top of page

WONDER - מוצרי שיער ל-WONDER WOMAN

WONDER - מחזיר לחיים... שיער יבש, פגום ושרוף

  • האם שיערך מטריד אותך?

  • האם היית רוצה ששיערך יהיה יותר רך / נעים / חלק / גלי / מתולתל / מעוצב / מסודר / מבריק / נראה טוב (את מוזמנת להמשיך את הרשימה לבד...)

  • וונדר עוזרת לך בוודאות לגרום לשיערך להראות כמו שאת רוצה!

WONDER - פיתוח מהפכני של מוצרים לשיקום השיער. הם מעניקים ברק, רכות ונפח טבעי באופן מיידי ולאורך שבועות ארוכים.

ומשהו על חברת WONDER ...

  • חברת וונדר היא מעבדה למחקר ופיתוח (מו"פ) בענף הקוסמטיקה. זו חברה צעירה ודינאמית, זריזה ובעלת נחישות ותעוזה שלא נמצאות בחברות הגדולות. עיקר פעילות החברה הוא בפיתוח פורמולות פורצות דרך בתחום הקוסמטיקה.

  • בין הפורמולות המובילות, פיתחה חברת וונדר את המוצר Rebuild Hair המשמש כמרכך ומסיכה משולב. הוא בעל פעולה עוצמתית ואפקט מתמשך לאורך ימים. בנוסף, השימוש ב Rebuild Hair - בונה מחדש את השיער והופך אותו רך ובריא.

  • מוצר Rebuild Hair מותאם לכל סוגי השיער: שיער יבש, שיער יבש מאד, שיער חלק, שיער מתולתל, שיער גלי, שיער מקורזל, שיער פגום, שיער דק, שיער חסר נפח, שיער עבה ושיער נושר.השימוש במוצרים מתאים לשיער טבעי אנושי, לתוספות שיער ולפיאות.

  • החזון והמדיניות של וונדר - הפורמולות מכילות את המינונים הנכונים והמקסימליים כדי שהמוצר יבצע בוודאות את פעולתו הנדרשת. זאת ללא התחשבות בעלות הסופית של המוצר. מאידך, לוקחים בחברה מרווח רווח הוגן כדי שבסופו של יום יגיע ללקוח במחיר סביר ככל שניתן - ללא התפשרות על איכות הביצוע של המוצר.

  • שירות פורץ דרך - בהחלטה אסטרטגית פורצת דרך, החליטה חברת וונדר לתת מענה אישי לכל הצרכנים של מוצרי וונדר. היא הקימה צוות של יועצים אישיים שנותנים מענה לצרכנים בשתי משמרות (בוקר וערב); לקשת רחבה של בעיות שיער.

  • שיתופי פעולה - חברת וונדר משתפת פעולה במעקב קבוע ודינמי עם מעבדות הפיתוח הגדולות בעולם, כגון Rhodia, croda, seppic. כמו-כן מתקיימים שיתופי פעולה עם יצרנים כגון: שוורץ קוסמטיקה טבעית בע"מ, שרונ'ס ספא ועוד רבים אחרים.וודר והחברות, משקיעות מיליארדי דולרים במחקרי פיתוח (מו"פ). מעבדת וונדר שמה לה למטרה להישאר בחוד החנית של תעשיית הפיתוח של מוצרי שיער, ואינה נרתעת מלהשתמש בחומרי הגלם היקרים ביותר. היא מתעדכנת על בסיס קבוע בכל החידושים והפיתוחים בתחום.

  • השיווק של וונדר – וונדר, בדרכה היצירתית והיעילה, משווקת את מוצריה בעיקר באמצעות האינטרנט. זאת כדי לשמור על המחיר והשירות הטובים ביותר - ללא פערי תיווך שעלולים להכפיל ולשלש את המחיר, אם המוצרים יגיעו למדפי רשתות השיווק.

  • אישורי משרד הבריאות - הפורמולות המפותחות במעבדות מועברות למפעלי ייצור המאושרים ע"י משרד הבריאות - כקבלני מישנה – לייצור, מילוי ואריזה בלבד. המוצרים נרשמים במשרד הבריאות כמוצרי וונדר המיוצרים במפעלים המאושרים על ידם.

כתובת אתר החברה: http://thewonderhair.com

ועכשיו... בלחיצת כפתור, את יכולה ליהנות מההשקעה העצומה של …WONDER

צפי בעדות של סרטון מרגש:

והמבצע המטורף!!!

245 ש"ח = ריבילד 750מ"ל + שמפו ללא מלחים 250 מ"ל!!!

חדש

145 ש"ח = קרם לחות טיפולי לעיצוב 500מ"ל - לעיצוב תלתלים או לפתיחת תלתלים

לדף המבצעים המטורף כנסי כאן לאתר החברה לחצי כאן

ומשהו אישי...

ניסיתי את המוצרים על שיערי היבש, חסר הברק, המקורזל והנוטה להתנפח. התוצאה הדהימה אותי כבר בפעם הראשונה: קיבלתי שיער מבריק, רך ונעים למגע, תלתלים מעוצבים ולא מתנפחים, והריח נפלא.

אכן, "וונדר" עשתה פלאים בשיערי !

ממליצה רק למי שאוהבת ואכפת לה מהשיער שלה...

כתבות נוספות
bottom of page