו פצמ"רים ופגעו במפעל. היינו עדים גם למנהרות שנחפרו לעבר הקיבוץ, ולמזלנו הן אותרו ופוצצו במהלך המבצע. למרות שאין מימון ממשלה למיגון התעשייה (אם אין 25% ייצוא), ולמרות שאין הטבות מס - יש לנו אחריות על שלומם ובטיחותם של 200 עובדים. המפעל החדש ייצר פרנסה לעובדים רבים נוספים מאזור הדרום בכלל ועוטף עזה בפרט.

למרות כל האילוצים הביטחוניים, נירלט לא מפסיקה לייצר ולספק את צרכי הלקוחות. אנו פועלים סביב השעון.

המפעל המוקם מאופיין בטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם, גם מבחינת כושר ואיכות הייצור, וגם מבחינת השמירה על איכות הסביבה והאדם - ערך חשוב לנו ביותר".

לדברי שיר זכאי – סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בנירלט

"נירלט צמחה מהשטח ומהעבודה מול אנשי המקצוע. היא מחזקת את ערך המקצועיות שעליו התבססה צמיחתה, ועליו נבנתה העוצמה המרכזית שהפכה את נירלט למה שהיא היום. המקצועיות מתבטאת בכל הרבדים: בשירות מול אנשי המקצוע, באספקת המוצרים (צבע ושליכטים), בשטח מול בתי המסחר וכמובן מול הצרכנים הפרטיים והאדריכלים. אותה מקצועיות באה לידי ביטוי בראש ובראשונה באיכות המוצרים הבלתי מתפשרת שלנו כדוגמת משפחת צבעי הנירוקריל EXTRA שהם בעלי כושר כיסוי והסתרה הגבוהים בשוק".

עוד הוסיפה ואמרה: "באנו מהשטח. הקשבנו לצרכנים. מי שצובע – יודע שנירלט היא הבחירה הנכונה.

שיר אמרה בגאווה שצבע = נירלט, ולצבוע = לנרלט

אנו נותנים תוכניות צבע והדרכה מקצועית, שירות, איכות מוצרים, אספקה בזמן אמת..."

על שוק צבעי התעשייה בישראל ועל מפעל נירלט ...

השוק המורכב מצבעים לתעשייה כבדה וקלה, וצבעים על-בסיס שמן לצביעת מתכות. הוא מוערך בכ-500 מ' ₪ בשנה. תחום זה הינו אחד ממנועי הצמיחה של נירלט וההשקעה הנרחבת בהקמת מפעל חדש תאפשר בעתיד להכפיל את כושר הייצור.

המפעל החדש לייצור צבעים על בסיס שמן ימוקם בצמוד למפעל נירלט הנוכחי שהוקם בשנת 1981. המפעל החדש יוקם על-שטח של 4.5 דונם מתוכו 1.5 דונם בנוי בהשקעה של כ-24 מיליון ₪,

המפעל החדש נבנה בטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם: אוטומציה של תהליכים תוך שמירה על איכות הסביבה. הטכנולוגיה מאפשרת שליטה מלאה על האוויר הנכנס למפעל והיוצא ממנו, מה שמאפשר ייצור מוצרים איכותיים אשר לא מושפעים מגורמים חיצוניים. כל זאת, לצד מערכת RTO ייחודית במפעלי צבע בארץ, המטפלת בפליטות לאוויר ומסלקת אותן כנדרש על-פי דרישות המשרד להגנת הסביבה. בזכות איכות הייצור הגבוהה במפעל, בעתיד ניתן יהיה להחליף את מוצרי היבוא האיכותיים ובכך להגדיל אף יותר את התוצרת המקומית.

כחלק מהרצון להמשיך להתבסס ולצמוח, נירלט חידדה לאחרונה את האסטרטגית המותג תחת "מי שצובע יודע", מעטפת שיווקית המחזקת את ערכי המקצועיות והמומחיות. בנוסף יצאה במהלך שיווקי רחב היקף בהשקעה של כ-4.5 מיליון ₪, במסגרתו נבחר השחקן טל פרידמן לשמש כפרזנטור של החברה ולהוביל את הקמפיין הפרסומי שלה שמעביר את ערכי המותג: מקצועית, מומחיות, איכותיות, רעננות, חדשנות וישראליות כשהמסר המרכזי הוא: "למה סתם לצבוע כשאפשר לנרלט".

מוצרי נירלט חדשים:

ONE WALL - פתרון קל, מהיר, פשוט וזול, לעיצוב חלל החדר ע"י צביעת קיר אחד, בכמות צבע המספיקה בדיוק למשימה זו.

באמצעות One wall ניתן להדגיש בכל חדר קיר בגוון אחר, שיתאים לאופי הייחודי של אנשי הבית. עיצוב החלל בצבע, יכול להפוך את החדר לשמח ונועז באמצעות שימוש בגוונים כהים ועזים, או לרגוע ורומנטי אמצעות שימוש בגוונים רכים ועדינים.

שימוש ב One wall, מאפשר לשנות את האווירה בחלל באופן מהיר וזול ביחס לחלופות עיצוביות אחרות, הוא קל ונוח ליישום עצמי ומפשט את תהליך הצביעה לפי טעמו של הלקוח.

One wall מכיל 2 ליטר צבע אקרילי בגימור מט – מהודר. מגיע בשלוש אריזות המציינות קבוצות גוונים שונות: קבוצת גוונים נועזים, גווני ביניים וגוונים בהירים ורגועים. על גבי כל אריזה מצויינים חמשת הגוונים המומלצים מתוך קולקציית הטרנדים לשנת 2015-2016.

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪ אריזה: 2 ליטר

נירוקריל EXTRA - מוצר בגימור מט במיוחד המסייע בהסתרת פגמים בקירות. זהו צבע אקרילי על בסיס מים בגימור מט במיוחד, השומר על התכונות המובילות של סדרת מוצרי נירוקרילEXTRA : כיסוי והסתרה גבוהים במיוחד, LOW VOC (רמה נמוכה של תרכובות אורגניות נדיפות) , מוצרים הנושאים תו תקן ישראלי 1945 ותו ירוק.

המוצר קל ונוח לשימוש, בעל עמידות לאורך זמן, רחיץ וקל לניקוי. יתרונו הבולט נובע מהגימור המיוחד שלו – מט במיוחד, המסייע בהסתרת פגמים קלים בקירות המבנה. המוצר יוצר מראה קיר אחיד, מבלי לבצע הכנת שטח יסודית. גימור זה מעצים את עומק הגוון אשר מתקבל ומשתלב עם גוונים טבעיים וקלאסיים, מעושנים וגם בבחירת גוונים נועזים.

המוצר מגיע בגדלי אריזות: 5, 15 ליטר.

מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪ לאריזת 5 ליטר בגוון לבן.

קולקציית "הטבעיים והקלאסיים" - 60 גוונים היוצרים הרמוניה וזרימה בחלל.

הצבעים מהווים בסיס לבניית סקאלת צבעים ויוצרים הרמוניה וזרימה בחלל. הגוונים שבקולקציית הטבעיים והקלאסיים, נבחרו בקפידה ומציגים סקאלה מונוכרומטית של גוונים מעולמות תוכן שונים, המתמסרים לחלל באיזון מושלם.

מדובר בקולקציה בעלת צבעוניות, השואבת השראתה מעולם הטבע - מצבעי האדמה והצמחייה. הגוונים בקולקציה (גם הבהירים וגם הכהים) הם בעלי טון חם, המשרה אווירה נעימה ומחבקת בחללי הבית השונים. ניתן להשתמש בגוונים הללו בכל הבית, מחלל האירוח הרשמי, המטבח ועד חדרי השינה.

לדברי שיר זכאי סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בנירלט: "הקהל הישראלי מעדיף פלטת גוונים מאופקת ונייטרלית, לצביעת הבית במהלך שיפוץ או בנייה. קולקציית הגוונים החדשה של נירלט, נועדה לתת מגוון רחב של אפשרויות גוונים טבעיים וקלאסיים, המאפיינים את הבחירות של אדריכלים ומעצבים מובילים. הגוונים הטבעיים והקלאסיים אהובים ויכולים להשתלב ולרענן כל חלל, מבלי להגביל את יתר הבחירות העיצוביות המתקיימות באותו אזור".

הדס כהן, מנהלת תחום אדריכלים והשראה: "שימוש בפלטת צבעים טבעיים וקלאסיים, על אף היותה מאופקת ושמרנית, מאפשרת להרכיב סביבה אנסמבל מרגש ואישי של ריהוט וחפצים, שיהפכו כל בית ל- A HOME AWAY FROM HOME".

נירלט מעניקה טיפים לשילוב הגוונים הטבעיים והקלאסיים לפי סגנונות עיצוב שונים:

הסגנון הכפרי הפך לסמן ימני בעיצוב הפנים המקומי והגוונים שמוצעים בקולקצייה תומכים ומשתלבים באופן טבעי במגמה, מבלי להתאמץ לקלוע לסגנון.

הסגנון הסקנדינבי – מודרני. משדר ניקיון וחום ומאופיין אף הוא בגוונים בהירים: גווני לבן, אפור בהיר ואפור חם או כמו שנהוג לכנותם גווני הגרג', היוצרים חלל בהיר, מואר, מרווח, נוח ומזמין. כמו כן, חומרים טבעיים כגון בטון ועץ בגוונים בהירים וברזל בשילוב נגיעות קלות של צבעים פסטלים רכים, לצד גוונים דומיננטיים עזים להשלמת העיצוב. את הבסיס לאותה פלטה סקנדינבית מודרנית, מהווה הקולקציה החדשה של נירלט.

סגנון השאבי שיק האנגלי הוא סוג של אבולוציה מתוחכמת של הסגנון הכפרי, סגנון קליל יותר בו נעשה שימוש באלמנטים וריהוט אקלקטיים, עתיקים ומיושנים, בסגנון המאופיין בעידון רך ונשי. גוונים אלו באים לידי ביטוי בקולקציית הטבעיים והקלאסיים היוצרים מראה נעים וקליל. הגוונים המאפיינים את הסגנון הינם בהירים, גווני הלבן, הקרם והשמנת, בנוסף לנגיעות של צבעי פסטל רכים המעדנים את החלל. פלטת הצבעים הבהירה מהווה בסיס לסגנון המתאפיין בעומס של אביזרים, ריהוט, פריטים וחפצי נוי מין העבר היוצרים יחדיו מראה מזמין ונעים.

פתרונות בתחום הציפויים: צבע לחידוש שליכט

צבע לחידוש שליכט, פותח במיוחד עבור צרכנים המעוניינים לחדש ולרענן את מראה הבית, מבלי להסיר את השליכט הישן ומבלי ליישם שליכט חדש, אלא רק באמצעות צביעת השליכט הקיים.

שליכט צבעוני הינו ציפוי חזק ועמיד לאורך שנים, אך יחד עם זאת, במשך הזמן צבע השליכט עלול להישחק כתוצאה מאבק, לכלוך, שמנים, פיח וכו'. בנוסף, לא מעט צרכנים מביעים רצון לשנות את הגוון הראשוני שנבחר למעטפת הבית, בהתאם למגמות המובילות בעולם העיצוב.

עד היום לא היה פתרון ייעודי למטרה זו והאלטרנטיבות היו: חידוש שליכט ע"י ציפוי חדש - תהליך יקר הכרוך בעבודה קשה ומלכלכת, או שימוש בצבע על בסיס פוליאוריתן - המשנה את הגימור של הקיר לגימור משי (בניגוד לגימור המט האופייני לשליכט). צבע לחידוש שליכט פותח במיוחד עבור צרכנים המעוניינים בחידוש וריענון המראה, בצורה מהירה וזולה.

צבע לחידוש שליכט אשר מצטרף לסדרת CASA NOVA לחידוש ושימור מבנים, הינו חומר אקרילי בגימור EXTRA מט, המיועד במיוחד לצביעה על גבי שליכט צבעוני, כך שאינו פוגע בטקסטורה שלו ובתכונותיו. הוא עמיד בתנאי חוץ ובפני קרינת UV, מסייע בהפחתת ספיחת אבק, פיח ולכלוך, בעל תו תקן 1945, LOW VOC ותו ירוק ממכון התקנים הישראלי. תהליך היישום הינו פשוט וקל באמצעות רולר.

המוצר מגיע באריזת : 18 ליטר

יישום באמצעות: רולר

מחיר לצרכן: 319 ₪ לאריזת 18 ליטר (גוונים בהירים).

ומשהו בקטנה על נירלט...

נירלט הינה חברת הצבע המתקדמת בישראל, המובילה בחדשנות, איכות ושירות בשוק מוצרי הצבע והאיטום, והיא החברה הגדולה בישראל בתחום צבעי הבנייה וצבעי האבקות.

נירלט מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מגוון רחב של צבעים וציפויים המותאמים לפנים וחוץ הבית, לעץ ולמתכת, מוצרי תשתית לצביעה ומוצרי איטום. המוצרים משווקים לשוק הישראלי ולמדינות רבות ברחבי העולם.

את כל המוצרים של נירלט ניתן להשיג בחנויות הפרטיות וברשתות השיווק המובילות

אתר אינטרנט: http://www.nirlat.com

צילומים: סימה להט, יח"צ

כתבות נוספות
bottom of page