top of page

קריסטלן בי – לנשים שאוהבות את עצמן

קריסטלן בי – לנשים שקונות דבר אחד, אבל טוב !

קריסטלן בי הוא מותג אירופאי שמקורו בבוקרשט, רומניה. אופנת עילית של תיקים ונעלי עור בעיצוב איטלקי. הרשת מייצרת גם "מוצרים נילווים" שמשלימים את המראה: חגורות, ארנקים ותיקי איפור.

בקולקציית גולד החדשה ניתן למצוא מגוון רחב של נעליים אופנתיות, אולטרה נשיות, המשקפות את האישיות המיוחדת של הנועלות אותן. הנעליים מתאימות גם לבוקר וגם לערב. לצד הנעליים ניתן למצוא תיקים מוזהבים וייחודיים המשמשים כתכשיט שמשלים את המראה.

נעלי קריסטלן בי מיוצרות על ידי מעצבים איטלקיים שניחנו בכישרון רב. הם מקפידים על איכות בלתי מתפשרת של חומרי הגלם, ומשתמשים בעורות משובחים בעלי טקסטורות מיוחדות שיוצרות עיצובים מעניינים. מעצבי המותג שואבים השראה מהטרנדים הגדולים בעולם, ולצד האופנתיות, הם שומרים על הנוחות.

לפני מספר שנים נעשה תהליך לשינוי שם המותג ל״קריסטלן בי״ מ״מוסט״. בעלי המותג הרומנים הם רוברטו בטלן, ואשתו קריסטינה בטלן, שעל שמה קרוי המותג - קריסטינה הלנה בטלן (קריסטלן בי).

בישראל יובאה הרשת ע״י רונית שמש בתחילת 2010, אז נפתחה החנות הראשונה (מרץ 2010) בקניון הסיטי באשדוד.

לאחר שנה וחצי, באוגוסט 2011, נפתח הסניף השני בקניון הזהב ראשל"צ, בשדרת הנעליים. סניף זה נחשב לסניף הדגל.

שאלתי את רונית שמש, בעלת החנויות והזכיינית, כיצד הגיעה לקריסטלן:

"המותג קיים כבר 12 שנים. נסעתי לטיול ברומניה. נכנסתי לחנות קריסטלן בבוקרשט, ושם "היצצתי ונפגעתי"; או ליתר דיוק התאהבתי... קניתי שם נעל ותיק. כשחזרתי ארצה - יצרתי איתם קשר. הייתי הראשונה מעבר לים שפנתה אליהם בבקשה לשתף פעולה בתחום העסקי. הרשת הופכת כיום לרשת בינלאומית. ההצלחה נמדדת, בין השאר, ברשימת ההמתנה לפתיחת החנות בקניונים. אין ספק שקריסטלן מקדימה את זמנה באופנה.

עדי, בתי וקרן אחייניתי – מנהלות את החנות בקניון הזהב בראשל"צ.

אירנה שאינסקי מנהלת את סניף אשדוד.

ואני - רק מפקחת.

מי קהל היעד של קריסטלן? נערות ונשים ממעמד סוציו-אקונומי בינוני ומעלה. כאלה שמעריכות ומשקיעות בעצמן. גם צעירות שמבינות ואוהבות אופנה. יוצאות חבר העמים הן לקוחות טובות שלנו, כי הן אנינות טעם. הן קונות דבר אחד, אבל טוב !!! המוצרים שלנו קלאסיים. תמיד אופנתיים. הם נשמרים כמו חדשים במשך זמן רב כי הם מיוצרים באיכות בלתי מתפשרת. הקולקציות מתחלפות לצד הקולקציות הקלאסיות. סטים תואמים של תיק ונעל".

הקולקציה החדשה מאופיינת בצבעים בוהקים, ובעיקר לבן וזהב.

טווח המחירים

נעלי עקב 700-1,000 ש"ח.

נעלי בובה 400-500 ש"ח

מגפיים בעונה 1,300-1,750 ש"ח

תיקים וארנקים 400-500 ש"ח

תיקי ערב 500-800 ש"ח

לקריסטלן בי יש 2 סניפים בארץ: קניון הזהב בראשון לציון 03-7261710 קניון הסיטי אשדוד 08-8670766

Www.facebook.com/cristhelen - דף הפייסבוק של קריסטלן בי בישראל

כתבות נוספות
bottom of page