top of page

"המסעדה" – מי אמר ולא קיבל תפריט מגוון, טעים, איכותי ובמחיר שווה לכל נפש?...

ב-19.5.15 הושקה באזור התעשייה החדש של ראשון לציון, מסעדה חדשה בשם "המסעדה".

הקונספט חדשני: מטבח עולמי ואיכותי, בו מוגשות 30 מנות גורמה ב-30 ₪ כל מנה!

השם "המסעדה" אומר הכל. אמת פשוטה של מי ששם על השולחן – מבלי להסתיר דבר - מנות מגוונות, טעימות, איכותיות, ובמחיר הוגן.

"המסעדה" היא היוזמה הקולינארית החדשה של המסעדן הוותיק, אמיר בן שטרית. קונספט "המסעדה" דוגל בתפריט המציע מנות איכותיות ומגוונות, במחירים שווים לכל נפש:

-15 ש"ח – מחיר זהה לכל מנה ראשונה

-30 ש"ח - מחיר זהה לכל מנה עיקרית

הסגנון הקולינארי של "המסעדה" הינו אקלקטי, וניתן למצוא בה מנות פופולריות ומייצגות ממגוון מטבחי העולם. המנות ב"המסעדה" מוגשות תוך הקפדה על הגשה ברמה גבוהה, ושימוש בחומרי גלם איכותיים.

לדברי אמיר בן שטרית...

"אווירת המסעדה – דיינרית ונעימה; בבחינת "כל דיכפין יתיי וייכול" – כל לקוח בוחר לפי טעמו, נהנה ומשלם מחיר הוגן. באים לכאן אנשי עסקים, צעירים, זוגות, מבוגרים, משפחות...

הרעיון של 30 מנות ב-30 ש"ח כל אחת, נולד אצלי מתוכנית הספורט ESPN שמבוססת על 30 במאים ועל 30 סיפורים. (ESPN - קיצור של Entertainment and Sports Programming Network) - רשת טלוויזיה אמריקאית המפיקה ומשדרת תוכניות ספורט מסביב לשעון. אני "חולה ספורט" ואוהד שרוף של קבוצת הכדורסל NBA.

המסעדנים הרגילו את הלקוחות שכל מנה עולה בממוצע 50 ש"ח. כשמגיעים אלי ומשלמים – 30 ש"ח, מחפשים היכן הטריק? ואני – לא מסתיר "שפנים בכובע". הכל גלוי על שולחן "המסעדה". אני עובד על "ווליום גבוה" – מאסה גדולה של אנשים שמשלמים מחיר נוח, ומקבלים בתמורה מזון טעים, איכותי, ושירות אדיב... אני רוצה שאנשים יאכלו מנה ב-30 ש"ח, וירגישו כמו מי ששילמו 200 ש"ח, ובסוף עוד יקבלו חיבוק ותודה. הראש שלי עובד כל הזמן על צמצום עלויות קבועות. לכן אני יכול להרשות לעצמי לגבות "מחיר ריצפה" מהלקוח. בעזרתו של השף המוכשר – שמואליק שחם - אני מספק מנות מעולות כדי שלקוחות יאהבו וייהנו, ואז לא יחזירו מנות למטבח... כי אם זה יקרה - אפסיד את הרווח המינימלי שלי. לכן אין פה קאטץ'. אין פה טריקים. אני לא משקיע בקמפיין פרסומי ברדיו או בטלוויזיה. אין לי שלטי חוצות. אין שלטים שמכוונים את הדרך למסעדה. אני משקיע בצלחת של הלקוח, והפרסום הטוב ביותר על "המסעדה" עובר מפה לאוזן. "

ומה בתפריט "המסעדה"?

במנות העיקריות על הפלנצ'ה, מטוגנות או במחבת... ניתן למצוא עוף עם אורז בתבשיל קארי ועגבניות, שניצל ג'מבו דק ופריך עם צ'יפס, פסטה ירוקה - ריגטוני ברוטב שמנת קלילה ופסטו, זוקיני, בזיליקום, שעועית וגבינת פיקורינו, ועוד...

מנות פתיחה של בין 7-10 סלטים ב re-fill ללא הגבלה, במחיר 10 ₪ למנה.

מנות ביניים כדוגמת קרפצ'יו בשר בקר, חציל בלאדי, עלי גפן, סביח... - במחיר של 15 ₪.

תפריט אלכוהול מוזל צ'ייסרים ובירות ב-10 ₪ בלבד.

המסעדה מתפרשת על פני 200 מ"ר, וכוללת 150 מקומות ישיבה, כולל בר. במהלך שעות היום, מתנגנת במקום מוזיקה נעימה ומודרנית, ובערב לובש המקום אווירת בר צעירה ומרעננת.

תמחור התפריט הנוח, לצד המנות המגוונות והאיכותיות, מבטיחים שכל סועד יוכל למצוא את המנה המתאימה לו, וייהנה מארוחה מפנקת במחיר משתלם במיוחד.

אמיר וצוות המטבח

ואני, ב"המסעדה" פגשתי את אמיר בן שטרית - אדם חרוץ, טוטאלי בעבודתו, ומכוון להצלחה – מבלי לעגל פינות, כי ההשקעה הרבה בדרך הישרה -היא הקצרה ביותר עבורו...

"המסעדה" - סחרוב 22, ראשון לציון, טל' 03-9613388

שעות פתיחה: כל ימות השבוע מ 12:00 עד 01:00

המלצרים החרוצים והאדיבים: חן עקרי, לאה אליאגוייב, עדן פיסטוק, יולי סולימן, מירי אהרוני

כתבות נוספות
bottom of page