top of page

הפנינג האופנה של קניון עזריאלי – תצוגת בגדי ים וחוף

קניון עזריאלי תל אביב פותח רשמית את עונת הקיץ והרחצה עם המותגים המובילים בישראל

חגיגה של קניות והטבות במגוון חנויות האופנה בקניון

בתאריכים 17/5-21/5 - כל הרוכש בחנויות הקניון בסכום של 300 שקלים ומעלה יקבל בגד ים או משקפי שמש במתנה

לראשונה קניון עזריאלי, המאגד את מיטב המותגים הגדולים מהארץ ומהעולם, פותח את עונת הרחצה בשבוע אופנת קיץ ובגדי ים בחגיגת קניות בלב ת"א.

בשבוע אופנת הקיץ ישתתפו מעל חמישים מותגי אופנה, לרבות הלבשה והנעלה לגברים ולנשים. בין המותגים המשתתפים יוצגו קולקציות מרהיבות וצבעוניות.

שבוע חגיגות הקיץ של עזריאלי ייפתח עם שלל מבצעים והטבות עבור קהל לקוחותיו. כל הרוכש בסכום של 300 שקלים ומעלה בחנויות הקניון יקבל בגד ים או משקפי שמש - מתנת "טופ 10". המבצע יתקיים במשך שבוע שלם החל מה- 17/5 ועד ה- 21/5

בשבוע חגיגות הקיץ יכללו מתחמים מיוחדים כמו מתחם פינוקים, בו יוכלו הלקוחות לעצור את השופינג וליהנות מפינוק טיפוח שיער, איפור, מריחת לק ובישום במחירים סמליים. כמו כן יוקם ברחבי הקניון מתחם חנויות פופ-אפ של מעצבי אופנה נבחרים, מיצגי אופנת קיץ ייחודיים, לאונג' מפנק בו יוגשו שתייה קלה, קפה יינות וכיבוד קל.

בנוסף תוצג ברחבי הקניון תערוכת אומנות על השמלות של המעצב רפאל מימון, אומן רב תחומי, בוגר מכון אבני לאמנות. עבודותיו הוצגו בארץ ובעולם. בין יצירותיו המפורסמות: פסל של דוד בן גוריון - "רגלים על הקרקע". עבודותיו עוסקות בצריכה היומיומית מאז ועד היום, והשפעתה על בני האדם.

בין המותגים והקולקציות המשתתפים בחגיגות אופנת הקיץ: קסטרו, אינטימה, רנואר, TNT, הוניגמן, twentyfourseven, FOREVER21, רשת סטורי, אמריקן איגל ועוד.

הבוקר, 17.5.15, נפתח בתצוגת אופנה של בגדי הים והחוף של קניון עזריאלי. התצוגה התקיימה על גג הקניון, הצופה על העיר תל אביב.

על המסלול צעדו כ-40 דוגמנים ודוגמניות עם אאוטפיטים משלל המותגים המובילים של הקניון.

מייקל לואיס פתח את התצוגה כאשר דיגמן בגדי לים. גם אחיו טומי עלה על המסלול.

הגיעו לצפות בתצוגה: לירז צ'רכי , נטע גרטי, טום באום, איתי תורג'מן, סיון קליין, לירון ויצמן, רז ואלכסה, גילי מוסינזון.

צילום: סימה להט, אלירן אביטל

כתבות נוספות
bottom of page